Prasa motocyklowa – ankieta

Dorota dzikaantylopaWYTNIJTO@poczta.onet.pl

Aloha!

Zwracam si do Was z pewn ankiet.  Mam ju troch info z archiwum, ale
potrzebuj wicej. Bd bardzo wdziczna za udzielenie konkretnych odpowiedzi,
nie trzeba si te ogranicza z dawaniem wyrazu swoim nawet skrajnym emocjom :)
Zaley mi na autentycznych i klarownych opiniach. Pytania za s takie:

1. Czy kupujesz pras motocyklow?
Tak – patrz. Pkt.4 i nastpne, Nie – przejd do pkt.2 i 3.
2. Nie kupuj – dlaczego?
3. Czego nie znajdujesz w prasie motocyklowej, a co mogoby by powodem,
dla ktrego kupiby jak gazet z tego segmentu?
4. Jakie tytuy kupujesz i jak czsto?
5. Dlaczego kupujesz akurat te tytuy?
6. Jakie dokadnie elementy tej gazety/tych gazet s wg. Ciebie
najciekawsze i/lub najcenniejsze?
7. Czego chciaby, eby byo wicej w prasie motocyklowej?
8. Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?
9. Co uwaasz w nich za zbdne?
10. Co by doda/zmieni w tytuach, ktre kupujesz?

O odpowiedzi prosz na priv, chyba, e macie ochot sobie take tu
podyskutowa, co moe te by bardzo ciekawe. Dodam, e nie trzeba koniecznie
udziela odpowiedzi na wszystkie pytania, cenne bd rownie odpowiedzi na
przynajmniej cz z nich. Mona te zareagowa na pytania dla grupy
kupujcej, chocia w tej chwili si np. nie kupuje – tu wartociowe bd
opinie, co doprowadzio do zaprzestania czytania (lub nie doprowadzio do
zaczcia :) )takiej prasy lub info co do oglnych upodoba w tym temacie.
Chtnie te przyjm uwagi spoza podstawowej puli pyta, byle byy na temat :)

Z gry dziki za odzew!

pozdr.
--
Dorota
CB 450

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Dorota dzikaantylopaSPAMOWI@PRECZpoczta.onet.pl

I przepraszam za smieci w tekscie, wszystkie myslniki wuj strzelil...

Am sory.
--
Dorota
CB 450

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dorota wrote:
Zaley mi na autentycznych i
klarownych opiniach.

Ale po ci taka ankieta? Chyba tego jeszcze nie byo na prm? We zrb stronk
z fajnymi ptaszkami do odhaczenia, to moze sobie ludziki poklikaj, ja
chtnie :)
Z drugiej strony nudzi mi sie to ci moze cos odpowiem?

1. Czy kupujesz pras motocyklow?

Nie

2. Nie kupuj – dlaczego?

Bo jest do dupy. Te same tematy, za duzo oglosze (tych duych), redaktory
sie wymdrzaj, smaruj nudne felietony o dupie marynie, testy takich samych
nowych motocykli, a nikt nie pisze o XJ600S, no dobra, ze dwa artykuy byy.
A po wykupieniu SadoMaso przez ten synny koncern medialny to juz nawet do
kibla bym nie wzi. A kiedy leciaem z wywieszonym ozorem do kiosku po SM,
nie wiem, moe nie chce mi sie ju czyta ile koni ma najnowsza XRZYF QWERTY
1100? Teraz wole se pojedzi.

3. Czego nie znajdujesz w prasie motocyklowej, a co mogoby by
powodem,
dla ktrego kupiby jak gazet z tego segmentu?

Fajne artykuy i eby nie byo sportu, w ogle, ani grama :))))

7. Czego chciaby, eby byo wicej w prasie motocyklowej?

Fajnych artykuw. DODAm e nie wiem co to jest fajny artyku, ale jak si
go czyta to od razu wida e jest fajny.

8. Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?

Bzdury, reklamy, sport, i trasa Pana Marka, ale nie wiem czy jeszcze jest.

9. Co uwaasz w nich za zbdne?

Reklamy i sport.

O odpowiedzi prosz na priv, chyba, e macie ochot sobie take tu
podyskutowa, co moe te by bardzo ciekawe.

Teraz mi mwisz? Wiesz ile bym musia si naklika eby to wysa ci teraz
na priv? Niestety, musisz sie z tym gry na grupie, i wy te :)
Ja te mam pytanie: co to jest &#8211 ?
Diobeu, z Pustyni
Checho, Maopolska
XJ600S Diversion

Dorota dzikaantylopaSPAMOWI@PRECZpoczta.onet.pl

Dzieki za odpowiedz!

Marcin Gardea wrote:
Ale po ci taka ankieta?
eby pozna gusta motocyklistw. Tez do wyczucia mozliwosci inicjatywy w
temacie.

Chyba tego jeszcze nie byo na prm?
Przynajmniej nikt nie powie, ze bylo :-) I cale piwo dla mnie :]

We zrb
stronk z fajnymi ptaszkami do odhaczenia, to moze sobie ludziki
poklikaj, ja chtnie :)
Nie umiem :-)

[...]
Czyli, zeby bylo o motocyklach, ktore sa dostepne dla Kowalskich i ktorymi
sie po prostu jezdzi?

9. Co uwaasz w nich za zbdne?
Reklamy
No coz, ze wzgledow oczywistych ich brak jest niemozliwy :-(

Ja te mam pytanie: co to jest &#8211 ?
Znak Diobeu'a, sorry - Szatana ;)

Checho, Maopolska
A co to jest Maopolska? ;-P

pozdr.
--
Dorota
CB 450

Dorota napisa(a):

No coz, ze wzgledow oczywistych ich brak jest niemozliwy :-(

Nieprawda. Ja moge dac wiecej za gazete w ktorej nie ma reklam sextelefonow i dezodorantow. Ale zeby ta gazeta oprocz reklam miala jakas tresc. Bo poki co to nie ma. Moge Ci pokazac prase zagraniczna w ktorej reklamy sa, ale przynajmniej pogrupowane w bloki, ktore latwo ominac a nie tak jak w naszych Naj-ocyklu i Swiecie Kobiety (tfu, Motocykli) wpychane sa w srodek artykulu.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

NETRUNNER #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moge Ci pokazac prase zagraniczna w
ktorej reklamy sa, ale przynajmniej pogrupowane w bloki, ktore latwo
ominac

HeHe. Dobre. Sam zajmuje sie marketingiem i nawet pare raz wrzucalem do
M i SM reklamy. I robie to tylko dlatego ze sa zauwazalne i w efekcie
maja szanse przelozyc sie na sprzedaz/wizerunek/...
I jak widze takie teksty o blokach ktore latwo ominac to mowie sobie
mam w dupie taka reklame. A potem SM i M z braku kasy maja w dupie
nawet takie artykuly jakie sa i obnizaja poziom.

W ogole teksty o tym ze reklam nie chce a chce lepszych artykulow to
jakby Wam ktos powiedzial, ze chce zebyscie wiecej i lepiej pracowali,
a zarobicie mniej.

I wlasnie dlatego nie ma w gazetach regulowania gaznika, wymiany lozysk
czy reanimowania RF600 po ostrym dzwonie metoda Pana Gienia za max.
1000 zl. Bo dla takich uzytownikow trzeba sie nameczyc wiecej, a nie
zarobi sie nic.

