Problem z moc

DuzyOne DuzyO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

wybaczcie e 2x ale zaley mi strasznie na czasie, koczy mi si urlop

Cze wszystkim. Mam problem z moc w tym silniku. Nie jestem specem z mechaniki ale jakie pojcie mam. Dobra zaczynajc, chodzi o to e od tygodnia jestem wacicielem w/w bestii i musz powiedzie e ciut si rozczarowaem gdy nie jest jakim demonem prdkoci. Od razu chcia bym zaznaczy e cudw si nie spodziewaem po 3konnym 4t ale sdz e co jest na rzeczy gdy 40km/h robi cakiem wawo ale od 40-50 zajmuje mu to troch sporawo +/- 1km :[ jeli chodzi o to co przy nim zrobiem to na pierwszy strza poszed filtr powietrza, ku mojemu zdziwieniu blokady brak. jedynie przewd ktry wpuszcza spaliny ( tak wiem jest to blokada. ale nawet po wypiciu przewodu nie ma poprawy ani w mocy ani v-max ie) mod zap. jest odblokowany gdy z gry toczy si slimaczym tempie +60, raz udao mi si 70 pojecha ale zaraz po puszczeniu gazu na liczniku pojawio si 55 Very Happy wydech. tu odkrciem go przy cylindrze lecz nie wida byo ani zwki anie nic co mogo by go muli nawet si pokusiem by tumik rozwierci w nadziei na lepsz osigi i kicha. nic nie dao. moe jedynie e jest minimalnie goniejszy (prawie nie sucha rnicy) prbowaem te zlokalizowa piercie ktry zapobiega wchodzeniu paska na wyszy poziom (wariatora chyba... nie wiem) lecz zrezygnowaem jak go widziaem nic w tym stylu. na koniec ganik... nie wida byo blokady na uszczelce kolektora, ani magicznej zotej rubce o ktrej wszyscy mwi e blokuje iglice. Dla mnie naprawd dziwny jest ganik gdy przepustnica z iglic pozostaj bez ruchu a jedyne co si rusza to ta (okrga klapka) przepustnica od powietrza... zwariowaem ju 3x przy tym skuterze wic jeli kto orientuje si co moe by przyczyn niech mnie zbawi  Confused

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

DuzyOne wrote:

wybaczcie

DuzyOne DuzyO#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

dziecko drogie nie bd Ci obraa wic jeli nie masz nic mdrego do powiedzenia to wr do "pokemon go" i daj si wypowiedzie ludziom ktrzy maj na ten temat pojcie

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 15.07.2016 o 20:35, DuzyOne pisze:
dziecko drogie nie bd Ci obraa wic jeli nie masz nic mdrego do
powiedzenia to wr do "pokemon go" i daj si wypowiedzie ludziom
ktrzy maj na ten temat pojcie

odpowiadasz sam sobie i to nawet celnie

to w zasadzie mwi za wszystko...

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego waciciel to chuj.
Piszc przez bramk na newsy dostajesz na dzie dobry -50 do lansu.
Jeli masz zamiar o co zapyta to poszukaj jak skonfigurowa czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeli nie potrafisz tego zrobi to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

na górę