Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

Prostowanie kiery

1

30/09/2013 03:47

Prawy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przegiem, jest al i gorycz i teraz jak to wszystko wyprostowa?

Dodam e wolabym nie obraca ani jednej ruby, nawet jakbym mial pasujce kluczyki to ju sie do naczytaem o zrywaniu gwintw.

podaje zarys sytuacji:
motor polecia i wygieo kierownice grawitacyjnie. Obrazowo jakby na ty ale niewiele i byoby ok gdyby nie to e dziwnie sie teraz jedzie.

ps wygi sie te selektor hamulca nonego.

2

30/09/2013 10:59

AZ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-09-30, Prawy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Przegi

3

30/09/2013 04:05

Prawy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...

a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt
a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zakoczona lusterkiem, druga poprawej zakoczona manetk i ju bez lusterka.

4

30/09/2013 11:22

AZ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-09-30, Prawy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...

a to proste mam napisane w dowodzie yamaha xt
a kierownice raczej normalnie dwie, jedna po lewej zako

5

30/09/2013 04:44

Prawy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kiera jest monolityczna (w odrnieniu od kiery politycznej skaldajcej sie z dwoch osobnych raczek ktra kada kad myje)

najprawdopodobniej jest to wanie aluminium ale nie jakie zwyke puszkowe aluminium ale szczotkowane aluminium bo nie idzie tego odgi. Przy czym moja logika jest taka e skoro zgieo sie w jedn strone topowinno pj w przeciwn. Stosowaem dwignie rurow na kiere ale mam nastpujcy problem: martwie sie o gripy rollgazu a nie chce tego cig.

Co gorsza podejrzewam e mogy zgic sie ruby mocujce w pce i to przez nie.

6

30/09/2013 11:48

AZ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-09-30, Prawy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
kiera jest monolityczna (w odr

7

30/09/2013 05:05

Prawy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ha! wymliem - ju sie miaem podda po tym co napisae, bo to prawda, nawet dysponujc najlepszym czem nikt zdalnie tego nie zrobi, ale jest co jeszcze - jest potga mysli, sia idei - jednostka wadajca tymi mocami jest potniejsza ni cay warsztat z bajeranckim wyposaeniem.

dzikuje usenteowi e jest uyteczny, dzikuje tez forumowiczom tutaj ktrzy zainspirowali mnie, konstruktywnie krytykowali i pocieszali artami w chwilach beznadziei.

podsumowujc: uyje prta, rurki s dobre dla dziewczyn

8

30/09/2013 20:17

Kuczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-09-30 14:05, Prawy pisze:
Ha! wym

9

01/10/2013 16:52

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Prawy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

[...] podsumowujc: uyje prta, rurki s dobre dla dziewczyn

....a w dupie bylita i gwno widzielita.
Jeeli ma by zrobione dobrze, to kier trzeba zdj z motonga. Na moto ani nie zmierzysz "ile brakuje", ani nie utrzymasz motocykla podczas
prostowania, o ewentualnych uszkodzeniach innego osprztu nie wspominajc. Jestem wyznawc metrowej rury hydraulicznej i solidnego imadla. Za pomoc tego i kilku wymylnych przekadek, gnie si dokadnie tam gdzie trzeba i ile trzeba, oraz nie rysuje. Stalowe kierownice id bez problemu, nawet te z poprzeczk jak w dro. Aluminum si nie dotykam, pki mi zby i ycie mie.

--
ARQ
transalp

10

30/09/2013 04:06

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Monday, 30 September 2013 11:59:41 UTC+1, AZ  wrote:

Slow wiele, ale nie wiadomo co za motur, kierownica jedna czy dwie...


I co to ten selektor? Za przeproszeniem peda?

Pozdrawiam,
zarafiq

11

30/09/2013 11:18

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi





na górę