Ale jest na to fajne rozwiazanie. Internet i portale spolecznosciowe
gdzie uzytkownicy pisza dla uzytkownikow za mala skladke na utrzymanie
serwera. Ale z praktyki wiem ze to tez wiekszosc osob ma gdzies, bo
znow chce skorzystac, a nie chce popracowac. Nie mniej jednak kierunek
zwany WEB 2.0. to jedyny ktory moze spelnic oczekiwania wiekszosci z
Was.

pzdr.

NETRUNNER
www.skutery.net
www.motocyklmania.com

NETRUNNER napisa(a):

[...]

Dlatego ja mam ich w dupie.

W ogole teksty o tym ze reklam nie chce a chce lepszych artykulow to
jakby Wam ktos powiedzial, ze chce zebyscie wiecej i lepiej pracowali,
a zarobicie mniej.

Zenua...

[...]

A u Niemcow  jest...

[...]

My tu piszepy o papierowych gazetach. To tak gdybys nie zauwazyl...

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Gutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuczu" napisal:

Bo dla takich uzytownikow trzeba sie nameczyc wiecej, a nie
> zarobi sie nic.

A u Niemcow  jest...

Jak zwykle.. Jak Kuczu cos napiszesz to zawsze mnie pobudzisz do refleksji.
I reakcji :-). I za to jestem Ci bardzo wdzieczny :-).
Ad rem:

a) Nie jestem germanofilem ale faktycznie niszowe gazetki z Niemcowni (nie
tylko motocyklowe) sa na wysokim, wyzszym niz polskie poziomie bo:
- rynek czytelniczy jest bardziej wymagajacy i trzeba sie mocniej postarac -
kicha na dluzsza mete nie przechodzi,
- tradycja wydawnicza objawia sie wyzszymi standardami pracy i realizacji (a
rynek edytorski w Niemczech jest jednym z najsilniejszych w Swiecie a moze
nawet najsilniejszy),
- jest tam wiecej pasjonatow/profesjonalistow, ktorym latwiej realizowac
swoje pasje/ambicje wydawnicze i dziennikarskie np. mi jest bliski Steffan
Knittel (oldimery, jest z mojej generacji wiekowej i Leszka Wangina). IMHO
podobnych tuzow IMHO jak dotad w Polsce jak na lekarstwo (nie umniejszajac
nikomu z grona Panow Redaktorow ;-).
- grupy odbiorcow sa tam duzo wieksze, bardziej znane wydawcom (potrzeby,
preferencje, trendy itp.) dlatego latwiej jest sie dopasowac, spelniac
oczekiwania (odrozniac, wyrozniac, specjalizowac), kreowac satysfakcje.

Re: Leszek i jego tytul - trzymajmy kciuki (kupujmy ;-) - moze byc tym
pierwszym, ktoremu sie uda. Bo to nie jest przypadek, ze wlasnie Leszek - ma
kapital wiedzy i osobowosci, znajomosci, rozpoznawalnosci, pozytywnych
relacji w branzy i wsrod czytelnikow, jest megapasjonatem, opanowal
"warsztat" - nie jest amatorem, ma energie, ambicje, dziala profesjonalnie
itd.
Niejeden przed Leszkiem ambitny probowal zawalczyc w temacie tj, odpalic
tytul i zdobyc na dluzej grono czytelnikow (a Motormanie z ok. 1993
pamietacie?) ale wyszlo im jak wyszlo :-(.

- Podmiotowosc wydawcow i autorow prasy motocyklowej w Niemczech (sila
osobowosci, niezaleznosc intelektualna i stylistyczna, cohones itd) jakby
wieksze niz pracownikow, managerow, wydawcow w Polsce. Tam efektem jest IMHO
rosnacy poziom wydawnictw a u nas odwrotnie - sztampa, sukcesywny spadek
poziomu, re SM i MOtocykl - ja tam nie widze czytelnej strategii - kto jest
odbiorca? dla kogo jest to robione? Gdzie i jaka wartosc dodana? Bo dla
wszystkich motocyklistow = dla nikogo ;-(. Groch z kapusta i miszmasz.
Wystarczy wziac do reki, przekartkowac i juz.. Wiadomo, ze strata czasu i
tych paru zeta.
IMHO: Brakuje wizji i pomyslow, siadla para (Redaktorom). Albo mysla, ze
lepiej ze sie jakos to im w ogole kreci i dlatego lepiej nic nie ruszac? Bo
kazda reorganizacja zaczyna sie od dezorganizacji ;-).

A ze sa reklamodawcy - na bezrybiu medialnym i rak ryba ;-). Jak rosnie
rynek i sa budzety promocyjne to gdzies je trzeba wydac - to sie wydaje tam
gdzie mozna, w tym co jest na rynku i ktos to kupuje. Taki pozorny paradoks,
ktory w przypadku SM i Mcykla moze trwac i trwac.

Dlatego trzymam kciuki za kazdego odwaznego, kto chce zawalczyc z systemem
;-). Wygrac. Wykreowac wartosciowy tytul.  Nie jest to niemozliwe. Wygrywaja
takze undergogs (od "undergog" - nie faworyt). Kiedys sie jakis pojawi. Na
pewno.

Na szczescie jest globalizacja, relatywnie latwy juz dostep do gazetek w
kontekscie cenowym i logistycznym :-) tylko trzeba sie tego kolejnego jezyka
(Ernsta Hennego) nauczyc. Nie bedzie trudno bo wielu z nas podstawy juz
pewne ma: Hande Hoch!, Eine kleine pazerfaust, Salceson alles gites, Franz
Beckenbauer, Hitler naturlish kaputt, Ja, Ja volksvagen, Eine rure cwei
cylindern, Meine leubbe Axel Springer.. Polecam tez w celach jezykowych (sa
na Allegro) VHSy z klasyka kina porno klasy C i D aus Deutschland (Tife,
tife, tife.. jaaaaa.. ist fantastish... ).. Jezyk praktyczny.

Wesolych Swiat i jak najwiecej chwil motocyklowego spelnienia w przyszlym
roku,

--
Gutek,
MG T4 '83

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 22.12.2006 Gutek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

tytul i zdobyc na dluzej grono czytelnikow (a Motormanie z ok. 1993
pamietacie?) ale wyszlo im jak wyszlo :-(.

Motormania to bylo to na dobrym papierze, w formie dobrego magazynu
traktujace glownie o czoperach i ciezarowkach ?
Jesli tak to pies z kulawa nie wiedzial kiedy bedzie nastepny numer, czy
wogole bedzie, gdzie mozna kupic etc ;)
Znaczy dystrybucja i brak reklamy wynalazku.

Transalp XL600v - sprzedalem :(
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Gutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Roman Niewiarowski" napisa:

Motormania to bylo to na dobrym papierze, w formie dobrego magazynu
traktujace glownie o czoperach i ciezarowkach ?
To, to to wlasnie bylo.

Jesli tak to pies z kulawa nie wiedzial kiedy bedzie nastepny numer, czy
wogole bedzie, gdzie mozna kupic etc ;)
Wyszedl chyba tylko jeden numer (przynajmniej w moim domowym archiwum jest
tylko jeden ;-).
Ma ktos moze nastepne? Byly w ogole nastepne?

