Prostowanie kierownicy

Mateusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy ktos w Wawie ma mozliwosc wyprostowania kierownicy? Mam kurde pecha
do zakupow tego elementu i po szukaniu w arch wiem, ze mozna sprobowac.
Wiec moze moja stara udaloby sie wyprostowac? Nie jest jakos strasznie
zgieta - w koncu upadek byl na bok - ale jest. Ja niestety nie
dysponuje odpowiednim miejscem mocowania (czyt. imadlo) oraz narzedziem
perswazji (czyt. odpowiednio dlugie ramie) ani tez praktyka :) Bede
wdzieczny za kazda pomoc - wdziecznosc wyraze np w postaci czteropaka
:)

--
Mateusz
VT 500 C