Problem z iskra Yamaha TDR 125

Karol111 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam. Mam problem z moja yamaszka a mianowicie jest ona spowodowana brakiem iskry. Chodzia ona piknie przez ca zim (rednio co 2 tyg chodziem ja odpala ) przysza adna pogoda z czym wiadomo wie si pierwszy dugo oczekiwany wypad w nieco dalsza trase. Niestety przy powrocie motor w jednej chwili zgas  ja zatrzymaem si a moto wicej ju mi nie odpalio ( zabrako iskry ). Wymieniem wiece cewk i nic. Pado na modu. Zamwiem wymieniem i faktycznie TDR zapalia przejechaem si wszystko fajnie postawiem motor na jakie 10 min wsiadem na niego w celu wprowadzenia go do garau chciaem go odpali i NIC . Sprawdziem ju chyba wszystko a iskry z  powrotem nie ma. CO ROBI   ???