Znaczy dystrybucja i brak reklamy wynalazku.
To na pewno. I pewnie brak kasy a moze i konceptu "co dalej po pierwszym
numerze". Wymyslec i zlozyc do kupy to poczatek. Udanie wprowadzic na rynek,
utrzymac i rozwinac to jest Wyzwanie.

Pozdro - Gutek

--
MG T4 '83
stara szkapa albo wierna zona - wybor nalezy do Ciebie

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.12.2006 Gutek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Wyszedl chyba tylko jeden numer (przynajmniej w moim domowym archiwum jest
tylko jeden ;-).
Ma ktos moze nastepne? Byly w ogole nastepne?

Dawno to bylo, ale jesli dobrze pamietam to mialem chyba 2 albo 3.
Poszly na makulature wiele lat temu.

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski wrote:

Dawno to bylo, ale jesli dobrze pamietam to mialem chyba 2 albo 3.
Poszly na makulature wiele lat temu.

A Nomade ktos pamieta? Super sie zapowiadalo i kleska...

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.12.2006 Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

A Nomade ktos pamieta?

A Nomada to mam chyba jeszcze jakis egzemplarz :-)

Super sie zapowiadalo i kleska...

Podobnie jak w przypadku motormanii kulala im dystrybucja. AFAIR jedyne
miejsce gdzie udawalo mi sie znalesc to EMPIK (a jak juz sie tam wybralem to
albo juz nie bylo, albo jeszcze nie bylo ;<).

neuro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 21 Gru, 12:23, "NETRUNNER" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Nie ma czego takiego jak WEB 2.0. To przygupi termin wymyslony
przez marketoidw dla marketoidw - ot, tyle. A co do prasy, to BIKE
jest najdoskonalszym pismem dla motocyklistw jakie znam. We go do
rki raz, a nigdy nie spojrzysz na SM, etc :>

Pozdr,
neuro

neuro napisa(a):

A co do prasy, to BIKE> jest najdoskonalszym pismem dla motocyklistw jakie znam.

Widac malo znasz :)

A wracajac do tematu...
W Polsce nie ma pism dla motocyklistow.
Sa czasopisma o motocyklach, i nic wiecej.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

neuro napisa(a):

Konstruktywna odpowied. Moe rzucisz jakim tytuem w takim razie?
Chtnie przejrz co lepszego - pki co z zagranicznej prasy nic
nie powalio mnie na kolana, anglosaski magazyn jest temu najbliszy.

W sumie najblizszy wszystkim wymienionym tutaj postulatom jest niemiecki Custombike (dawniej Bikers Live).

http://www.custombike-magazin.de/

Szczerze polecam.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Poza obrazkami wszystko jest po niemiecku. Wydaja to w ludzkim jezyku?

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Kefir napisa(a):

Wydaja to w ludzkim jezyku?

Tak, w jezyku Goethego :)

PS: A kto powiedzial ze zagraniczna = anglojezyczna ? ;)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
Kefir napisa(a):

Wydaja to w ludzkim jezyku?

Tak, w jezyku Goethego :)

czlek zanim pomysli zaczyna maszerowac. "Terminauszug" dodalem do slownika
ulubionych obok "ausgang" ;-)

PS: A kto powiedzial ze zagraniczna = anglojezyczna ? ;)

Pan powiedzial: "Szczerze polecam." no to polecialem ;-)

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tak, w jezyku Goethego :)

Cholera... a na czym on lata?

czlek zanim pomysli zaczyna maszerowac. "Terminauszug" dodalem do slownika
ulubionych obok "ausgang" ;-)

Etam, jesli chodzi o sprawy techniczne to nie znam  jezyka
przyjazniejszego dla uzytkownika niz miemiecki.
Pewnie dlatego, ze w ogole nie znam zadnego jezyka procz ojczystego a
i to slabo, a jednak z miemiecka literatura techno daje rade.:)
Co samo w sobie o czyms swiadczy zwazywszy moj niski ilo... iloraz.
Zargon anglosasow jest natomiast bez sensu:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Jacot" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
"Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tak, w jezyku Goethego :)

Cholera... a na czym on lata?

czlek zanim pomysli zaczyna maszerowac. "Terminauszug" dodalem do slownika
ulubionych obok "ausgang" ;-)

Etam, jesli chodzi o sprawy techniczne to nie znam  jezyka
przyjazniejszego dla uzytkownika niz miemiecki.

Jest cos w twierdzeniu kolegi. Podobnie z Rosyjskim. To sie chyba logicznosc
nazywa czy jakos tak ;-)

Zargon anglosasow jest natomiast bez sensu:)

Pan do technicznego pije czy jedzie po calosci? ;-)

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu napisa(a):

PS: A kto powiedzial ze zagraniczna = anglojezyczna ? ;)

No tak, ale ja bym jednak chtniej przeczyta po angielsku,jako e
mj niemiecki "nie by moja najsilniejsza strona";)
A tak w ogle to przez e-bay'a zamwim dwa numery BIKE z 83 roku
(z uwagi na obecny tam test porwnawczy moje GSX z hond VF750F. No i
zobaczymy, jak to wyglda:)

damian
GSX750ES

Swiety Jimmie jimmie@DOWYCIECIAmotocykle.org

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
neuro napisa(a):

W sumie najblizszy wszystkim wymienionym tutaj postulatom jest niemiecki
Custombike (dawniej Bikers Live).

http://www.custombike-magazin.de/

Szczerze polecam.

A jesli komus blizszy jezyk zabi lub makaroniarski, to polecam Freeway.
Oryginalnie francuski, ale od jakiegos czasu wydawany rowniez we Wloszech.
Leszek Wangin probuje walczyc swoim "Customem", ale chyba dluga droga przed
Nim. Niestety zastosowal schemat ktory popsul SM, czyli duze fotki, malo
tresci. No ale jak sie chce (chociaz nie wiem czy to wynika z "chce", czy z
innych powodow) napisac 90% artykulow do kazdego numeru, to rozumiem ze
ciezko sie rozpisac.

--
Pozdr,
Swiety Jimmie, Lodz

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Swiety Jimmie" <jimmie@DOWYCIECIAmotocykle.org> wrote in message

No ale jak sie chce (chociaz nie wiem czy to wynika z "chce", czy z
innych powodow) napisac 90% artykulow do kazdego numeru, to rozumiem ze
ciezko sie rozpisac.

Niewielu widocznie mamy pismiennych motocyklistow. W SM to jeden redaktor
tworzy 80% artykulow i jak swietnie jest! "Numer Jeden" zobowiazuje ;-)
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56021,1333274.html

--

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.custombike-magazin.de/

Szczerze polecam.

jak ju polecamy, to ja polecam francuski:

Option Moto

bo niemieckie fightery s brzydkie!

--
Dominik Sonecki [dawniej: Dominik]
ROZDUBANA FZR 1000 EXUP

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dominik Sonecki napisa(a):
http://www.custombike-magazin.de/
Szczerze polecam.
jak ju polecamy, to ja polecam francuski:
Option Moto
bo niemieckie fightery s brzydkie!

To ja niezmiennie glosuje na, juz nie istniejacy, brytyjski BSH czyli Back Street Heroes - zanim pojawil sie SM, to kilka zaczytanych na smierc numerow tego cudenka ksztaltowalo moj odradzajacy sie motocyklizm ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

neuro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 21 Gru, 13:58, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
..Widac malo znasz :)

[...]

