Poszukuje motocykla na pierwszy

Arni arni@NO.spam

Szwagier w koncu dojrza.
Od kilku lat mi gada ze chce czopka na pierwsze moto. A e spokojny i ostrozny jest to mia kupic virago 750. Ostatnio przejecha sie TDM 900 i stwierdzil, ze to mu znacznie bardziej ley a ja chyba nie bed mu tego wybija z gowy bo da sobie rade. Pytania sa dwa:
1. czy mamy jaks zaufan TDM na zbyciu ?
2. czy jest ewentualnie inny motocykl w podobnym stylu ktory brac mozna pod uwage?
A jesli odpowiedz na oba pytania bedzie negatywna to czy TDM 900 ma jakies szczegolne sabe punkty na ktore nalezy patrzec przy kupnie?
Budzet mam 10-15 tys, na ciuchy jest osobny.
--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni pisze:
1. czy mamy jaks zaufan TDM na zbyciu ?

Mamy pewn TDM850 (ostatnia wersja). Jak co - wal na priv.

pozdr
DP

Arni arni@NO.spam

Don Pedro pisze:
Arni pisze:
1. czy mamy jaks zaufan TDM na zbyciu ?

Mamy pewn TDM850 (ostatnia wersja). Jak co - wal na priv.

pytanie do ogu: czym sie rzni ostatni wypust 850 od 900 ?

--

kocyk kocyx@ZZZriders.pl

Arni wrote:

> pytanie do ogu: czym sie rzni ostatni wypust 850 od 900 ?

To w zasadzie juz inne motocykle. Silnik na wtrysku, inne zawieszenie, w sumie wiecej roznic niz wspolnych cech, choc pozornie podobne. Cos jak bandit 1200 a 1250.
K.14.

Lukas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dobry!

Arni napisa:
pytanie do ogu: czym sie rzni ostatni wypust 850 od 900 ?

Tak jak Kocyk pisa, to s inne motocykle!
Osobicie baaaaardzo mio wspominam 850-tke i zastanawiam sie po jakiego
zminiem na 900-tke!
Wszelkie info znajdziesz na www.tdm.pl
Pozdro
Lukas