Powita

grupy jacekTTT@TTT202.pl

Witam!
Pisz tutaj pierwszy raz wic sie przedstawie.
Mam na imi Jacek i dosiadam Bandita 1200.
Pozdrawiam wszystkich zapalecw.

Teraz pytanie.
Jedna tarcza hamulcowa obluzowaa si na tulejkach i strasznie dzwoni na
dziurach.
Czy mona j "sklepa" czy raczej zakupi now?
Podobno taki objaw jest czsty w tych modelach.

Jacek

grupy napisa(a):

Jedna tarcza hamulcowa obluzowaa si na tulejkach i strasznie dzwoni na dziurach.

Tarcze Suzuki czesto dzwonia tulejkami aczkolwiek nie ma to wplywu na ich dzialanie

Czy mona j "sklepa" czy raczej zakupi now?

Sklepac to mozna komus miske za durne pomysly. Nowa tarcza to drogi pomysl. Lepiej zakupic i wymienic same floatery. na przyklad na takie:

http://tinyurl.com/yjggpj

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

grupy jacekTTT@TTT202.pl

Sklepac to mozna komus miske za durne pomysly. Nowa tarcza to drogi
pomysl. Lepiej zakupic i wymienic same floatery. na przyklad na takie:

http://tinyurl.com/yjggpj

O widzisz, ja nie wiedziaem nawet co to s te flotery.
Mona to zakupi gdzie w polsce (nie koniecznie takie kolorowe) najlepiej
oryginalne.

Jacek

grupy napisa(a):

O widzisz, ja nie wiedziaem nawet co to s te flotery.

Pewnie tak. A jak nie to sie sprowadzi z DE :)

Mona to zakupi gdzie w polsce (nie koniecznie takie kolorowe) najlepiej oryginalne.

Oryginalnych nigdy nigdzie nie dostaniesz. Nie sa sprzedawane jako czesc zamienna.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

grupy jacekTTT@TTT202.pl

Pewnie tak. A jak nie to sie sprowadzi z DE :)

A jest na tej grupie kto kto moe mi to sprzeda?
Jacek

grupy napisa(a):
Pewnie tak. A jak nie to sie sprowadzi z DE :)

A jest na tej grupie kto kto moe mi to sprzeda?
Jacek

Odezwij sie na priv. Zobacze co da sie z tym zrobic :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu wrote:
[...]

A co z zaoeniem tego ustrojstwa?
Poradzi sobie czek sam czy trzeba uywa jakih specjalnych sztuczek?

IMHO jak obluzowaa si tarcza na nitach (floaterach - po fachowemu) to
znaczy ze juz zuyta i sama wymiana ustrojstwa nie pomoe zbytnio, bo
przypuszczam, e to dzwonienie idzie rwnie w parze ze spadkiem
efektywnoci pracy hamulcw.

"rzep"

Rzep napisa(a):

A co z zaoeniem tego ustrojstwa?
Poradzi sobie czek sam czy trzeba uywa jakih specjalnych sztuczek?

Wyrzucasz stare (demontaz silowy :) ) i zakladasz nowe. Te Microna sa mocowane na zabezpieczenia, latwe do zalozenia za pomoca zwyklych kombinerek.

IMHO jak obluzowaa si tarcza na nitach (floaterach - po fachowemu) to znaczy ze juz zuyta i sama wymiana ustrojstwa nie pomoe zbytnio,

Zuzycie tarczy a luz na tulejach to dwie rozne sprawy. Po prostu floatery sie wybijaja lub wyginaja stalowe podkladki i tarcza zaczyna latac.

bo przypuszczam, e to dzwonienie idzie rwnie w parze ze spadkiem efektywnoci pracy hamulcw.

To zle przypuszczasz. Tarcza jest luzniejsza i szybciej/latwiej sie rusza a co za tym idzie lepiej sie uklada pod wplywem napierania klockow. Mowa i luzie bocznym oczywiscie. Luz wzdluzny powoduje niezdrowe szarpniecia.

BTW. Te micronowe floatery zaklada sie takze po to aby zwiekszyc luz na tarczy przy tarczach polplywajacych. Znaczy takich ktore maja tuleje ale sa zamocowane praktycznie na sztywno.

Kuczu wrote:

BTW. Te micronowe floatery zaklada sie takze po to aby zwiekszyc luz
na tarczy przy tarczach polplywajacych. Znaczy takich ktore maja
tuleje ale sa zamocowane praktycznie na sztywno.

Dla mnie wyczerpujca odpowied.
Dziki.

"rzep"

ladny1987 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.pl

Kuczunapisal

[...]

Witam,

Dao rade dosta gdzie w Polsce te floatery czy trzeba byo sprowadza z DE ??

z gry dziki za info

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

grupy wrote:
[...]

Przypuszczam, e Bandzior z pierwszego wydania?

Jeli tak to pasuj do niego tarcze hamulcowe z RF900
;)
Bd tasze, ni "bandyckie".

"rzep"

Rzep napisa(a):

Jeli tak to pasuj do niego tarcze hamulcowe z RF900
;)
Bd tasze, ni "bandyckie".

Tansze ? Bez jaj...

A tarcze z RF to taki sam tani syf jak w B12. Jesli juz wymieniac to na gixxerowe, najlepiej ciete z wodniaka.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

na górę