Problem Honda Crf 250 d

Hondacrf250 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_trbvm.com

Witam Mam problem ze sprzgem chodzi o to e sprzgo ciko si wciska chciabym zmienia biegi 2 palcami ale nic z tego  prbowaem co regulowa ale to mao co daje .. co mona zrobi w takiej sytuacji czy kupno sportowej klamki co da ? Prosz o wasze rady ;) --

KJ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 22:02:41 UTC+2 uytkownik Hondacrf250 napisa:
[...]

Biegi dwoma palcami? Moe but zdejmij?

Albo masz przytarta link w pancerzu, albo zmie sobie na hydrauliczne, bywaj takie zestawy moe od CRF te albo naucz si bez sprzga jak normalny czowiek.

KJ

na górę