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

NETRUNNER wrote:

Prawda, prawda, wita prawda.

"rzep"

Paweł 'Pasza' Ostrowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.INVALID

"NETRUNNER" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

ktorej reklamy sa, ale przynajmniej pogrupowane w bloki, ktore latwo
ominac

HeHe. Dobre. Sam zajmuje sie marketingiem i nawet pare raz wrzucalem do

[...]

I jak widze takie teksty o blokach ktore latwo ominac to mowie sobie
mam w dupie taka reklame. A potem SM i M z braku kasy maja w dupie
nawet takie artykuly jakie sa i obnizaja poziom.

Jak ja widz reklam nachaln, ktra jest mi na si wciskana i mimo,
e ja decyduj, e nie chc jej widzie/sysze to i tak musz, to w
dupie mam taki produkt. Dlatego postaram si nigdy nie kui ery
tak-tak i pasty blend-a-med - skutecznie zniechcili mnie swoimi
reklamami dla debili.

--
Pasza - Zuzka gs450s (sprzedana) i Zygzak zzr600
mail: pasza at zodiac mimuw edu pl gg: 2449897

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Thu, 21 Dec 2006 15:30:02 +0100, Pawe 'Pasza' Ostrowski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.INVALID> napisa:

Dlatego postaram si nigdy nie kui ery tak-tak

Gwidca Heyaha jest na czarnej licie...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Dorota wrote:
Chyba tego jeszcze nie byo na prm?
Przynajmniej nikt nie powie, ze bylo :-) I cale piwo dla mnie :]

Hehe, puapka off-side'owa ;)

[...]

No co w tym stylu, nie potrafi tego dobrze wyoy. Chodzi o to, ebym
widzia e pisze to normalny motocyklista do normalnego motocyklisty, nie
wiem jakich sw musiaby uy ebym to poczu, chodzi o to, eby
redaktorzyny nie silili si na wypasiony test motocykla, z prawidow
skadni, super zbudowany, wstp, rozwinicie, zakoczenie, wzorowany na
najbardziej poprawnych politycznie czasopismach z krajw cywlizowanych.
Chodzi o to, ebym poczu e pisze to taki fajny, normalny kole, z ktrym
mog si piwa napi. A jako tego nie czuem, za dua sterylno,
"fachowo", przestao mi sie chce czyta. Szybciej mi si przestao chcie
Motocykla, potem M.

Ja te mam pytanie: co to jest &#8211 ?
Znak Diobeu'a, sorry - Szatana ;)

Moj nick jest przykrywk. A dopeniacz od niego to Diobua, przecie to
oczywiste. Cho aktualnie mam kryzys z t ksyw.

Checho, Maopolska
A co to jest Maopolska? ;-P

Taka wiocha koo Checha.
Diobeu

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin Gardea napisa(a):
Dorota wrote:
[...]

Ja tam nie wiem, ale pono byly jakies proby pisania w jezyku "kul" - raz chyba dane mi bylo sprobowac tego czegos - fuj! Paskudztwo i obrzydlistwo :\ Wiec nie wiem, czy twoj postulat nie jest zbyt khem... wygorowany? ;) Bo jak sobie przypomne... Sorki - musialem znow do kibla pobiec :\

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Eskimos eskimos@RYCHUicpnet.pl

On Wed, 20 Dec 2006 21:21:43 +0100, "Marcin Gardea" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Dorota wrote:
1. Czy kupujesz pras motocyklow?

Nie

Nie

2. Nie kupuj &#8211; dlaczego?

[...]

Bo nie pamietam kiedys ostatni raz sie czegos ciekawego z niej
dowiedzialem, bo jak chce ogladac dupy, to kupuje playboya, bo jak
_kolejny raz_ widze kolege D. na gumie, to mie szczyka, bo sa to
gazety o motocyklach, a nie dla motocyklistow, bo mam dosc Pana Marka
;), bo wszystko stalo sie jakos mniej fachowe, mniej techniczne, mniej
rzetelne, a w zamian zrobilo sie kolorowe, plastikowe, lanserskie i
mdle.

3. Czego nie znajdujesz w prasie motocyklowej, a co mogoby by
powodem,
dla ktrego kupiby jak gazet z tego segmentu?

Fajne artykuy i eby nie byo sportu, w ogle, ani grama :))))

Sport mnie nie zwila akurat i jestem w stanie zrozumiec jego obecnosc
w takiej prasie (no, moze niekoniecznie w az takiej ilosci), ale co do
artykulow sie zgodze. Ilosc, a nie jakosc; forma, a nie tresc.

7. Czego chciaby, eby byo wicej w prasie motocyklowej?

Fajnych artykuw. DODAm e nie wiem co to jest fajny artyku, ale jak si
go czyta to od razu wida e jest fajny.

No ;)

8. Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?

Bzdury, reklamy, sport, i trasa Pana Marka, ale nie wiem czy jeszcze jest.

Bzdury, reklamy, lamerstwo i Szymon ;D
Za duzo sportu, relacje ze zlotow (nigdy nie czytam ;), za duzo
reklam.Pseudotesty np. 5 motocykli naraz, z ktorych absolutnie nc nie
wynika i sa jedynie zapchajdziura i slizgnieciem sie po temacie.

A! I dobor dodatkow - Kubica, Konwoj (skadinad fajny film, ale
niekoniecznie w SM), cala seria bzdurnych plyt "Szatanscy
motocyklici, " Esktermalna jazda na kole", "Najlepsze scigacze",
"Motocyklowi desperaci" i inne gowno, ktorego nawet nie wlaczam, bo i
po co? Ile mozna ogladac jezdzenie na gumie?

9. Co uwaasz w nich za zbdne?

Reklamy i sport.

Dupy, skutery,tlumaczone z niemieckiego opisy masakrycznie drogiego i
w wiekszosci wiesniackiego tuningu armatur. Ani to u nas popularne,
ani dostepne dla przecietnego motocyklisty, ani fajne ;P
Specjalistyczna gazeta custimizingowa ok, ale niekoniecznie w gazecie
"dla wszystkich". Z drugiej strony, moze ja sie czepiam? Moze po
prostu wyroslem z gazety "dla wszystkich" i oczekuje gazety
specjalistycznej? Chyba tak. W zwiazku z tym, wszystko co napisalem
nie ma wiekszego sensu, bo oczekuje niemozliwego i zadna gazeta "dla
wszystkich" nie spelni juz moich oczekiwan. Takoz latalem kiedys jak z
pecherzem do kiosku po nowy SM czy M, ale teraz juz sobie tego jakos
nie wyobrazam ;)

Powyzsze odnosci sie do dwoch wiodacych gazet, plastikowego,
dresiarskiego i najezonego ortami gowna typu Fastbike, Superbike nigdy
nie tykalem, wiec nic nie powiem.

Darz br,
Eskimos
FJ1200/CX500/Ogar200
Pozna

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Eskimos wrote:
Nie
Nie

Co za zgodno :)

[...]

O to to.
Dorota, dopisz to co napisa Eskimos do mojego rachunku. Acha, ale ja do dup
nic nie mam, oczywicie chodzi o nic naprzeciw.
Diobeu

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dorota napisa(a):
[...]

