Potrzebuje czaszy czachy do Kawasaki zx9r z 2002r najchetniej uszkodzona

sylwek zx9r #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witajcie mam problem z plastikami do mojej kawy a nie stac mnie na takie ceny tych plastikow:(z zawodu jestem lakiernikiem i bede kawe lakierowal wiec pomyslalem ze moze ma ktos jakies plastiki uszkodzone do Kawasaki zx9r od 2000roku do 2003roku jestm w stanie odkupic w rozsadnej cenie nawet w najgorszym stanie by byly wszystkie kawalki moze ma ktos cos takiego po wypadku to dajcie znac a dokladnie interesuje mnie blotnik przedni czasze lewa owiewke na silnik i plug dajcie znac na e-maila z gory dzieki i pozdrawiam

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "sylwek zx9r" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> napisa w
wiadomoci news:60cb7282f22f69bdb8d226e9ba364eb5$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Czy to sie nie skoczy?

--
Grzybol

On 2014-02-19, Grzybol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 19.02.2014 20:58, sylwek zx9r pisze:
Witajcie mam problem z plastikami do mojej kawy a nie stac mnie na takie
ceny tych plastikow:(z zawodu jestem lakiernikiem i bede kawe lakierowal

alecotypiseszbojawogulenierozumiemcotozaprzerwymiedzyliteramy

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

na górę