Premiera R1 w Polsce !

Izzy-MM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze :)

Zapraszam wszystkich do przeczytania relacji z premiery Yamahy R1 w
Polsce, poniej krtki fragment oraz link do reszty tekstu i zdj:

....Prezentacja odbya si w niesamowitej scenerii, na zewntrz szalaa
nieyca, wiat by skryty za biaym puchem, a w rodku, w wietle
stroboskopw i ultrafioletw stao co przykryte skrojonym na miar
pokrowcem. Z gonikw wydobywaa si muzyka z basami wgniatajcymi
klatk piersiow, na telebimie przesuway si obrazy ukazujce R1 w
akcji. Napicie sigao zenitu i byo specjalnie podsycane...

http://www.moto-magazyn.pl/premiera_yamahy_r1_2007_relacja

Pozdrawiam i ycz miej lektury
Mateusz

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tia... czasu szkoda na ogldanie :-) Czlowiekowi zycia zabraknie, zeby na to to zarobic i jeszcze domownikw przekona, ze do zycia niezbdne :-)

P.S.
Nie uwaacie, ze ostatni model mial, mimo wszystko, lepsza stylizacj? Cos mi nie pasuje w tym malowaniu i wogoole... owiewka jakas nie ta :-)

Izzy-MM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Malowanie jest raczej takie patriotyczne :)

Co do owiewki... czy to ma jakie znaczenie ? 189KM przemawia do mnie
bardziej ni detale z plastiku hehe

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojtek napisa(a):
Tia... czasu szkoda na ogldanie :-) Czlowiekowi zycia zabraknie, zeby na to to zarobic i jeszcze domownikw przekona, ze do zycia niezbdne :-)

Do zycia? IMO raczej do smierci ;)

Nie uwaacie, ze ostatni model mial, mimo wszystko, lepsza stylizacj? Cos mi nie pasuje w tym malowaniu i wogoole... owiewka jakas nie ta :-)

Co do stylingu, to sie nie wypowiem. Ale moim - laika - zdaniem, na premiere wybrali najbardziej kijowe malowanie. A gdzie Yamaha blue? :)

BTW do autora watku (podejrzewam, ze i relacji):
1. Skoro napomknales o hostessach w bardzo kusych mini, to moglbys je kurde pokazac, nie? :)
2. Trafilo sie kilka bledow stylistyczno, skladniowo, interpunkcyjno, gramatycznych. - tym sie nie przejmuj tak bardzo, i tak wyjszlo niezle, a po prostu szukam dziury w calym ;)
3. Zdjecia, po powiekszeniu, koszmarnie male. :\
4. Troche pitolenia o danych technicznych - 10000obr/min, to dla ciebie jest niezly "dol" silnika? To ja przepraszam :)

Aaa... nic wiecej nie bede pisal - i tak jestem zacofany wiesniak...
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Izzy-MM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja nie jestem autorem tekstu, za to prowadz "dzia" motocykli na tej
stronie. Co do bdw stylistycznoitakdalej to niestety, dopiero teraz
je zauwaylimy - nasz korektor si wkurzy, e wrzucilimy tekst bez
jego zgody :P

No ale to miao by na zaraz, bo premiera miaa miejsce w pitek i
trzeba byo si spieszyc, niedugo wszystkie bdy poprawimy.

Tak czy siak dziki za dokadne przeczytanie i zwrcenie mi uwagi.
Zapraszam do zarejestrowania si na forum u nas :)

Pozdrawiam
Mateusz

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Izzy-MM napisa(a):
Ja nie jestem autorem tekstu, za to prowadz "dzia" motocykli na tej stronie. Co do bdw stylistycznoitakdalej to niestety, dopiero teraz je zauwaylimy - nasz korektor si wkurzy, e wrzucilimy tekst bez jego zgody :P

Sie nie dziwie - bo pozniej takie kwiatki wychodza... No i teraz wiesz, za co mu placicie? :)

Tak czy siak dziki za dokadne przeczytanie i zwrcenie mi uwagi.

Nie ma za co :)

Zapraszam do zarejestrowania si na forum u nas :)

A, dziekuje, postoje... ;)

Niesawny el Guapo napisa(a):
> (...)
>
> Tej - Polak - biao-czerwone malowanie Ci nie podchodzi???? ;)

NIe. :)

Captor napisa(a):
> <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

> albo masz monitor na 1600x1200, albo tak jak u mnie okienko ze zdjciem
> Ci  si nie rozszerzyo do wielkoci zdjcia :)

Na monitory nie narzekam - dzis sprawdzilem, faktycznie okienko da sie powiekszyc i wtedy jest git.
Nie zmienia to postaci rzeczy, ize wspomnianych w tekscie hostess ani widu ani slychu :(

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 31 Jan 2007 20:41:32 +0100, zbigi  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Nie zmienia to postaci rzeczy, ize wspomnianych w tekscie hostess ani  widu ani slychu :(

http://www.moto-magazyn.pl/upload/obrazki/artykuly/relacje/premiera_r1_07/r1_1.JPG

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

krzychut k.thomas@(małpa)polipol.pl

> Nie zmienia to postaci rzeczy, ize wspomnianych w tekscie hostess ani
> [...]

siakis taki nos czerwony...;-)

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

Captor napisa(a):

http://www.moto-magazyn.pl/upload/obrazki/artykuly/relacje/premiera_r1_07/r1_1.JPG

O japierdole. CZEMU ??

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Niesławny el Guapo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

(...)

> [...]

(...)

Tej - Polak - biao-czerwone malowanie Ci nie podchodzi???? ;)

NeG

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 30 Jan 2007 21:37:59 +0100, zbigi  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

[...]

Ja pracuje na mozilli i wszystko jest git. Zdjcia po powikszeniu
powinny miec rozmiar 800x530 px... tak wic miniaturki to nie s :)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 31 Jan 2007 14:29:26 +0100, Izzy-MM  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

Ja pracuje na mozilli i wszystko jest git. Zdjcia po powikszeniu
powinny miec rozmiar 800x530 px... tak wic miniaturki to nie s :)

Chyba webmajster co majstrowa bo ju si otwieraj jako jgi. (a nie  osadzone w okienku js, bo chyba tak byo wczeniej, nie wnikaem). Mozna  by jeszcze target:"_blank" zrobi:>

--

Muti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie uwaacie, ze ostatni model mial, mimo wszystko, lepsza stylizacj?
Cos mi nie pasuje w tym malowaniu i wogoole... owiewka jakas nie ta :-)

Co do malowania to kolorystycznie nawizuje do pierwszej R1 - i za to duy
plus , niebieska R1 mi sie ju bardzo przejada , a stylistycznie wiele sie
nie zmienio ku mojemu rozczarowaniu.... bardziej mi odpowiada nowa R6 :)

Pozdr.
Muti R1

na górę