Przegl

Glexu "glex[wytnij]u[to]"@o2.pl

Witam.

W poniedziaek kupuje moto w Niemczech i 2 mam pytania.

- czy majc wany niemiecki przegld w dowodzie ktry dostane musz  i tak robi przegld tzw "0"?? (co syszaem e w sprowadzanych autach nie trzeba ju tego robi)

- orientuje si kto jaki jest w tej chwili koszt niemieckich tablic czasowych bym przyjecha z DE do PL na koach?

pozdrawiam,
Glexu

trud #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 30 Apr 2010 16:06:44 +0200, Glexu napisa(a):

[...]

Niemcy daj przegld na dwa lata. U nas wany jest tylko pierwszy rok. Cho
i tak to nie ma znaczenia, bo bdziesz musia jecha na przegld by
uzupeni dane. Koszt taki sam jak przegld, wic si nie opaca.

trud
SR500

yos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Maj, 21:26, trud <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Niemcy daj przegld na dwa lata. U nas wany jest tylko pierwszy rok. Cho
i tak to nie ma znaczenia, bo bdziesz musia jecha na przegld by
uzupeni dane. Koszt taki sam jak przegld, wic si nie opaca.

W moim przypadku "uzupenienie danych" podczas przegldu wygldao
tak, e musiaem dowie jakie wydruki z internetu z wymiarami,
masami itp., bo na stacji diagnostycznej akurat nie mieli w bazie
danych mojego modelu, a w "briefie" nie wszystko byo. A ju
najwikszym debilizmem jest podawanie naciskw na o w przypadku
motocykli. Tylko nie mwcie, e trafiem do zej stacji
diagnostycznej, bo obskoczyem trzy rne, chcc zaatwi przegld bez
cyrkw i od rki.

--
yos

trud #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 1 May 2010 13:03:41 -0700 (PDT), yos napisa(a):

[...]

W jednej z wrocawskich przegldarni w bazie danych nie mieli Yamahy SR500.
Mieli natomiast Yamach 48T. Nacisku na o te nie byo, ale diagnosta
ludzki czowiek, wprawnym okiem warto wnet oceni i zanotowa.

trud
SR500

na górę