Prawo jazdy kat.A1/B

Scigu123 P#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam, mam 17 lat i mam prawo jazdy Kat.A1. Czy gdy bd zdawa na kategorie B,to bd musia zalicza test teoretyczny? Z gry dzikuj za odpowied. --

Baczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-12-12 o 15:52, Scigu123 pisze:
Witam, mam 17 lat i mam prawo jazdy Kat.A1. Czy gdy b

Qapsel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

tak bedziesz musial zaliczyc test teoretyczny na kategorie b gdyz  na B i na A dosyc mocno sie od siebie roznia  ale pociesze cie ze jezeli w przyszlosci bedziesz robil A2 lub A to juz nie musisz zdawac teori poprostu zdajesz jedynie praktyke --