Tak &#8211; patrz. Pkt.4 i nastpne, Nie &#8211; przejd do pkt.2 i 3.
2. Nie kupuj &#8211; dlaczego?
[...]

kupujcej, chocia w tej chwili si np. nie kupuje &#8211; tu wartociowe bd
[...]

Cze,
jedna ogla uwaga - ja tam bym poczyta takie pisemko w ktrym
byoby:
1. Mnstwo fachowych artykuw o wymianie opon, oysk, ustawieniu
tego, czy tamtego.
2. Opisw maszyn - ale nie najnowszych XJRZSGSXRV, na ktre sta
kilkanacie osb, ale starych poczciwych modeli z lat 80-tych i
90-tych, ktrymi jedzi 90% maniakw moto.
3. No i opisy mojej modoci, od ktrych czsto zaczyna si
przygod z moto - Jawa, MZ, WSK, SHL itp.

pozdrowienia i Wesoych wit dla wszystkich
damian

--

GSX 750ES

On 20 Dec 2006 22:57:29 -0800, "kenajad" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

jedna ogla uwaga - ja tam bym poczyta takie pisemko w ktrym
byoby:
1. Mnstwo fachowych artykuw o wymianie opon, oysk, ustawieniu
tego, czy tamtego.

Hyhy, przypomnialo mi sie jak po artykulach o regulacji zaworow i
gaznikow, przyjechal do mnie do warsztatu koles i powiedzial, ze on ma
opis i sam sobie wszystko w kcie porobi, zeby bylo taniej, tylko mam
mu udostepnic sczelinomierz, klucz dynamo i wakuometry ;D

2. Opisw maszyn - ale nie najnowszych XJRZSGSXRV, na ktre sta

Z tym najnowszym XJR sie troche rozpedziles ;)

Darz br,
Eskimos
FJ1200/CX500/Ogar200
Pozna

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 21.12.2006 Eskimos <eskimos@RYCHUicpnet.pl> napisa/a:

opis i sam sobie wszystko w kcie porobi, zeby bylo taniej, tylko mam
mu udostepnic sczelinomierz, klucz dynamo i wakuometry ;D

No problem:
regulacje 200
wypozyczenie narzedzi 500
;>

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kenajad" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

[...]

Zdawalo by sie ze chcialbys cos podobnego do brytyjskiego Classic Mechanics Motorcycle :) tylko bez reklam, ktorych tam jest od pyty.

Co do polskiej prasy motocyklowej, to mialem okazje zapoznac sie z Motocyklem i wiatem Motocykli. Oba tytuly wpadaja mi w rece nieregularnie. To co z Motocykla pamietam, to duza ilosc reklam oraz opisow roznych pizdrykow w stylu zapalniczek, kubkow rodem z CKMu i artykuly sprawiajace wrazenie zernitych z prasy zagranicznej. M (IMO lepsze od Motocykla) zrobilo sie nudne jak przejela jest Agora. Na krotko przed tym zniknely artykuly Tomka Saka, ktre jeszcze kilka lat temu byly (jak dla mnie) cennym zrodlem wiedzy o mechanice motocyklowej. Takich wlasnie artykulow mi brakuje. Co prawda od niedawna regularniej pojawia sie dzial "technika", w ktorym czasem znajdzie sie cos ciekawego. Jakis czas temu byl cylk dotyczacy ruskw - tez ciekawy. Wszystko oczywisice IMO :) Po za "technika" i "motocyklem uzywanym" (tylko dlaczego jeszcze nie opisali FJuta?) jest tam kilka ciekawych artykulow w kazdym numerze, dla ktorych jest sens brania tej gazety do reki. Niestety liczbe tych artykulow mozna policzyc na palcach lewej reki drwala po wypadku z pi motorow - to jest mniej wiecej 5% w porywach do 10% papieru przeznaczonego na ta gazete. Reszty (sport, relacje z imprez/zlotow, felietony i CDrom) nie widze i nie czytam wogole, bo jest nudna jak flaki z olejem. Szkoda lasw.

Watpie czy wogole istnieje cos takiego jak dobra prasa z danej dziedziny - przeciez zaspokojenie wiekszosci potrzeb czytelnikow zdaje sie byc niemozliwe. Im wieksze zroznicowanie miedzy ludzmi, tym trudniej trafic w gusta wszystkich naraz.

pozdro!

--
ARO
FJ1200

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ARO napisa(a):

Zdawalo by sie ze chcialbys cos podobnego do brytyjskiego Classic Mechanics
Motorcycle :) tylko bez reklam, ktorych tam jest od pyty.

Ano moe:)

[...]

Wiesz, przeciw reklamom i dodatkom CD nie mam nic. Jedne po prostu bym
omija:) drugie, jak wspomniane tu "ycie i kariera RK" wywala albo
oddawa komu:)
Tylko wanie - mniej nic nie dajcych testw, a wicej tego co
jest esencj kadego motonity:)

[...]

Tylko, e jak wida ani jedno, ani drugie pismo nie trafia w gusta
nawet mniejszoci, nie mwic ju o wikszoci:(
pozdrawiam
damian

--

GSX750ES

ARO wrote:
Watpie czy wogole istnieje cos takiego jak dobra prasa z danej dziedziny

Kiedys istniala i chyba sie miala dobrze (stary dobry SM, Mlody Technik, Widza i Zycie i inne takie ktore kupowalem nalogowo). Ale w tej chwili wydawcy nie chodzi o zaspokojnie gustow czytelnikow tylko o jak najwieszke dochody. Przykre, ale takie czasy. Podejzewam, ze paradoksalnie sprzedaz SM i M wzrosla ostatnimi czasy. Wielu motocyklistow zrezygnowala z kupowania tego guwna, ale zaczely kupowac malolaty, dresy, 12-sto letnie dziewice, czesc gospodyn domowych i znudzeni beznesmeni-niedzielni motocyklisci.
Z grubsza mnie to wali, zostaje troche kasy w kieszeni, a stare SM mam i czasami zagladam i jest dobrze.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

WojtekW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):
ARO wrote:
Watpie czy wogole istnieje cos takiego jak dobra prasa z danej dziedziny

Kiedys istniala i chyba sie miala dobrze (stary dobry SM, Mlody Technik, Widza i Zycie i inne takie ktore kupowalem nalogowo)[...]

Ano - Wi, podobnie jak M, z epoki przed-Agorowej...

Wojtek

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mamy takie gazety, jaki jest rynek - czyli ciekie ;)

Poza tym, jak kupisz SM to w MOTOCYKLu jest praktycznie to samo - czsto
opisywane s te same motocykle. Ewentualnie ma to miejsce miesic po
miesicu.

Reklamy OK - nie chce nie zwracam uwagi - czasem jaki adres si przyda.

Ale fakt faktem, jak kiedy czytaem gazetk ode deski do deski w jeden
dzie, zaraz po kupnie, to teraz mam zalegoci jeszcze z Listopada (a juz
na Stycze wyszy).
Co musi by - albo ja si starzej, albo gazetki id na atwizn.

"rzep"

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rzep napisa(a):

Ale fakt faktem, jak kiedy czytaem gazetk ode deski do deski w jeden
dzie, zaraz po kupnie, to teraz mam zalegoci jeszcze z Listopada (a juz
na Stycze wyszy).

