Pr

KOBIAŁ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Witam was serdecznie, mam junaka 901, z 72ccm wsadziem mu 125ccm, mj stary licznik, ktry koczy si na 80km/h troch mi nie pasowa, poniewa licznik prawie mi si obraca do zera. Ale przejd do rzeczy, chciabym wymieni ten licznik na licznik wyskalowany do 140km/h od innego modelu junaka, czy on bdzie dobrze wskazywa mi prdko, jeeli linka od prdkociomierza jest od pocztku motocykla, czyli jak jeszcze by stary licznik i wgl? Prosz o pomoc. :)
                                                                              Pozdrawiam! :D