Pro

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przypadkiem z torrentw zassaem prezentacje przygotowan przez Krajow Rade
Bezpieczestwa Drogowego i chciabym j zamieci na jakim serwerze , eby
mona byo sobie j pobra i obejrze, naprawde trafia to do
czowieka........Caoc zajmuje 45 MB

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sky Walker napisa(a):
[...]

A moe po prostu daj link do torrenta?

--
ARW
XJ600N

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ARW" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

A moe po prostu daj link do torrenta?

naaaa

http://torrenty.org/torrent/112363

tylko jak kto tam nie ma konta to nie cignie, chyba , e mu wyle plik
torrent...

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sky Walker napisa(a):

tylko jak kto tam nie ma konta to nie cignie, chyba , e mu wyle plik torrent...

Taaaaa... to troch komplikuje spraw... :/

--
ARW
XJ600N

Hermann #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:f3m5ec$shi$1news.onet.pl...
Przypadkiem z torrentw zassaem prezentacje przygotowan przez Krajow Rade Bezpieczestwa Drogowego i chciabym j zamieci na jakim serwerze ,

Moe http://www.rapidshare.com/
Pzdr.
H.

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W <news:f3mbs1$nbj$1mx1.internetia.pl>
Hermann napisa(a):

Moe http://www.rapidshare.com/

albo polski: http://www.plikus.pl

--
Sherlock
gg# 1608017

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sherlock" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
albo polski: http://www.plikus.pl

Dziki, juz zaczam, jak skocze to dam linka

KLOSZ konradki@USUN_TOwp.pl

Sky Walker napisa(a):
[...]

Jak chcesz to mozesz wrzucic do mnie na serwer, ale to jakos po poludniu jak wroce do domu z kieratu. Jakby co to odezwij sie na GG 1260767 - to jak jestem w robocie, albo na GG 201410 to w domu - jakbys sie odzywal wieczorem.

Pzdr

KLOSZ

na górę