Dokadnie,
esencja - kiedy gazetk si poykao - dzi si przez ni
"brnie".
No szkoda - pozostaje szlifowanie jzyka na magazynach
obcojzycznych.

damian
GSX750ES

Dorota napisa(a):

1. Czy kupujesz pras motocyklow?

Tak, ale nie polska :)

2. Nie kupuj &#8211; dlaczego?

Bo polska to syf :)

3. Czego nie znajdujesz w prasie motocyklowej, a co mogoby by powodem,
dla ktrego kupiby jak gazet z tego segmentu?

fajnosc a nie testy robione wg. jednego schematu. Panowie sobie pojezdza, potem wypelnia makro w Excelu i maja gotowy artykul.

7. Czego chciaby, eby byo wicej w prasie motocyklowej?

Ciekawych, nieszablonowych artykulow

8. Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?

TIN-osc i NAJ-nosc

9. Co uwaasz w nich za zbdne?

Paru redaktorow

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu napisa(a):

8.    Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?

TIN-osc i NAJ-nosc

Czy mona poprosi o wiency??
Ja wiem tylko jak wyglda tfuj styl :).

Drutek

Drutek napisa(a):

Czy mona poprosi o wiency??
Ja wiem tylko jak wyglda tfuj styl :).

KUp se TINE i NAJ, Motocykl i SadoMaso i porownaj. Cechy wspolne mozesz opisac tutaj. ;)

[...]

Wole browara. Ale Ty masz chiba znajom sklepikarke.....

Drutek

Drutek napisa(a):

Wole browara. Ale Ty masz chiba znajom sklepikarke.....

W monopolowym :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dorota wrote:

Tak naprawde kupowalbym bym tylko Wolny Wydech gdyby:
- wydawca sie nie zbiesil i nie wyemigrowal
- no i gdyby byl za pieniadze.

Karwik, rispekta.

KJ Sia Sw

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"KJ Sia Sw" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
Dorota wrote:

Tak naprawde kupowalbym bym tylko Wolny Wydech gdyby:
- wydawca sie nie zbiesil i nie wyemigrowal

Wydawca wrocil, przynajmniej tak mowila ulica jakis czas temu.

- no i gdyby byl za pieniadze.

Karwik, rispekta.

Fpisujem siem. Czasem trza odetchnac od beztalencia na gumie.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dorota napisa(a):
O odpowiedzi prosz na priv, chyba, e macie ochot sobie take tu

niechce mi sie klikac wiec napisze tu.
Nie kupuje polskich gazet o motocyklach (SM, M), bo:

- golizna, drazni mnie pornografia w tego rodzaju pismach. Tak samo jak
urzedniczka w skarbowce z cyckami na wierzchu. Jak szukam podniety to
ciagne zone do lozka lub kupuje pisemko z innej branzy niz motocyklowa.

- ogloszenia, bardzo przeszkadza mi ze 30-50% objetosci polskich gazet
to ogloszenia typu 'sprzedam - kupie'. Uwazam ze to kompletna
beznadzieja, zwazajac na aktualnosc tych ogloszen, na zdjeciach rodzaju
1.5cm x 1cm i tak nic sie nie zobaczy, a to przeciez szczegoly sie
licza. Nie czytalem tych ogloszen przed zakupem motocykla, ani w
trakcie szukania, ani tymbardziej po zakupie motocykla.

- reklamy mi nie przeszkadzaja, o ile nie sprawiaja wrazenia ze to
prawdziwy artyk.

- bzdury w artykach - jak ju kto powiedzia, redaktorzy
wpisuja dane w makro w excelu i wychodzi artyk.. czasami tlumacza
artykoly z niemieckiego.
dla mnie czytanie porwna sprowadza sie do tabelki z danymi
technicznymi i rankingu, ktry motocykl wypad najlepiej, reszty
niechce mi sie czytac, bo to zwyczajny bekot. A jakbym mia sam
kupowac taki motocykl to i tak przysiad bym na kazdym motocyklu
konkurencji, przejechal sie i wyciagnal wlasne wnioski.

- sport. Kompletnie mnie nie interesuje ta rubryka, wogole jej nie
czytam.

- opisy gadetw i "nowosci", kolejna bzdura, zerowa uzytecznosc i
kreowanie popytu na rzeczy zbedne. Zwlaszcza w dobie internetu - to co
oni nazywaja nowoscia najczesciej widzialem w internecie tygodnie
wczesniej.

- testy wylacznie nowych motocykli - na chuk to komu?! Co to za roznica
czy motocykl ma 150km czy 155 albo 140? I tak idzie jak rakieta.
wazniejsza jest pozycja za kierownica, ergonomia, koszty czsci; ale
to kazdy potrafi ocenic sam w salonie.

- relacje ze zlotow i imprez, 90% objetosci to zdjecia ludzi, ktorzy
sie bawia, a ktorych pierwszy raz na oczy widze i kompletnie mnie nie
interesuja. Jeszcze jakby pokazywali jakies interesujace motocykle, a
tam zwykle albo ludzie tancza albo dziewczyny pokazuja uroki

- malo faktycznie uzytecznych artykw. Wkocu przyszo do tego,
e jak chciaem poczytac o technice jazdy to kupilem ksiazke
'motocyklista doskonaly' a w przyszlosci moze jeszcze 'strategie
uliczne'. Kiedy zechcialem sie dowiedziec czegos o budowie motocykla to
sciagnalem 2 service manual (komercyjny i fabryczny).

- W gazetach tego typu mogliby popisac o tym co nie jest napisane w
service manualach - czyli podstawy mechaniki dla amatorow..

- Artyky o turystyce motocyklowej zwykle bywaj bardzo nudne.
Osobiscie chetnie bym poczytal o fajnych traskach do turystyki, ale bez
calego tego pieprzenia jak to bylo fajnie (to oczywiste) ale raczej jak
sie do tego przygotowac, na co zwrocic uwage. Wiecej zdjec, mniej
gadania. Fajnie byloby gdyby przedrukowali mapke z dokladnie wyznaczona
trasa. Przewaznie opisuja dlugie trasy, ja wole krotkie,
niezagraniczne. Zamiast kretynskich, smiesznych inaczej anegdot
napisali by gdzie sie zatrzymali na jedzenie i co im smakowalo a co
nie.

- wstpniaki w gazetach o motocyklach popelnia sie tylko dlatego ze
taki jest zwyczaj prasowy, ani to niczego nie wnosi ani nikt tego nie
czyta.

Generalnie odnosze wrazenie, ze w temacie motocykli od lat niewiele sie
zmienia, dlatego wlasciciele motocykli wola wyjsc pojezdzic i za te
7-8zlotych dolac jeszcze 2 litry paliwa. Zamiast marnowac czas na
czytaniu, ktory to motocykl jest najszybszy, lepiej pojsc do garazu i
wypucowac wlasny..

Ja osobiscie wolalbym zaplacic 20-30 zlotych za przyzwoicie
przygotowany kwartalnik niz za szmatlawy miesiecznik. Ale do takiego
trzeba sie przylozyc a polskim redaktorom sie nie chce.

Czasami kupuje jedno pismo zagraniczne - Hot Bike, miesiecznik o
customach po angielsku. Nie jest pozbawione wad, ale zdecydowanie
ciekawsze niz cokolwiek na polskim rynku.

