Pro

SiW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
Pierw link:
http://moto.allegro.pl/item153029340_yamaha_tw_125.html
Troch gry wstpnej z mojej strony:
To ma by pierwsze moto po kursie, wzrostu jestem raczej mikrego (175) skonnoci do obrywania nagdarstkw raczej te nie mam. I absolutnie nie mam pocigu fizycznego do dubania w moto. Zakadam, e jak je raz na sezon mechanik dotknie ma wystarczy.
Jedzone bdzie praca - dom dokadnie z jednego koca miasta w drugi (DC: Bemowo - Ursynw czyli 50 km dziennie przez korki) no a w ykend zamiennie z quadem (300 cm)w lekkim terenie.
No i teraz do rzeczy:
1. Warte toto uwagi? obgooglowaem wiem ju jaka jest rnica midzy TW a DT poza tym na kursie (Sarbo) jedziem na DT ktre dla mnie jak na miasto dla mnie byby ciut za wysoki (tylko po torze jedziem)
2. Tak na oko - ile trzeba bdzie w niego woy dodatkowo eby jedzi przy zaoeniu e bdzie to robi mechanik?
3. Chc si umwi na obgld czy nie?

Pozdr
SiW

MisiekTS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

SiW napisa(a):
[...]
[...]

Jesli interesuje cie Suzuki DR125 SE '98 to pisz: #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

TW chcialem przed DR zakupic dla dziewczyny, jednak cos nie za bardzo
jej lezalo.
DR powinna spelnic twoje oczekiwania. Stan bdb w dobrej cenie.

Pozdrowki!

MisiekTS

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

SiW wrote:
http://moto.allegro.pl/item153029340_yamaha_tw_125.html

TW smiszne, ale wlasciwie nie wiadomo do czego ten motur sie nadaje.
Z moich obserwacji: to kompletnie nie jedzie (malutko mocy). No i jak masz kupowac to koniecznie zwroc uwage na opony: tylnia mocno nietypowa i do dostania, ale piekielnie droga, a sadzac po biezniku, nie moze byc trwala. Poza tym sprzet ok, ale ja bym jednak szukal innej 125 (np. wlasnie DRka, ktory da Ci 200% wiecej radochy).

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

na górę