Kiedy pisma sprzedaja z dodatkami (plyta CD czy kominiarka itp) i na
dokladke sa zafoliowane to w 100% przypadkow nie kupuje tego pisma. Nie
bede kupowal kota w worku z plyta ktora wyrzuce do smieci lub
kominiarka, ktora sie do niczego nie nadaje (i tak mam lepsza i bez
laski).

Wspomnialem tez o konkurencji z internetem - jak chce sie dowiedziec co
nowego w swiecie motocykli to wchodze na http://www.motards-online.com
, jak chce przeczytac jakis test to http://www.scigacz.pl i oczywiscie
google, a jak chce zasiegnac opinii na jakis temat to pytam na tej
grupie ;)

boogie
b6

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

boogie wrote:

Dziwne, nikt nie czyta, ale kady wie co tam jest:)

A Ty rzeczywicie nie czytasz, bo byk na byku.......a raczej na artykule:)

"rzep"

boogie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rzep napisa(a):
A Ty rzeczywicie nie czytasz, bo byk na byku.......a raczej na artykule:)

oj fakt, kajam sie i obiecuje poprawe :P

a tak na powanie akurat nie siedziaem przy swoim komputerze i nie
miaem pod rk sownika..

--
boogie
b6

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

boogie wrote:
Rzep napisa(a):
[...]

No tak, to wszystko wyjania ;)

"rzep"

NETRUNNER #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wniosek mi sie takowy nasuwa po przeczytaniu tych wypowiedzi, bedac
jednoczesnie jeszcze reklamodawca, reklamobiorca, motocyklista i
redaktorem.

Nie warto robic gazety dla zagorzalych motocyklistow. Zreszta to nie
nowosc. Mozna robic to dla tych ktorzy na preclach nie bywaja, bo oni
stanowia dobra (i bogata) grupe docelowa, ale takie gazety mamy co
najmniej dwie. Pewnie wiekszosc z piszacych tu wysmieje takich
pseudo-motocyklistow, ale tak samo oni wysmiewaja
dlubaczy-srubokretaczy z ich zabytkami z epoki jaruzelskiego. Gazeta to
przedsiewziecie za kase i inwestycja, wiec czytelnik tak czy inaczej
musi na nia zarobic.

Wiem ze moje teorie sa niepopularne. Wiecej, nawet jestem mocno po
Waszej stronie, ale gazeta musi sie z czegos utrzymywac, a Wy
wykazaliscie ze z Was sie nie utrzyma. A wiec chyba w zlym miejscu to
pytanie zadane zostalo.

p.s. Generalnie, jak zauwazylem, precle to grupa zapatrzonych w siebie
malkontentow. Tak bylo jak zaczynalem tu pisac okolo 6 lat temu i widze
ze wciaz tak jest. Wiem ze jest zapotrzebowanie na takie spolecznosci i
dlatego to wciaz istnieje, ale widze tez ze osoby ktore niegdys
wykazywaly sie konstruktywno optymistycznym podejsciem na pl.rec juz tu
raczej nie pisza. Wot, taka specyfika tej spolecznosci.

pozdrawiam wszystkich swiatecznie
NETRUNNER
www.skutery.net
www.motocyklmania.com

NETRUNNER napisa(a):

p.s. Generalnie, jak zauwazylem, precle to grupa zapatrzonych w siebie
malkontentow.

A Ty jestes Buc :) moze byc ?

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

NETRUNNER wrote:
Wniosek mi sie takowy nasuwa po przeczytaniu tych wypowiedzi.....itp

W 100% popieram !!

"rzep"

NETRUNNER wrote:
Nie warto robic gazety dla zagorzalych motocyklistow.
Nie zgodze sie, tak samo jak sie nie zgodze z okresleniem, ze

precle to grupa zapatrzonych w siebie malkontentow
Owszem, jest tu paru smetnych narzekaczy, ale to okreslenie jest bardzo
przesadzone IMHO. Czytajac ten watek mam wrecz odwrotne odczucie, te
wypowiedzi sa dla mnie w wiekszosci bardzo konstruktywne i maja, oprocz
informacyjnego, potencjal zachecajacy do podejmowania nowych dzialan. Ludzie
pisza o tym, czego chca, a co im sie nie podoba i takie bylo zamierzenie
ankiety. Nikt nie byl pytany o to, co sie gazecie oplaca, a co nie. To
wszyscy wiemy.

      <tryb wycieczka osobista on>
Natomiast kreatywny i zdolny marketer powinien umiec odnalezc wartosc w
informacji od potencjalnego targetu, a nie jedynie jechac wyrzucajac
okreslenia w stylu
pseudo-motocyklisci
dlubacze-srubokretacze z ich zabytkami z epoki jaruzelskiego
      <tryb wycieczka osobista  off>

A dalej:
Mozna robic to dla tych ktorzy na preclach nie bywaja, bo oni
stanowia dobra (i bogata) grupe docelowa, ale takie gazety mamy co
najmniej dwie.
Czyli nic sie nie musi zmieniac chyba...

Pewnie wiekszosc z piszacych tu wysmieje takich
To wszystko kwestia tego, jakie wartosci wyznaje jedna i druga grupa ( w
uproszczeniu mowiac).

Gazeta to przedsiewziecie za kase i inwestycja,
wiec czytelnik tak czy
inaczej musi na nia zarobic.
Chyba wydawca i redakcja musi na niej zarobic? Co samo z siebie zreszta nie
jest naganne, byle nie stanowilo glownego celu, a do tego sie chyba zdania
przedmowcow sprowadzaja.

[...]
Tak? Takze w tych momentach, kiedy ktos deklaruje, ze da 20-30 zl za _dobry_
kwartalnik zamiast 7 za comiesieczny szajs?

p.s.
No coz, kazdy ma swoje zdanie.

Pozdr.
--
Dorota
CB 450

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak? Takze w tych momentach, kiedy ktos deklaruje, ze da 20-30 zl za
_dobry_
kwartalnik zamiast 7 za comiesieczny szajs?

tylko, e kolega chyba sam nie do koca wiedzia, jaki miaby byc ten dobry
kwartalnik i wcale nie jest powiedziany, e ktokolwiek inny kupi by rwnie
t gazet.

Podstawowym problemem jest nadal zbyt maa grupa odbiorcw, eby gazety dao
si nieco zindywidualizowa, robi si odwrotnie, produkuje si czasopisma
skierowane do wszystkich i do nikogo tym samym, std te narzekania!

--
[...]

Marudzisz:)
Znaczy w jakim sensie bys widzial ten optymistyczny konstruktywizm?:)
W okrzykach podziwu, ze mimo wszystko te gazety jeszcze istnieja czy
jak?:)
Bez zadnych emocji moge dzis powiedziec, ze dla mnie osobiscie moga
przestac istniec albo i nie. Zadna papierowa prasa juz mi nie jest
potrzebna. Jesli potrzebuje jakiejs wiedzy, to ja znajduje i z reguly
jest to wiedza rzetelnie opracowana. To na co mie tony makulatury, z
ktorych przy sporym nakladzie pracy moglbym wygrzebac jakis 1%
przydatnych informacji?:)
Z duchem czasu i postepem nalezy sie isc, precz sentymenty;)
Niepotrzebni moga odejsc...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

WojtekW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 22.12.2006 Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Z duchem czasu i postepem nalezy sie isc, precz sentymenty;)

Te, a Ty wymieniles juz tego windowsa 3.11 na viste i junaka na chujaka? ;^)

"Roman Niewiarowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
Dnia 22.12.2006 Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Z duchem czasu i postepem nalezy sie isc, precz sentymenty;)

Te, a Ty wymieniles juz tego windowsa 3.11 na viste i junaka na chujaka?
;^)

Bijesz ponizej pasa :-D

--
[...]

Dnia 24.12.2006 Kefir <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Bijesz ponizej pasa :-D

No costy, ja bije w mientkie ;)

[...]

A to sie jakos wiaze z postepem? Nie myl pojec Bracie:)
W ramach postepu pracuje na 3 komputerach na raz, tak jest
najwygodniej:)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 25.12.2006 Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

A to sie jakos wiaze z postepem? Nie myl pojec Bracie:)

Jak nie jak tak! ;)

W ramach postepu pracuje na 3 komputerach na raz, tak jest
najwygodniej:)

No widzisz, a jakbys mial system z obsluga wielozadaniowosci to by Ci jeden
wystarczal ;>

[...]

Jajakoko i jajakoko... Byc moze to powoduje, ze spojrzenie masz ciut inaczej ostre.

Juzem sie mial czesciowo choc zgodzic ale napisales nizej cos, co kazalo mi sie ugryzc w jezyk :)

dlubaczy-srubokretaczy z ich zabytkami z epoki jaruzelskiego. Gazeta to
przedsiewziecie za kase i inwestycja, wiec czytelnik tak czy inaczej
musi na nia zarobic.

Mozesz podac zagorzalego motocykliste? Bo dla mnie na przyklad ci dlubacze sa zagorzalymi w przeciwienstwie do opisanej przez ciebie dobrej (bogatej) grupy docelowej. I faktycznie obecne czolowe proszki do prania celuja w teze. A "dlubacze" zniesmaczeni przerostem formy nade trescia poprzestaja na przekartkowaniu. Ewentualnie kupuja gdy czeka ich dluzsza podroz ciopongiem ;)

p.s. Generalnie, jak zauwazylem, precle to grupa zapatrzonych w siebie
malkontentow.

Yyyy... Chyba znam juz przyczyne nadciagajacego swiatecznego dola? ;)

Tak bylo jak zaczynalem tu pisac okolo 6 lat temu i widze
ze wciaz tak jest.

No to chyba malo widzisz, bo przez te 6 lat strasznie sie tutaj wszystko pozmienialo. I nie mowie tylko o ludzkich migracjach.

Wiem ze jest zapotrzebowanie na takie spolecznosci i

Yyy?...

wykazywaly sie konstruktywno optymistycznym podejsciem na pl.rec juz tu
raczej nie pisza.

Lepiej juz bylo. Niestety...

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

- golizna, drazni mnie pornografia w tego rodzaju pismach.

nigdy porno nie widziaem w pimie motocyklowym

- ogloszenia,

rajt, wicej ciekawych ogosze jest w sieci, no i w gazetach ogoszeniowych

. A jakbym mia sam
kupowac taki motocykl to i tak przysiad bym na kazdym motocyklu
konkurencji, przejechal sie i wyciagnal wlasne wnioski.

czyli, e jaki by nie by artyku i tak bdzie zy

sport. Kompletnie mnie nie interesuje ta rubryka, wogole jej nie
czytam.

dziwi mnie, e wszyscy tu na sport narzekaj, szczeglnie, e znaczna cz
grupy jednak sportem si interesuje

[...]

ja lubi ten "dzia" i nie widz powodu, eby nazywa go bzdur. no i jakie
to s zbdne rzeczy?? bo moe i motocykl jest zbdny?

Co to za roznica
czy motocykl ma 150km czy 155 albo 140? I tak idzie jak rakieta.
wazniejsza jest pozycja za kierownica, ergonomia, koszty czsci; ale
to kazdy potrafi ocenic sam w salonie.

dla mnie jest.

relacje ze zlotow i imprez

to faktycznie kicha

[...]

hehe, a jak jest niezafoliowane, to i tak w empiku przeczytasz jeden
artyku, ktry Ci interesujesz, a za wspomniane wczesniej 7pln zatankujesz

--

"Dominik Slonecki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
> [...]

konkurencji, przejechal sie i wyciagnal wlasne wnioski.

czyli, e jaki by nie by artyku i tak bdzie zy

Znowu sam do siebie rozmawiasz? Gdyby bylo wiadomo do czyjego tekstu sie
odnosisz to byloby kapitalnie. Mysl czlowieku.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i
".. wypuklosc wieczka jest naturalnym stanem kefiru.."
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ

Belgu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dorota napisa(a):
Aloha!
Jakis klimacik ten teges? :)

1. Czy kupujesz pras motocyklow?
Tak

4. Jakie tytuy kupujesz i jak czsto?
M i SM... co miesiac.

5. Dlaczego kupujesz akurat te tytuy?
Bo to jedyne tytuly, ktore choc troche sa o motocyklach typu cruiser.

6. Jakie dokadnie elementy tej gazety/tych gazet s wg. Ciebie
najciekawsze i/lub najcenniejsze?
Opisy uzywanych motorow dla przecietnego Kowalskiego.
Opisy tras wyjazdow motorami (choc w internecie mozna znalezc ich pelne
opisy).

7. Czego chciaby, eby byo wicej w prasie motocyklowej?
Wiecej opisow motorow dla Kowalskiego. Troche porad dla Kowalskiego
typu
jak wymienic opone i jakie zakladac do swojego stylu jazdy, jak
wymienic filtr, zarowke w lampie, zalozyc lightbar, jak stunningowac
motor za 1 lub 2 tys PLN a nie 100 tys., jak i czym
polerowac chrom, aluminium, co to jest chromowanie itp itd...
Takie typowe porade potrzebne do codziennej eksploatacji.

8. Co Ci denerwuje w obecnych na rynku gazetach?
Opisy nowych i drogich maszyn, na ktore stac niewielu, ktore zajmuja
1/2 czasopisma.
Dodawane idiotyczne plytki CD lub VCD z popisami idiotow, ktore niczemu
nie sluza
i w zasadzie niczym nie sa zwiazane z tematyka tych czasopism.

9. Co uwaasz w nich za zbdne?
Dzialy sportowe.. .sa od tego czasopisma sportowe jak FastBike i inne.

10. Co by doda/zmieni w tytuach, ktre kupujesz?
Musialbym sie zastanowic. Wtedy zapraszam na priv.

Pozdrawiam, BELGU

Dorota dzikaantylopaSPAMOWI@PRECZpoczta.onet.pl

Hej,

Serdeczne dzieki za wszystkie wypowiedzi! Jesli chodzi o wyniki sondy, to sa
tutaj :) Na priv dostalam jak dotad tylko jednego meila, za ktorego
serdecznie dziekuje. Gdyby jeszcze ktos chcial zabrac glos, to zachecam.

A tak przy okazji... Wesolych Swiat wszystkim! :)

Pozdr. gwiazdkowo - sylwestrowe.
--
Dorota
CB 450

virazka #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Dorota" <dzikaantylopaSPAMOWI@PRECZpoczta.onet.pl> napisa :

[...]

Dorotka, to nie ma sensu. Z tego co wiem faceci czytaj tylko w kiblu:-)
Konstruktywnych odpowiedzi nie bdzie:-)

pozdrawiam witecznie
paniifazer

na górę