Posz

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Do zobaczenia w botku.

--
Pozdrawiam - Maciek, SRX250/KLX250/VFR800
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.10.2006 Magic <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Do zobaczenia w botku.

Nie predko :(
Gratuluje szpszenta, szkoda ze nie chda ;>

XL600v Zebra wrobelkoerca i motorkerkpr
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Suche buty na motorze?? - BEZ SENSU!

kasior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):
Do zobaczenia w botku.

sie muwi poszedlem ;-)
gratulki z zielonego

pzdr
--
2% Kasior & XJ600 '89
skype: freyhouse   GG:871511

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Do zobaczenia w botku.

A butl mi zabrae od wirka ?

POzdr
Wieca

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wieca" wrotki:
A butl mi zabrae od wirka ?

Moturem ? Zwariowae ? :)

PS. Najpierw musi j zlokalizowa "gdzie w domu" ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, SRX250/KLX250/VFR800
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):
Do zobaczenia w botku.

Nie za due, jak na pierwsze blotko?

pozdr
DP
BIG

p.s. gratulki :)

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

Magic napisa(a):

nareszcie precle  nabieraja rozsadku. Zielone jest cool, po co pic i jechac jak mozna zapali i odlecie :D

pzdr
--
Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):
Do zobaczenia w botku.
i jak tam, co boli dzis po wczorajszym? :)
pzdr
Mika
FZ6S/XR250R

Pryzmat achterpik.BLEE@op.pl

Uytkownik "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Magic napisa(a):
Do zobaczenia w botku.
i jak tam, co boli dzis po wczorajszym? :)

wyglada ze wszystko lacznie z palcami bo do tej pory nie odpowiedzial na
pytanie wiec pewnie nie moze bo palce go bola ;)

Jak zwykle serdecznie zazdroszcze :)
Wiem ze na mnie tez lada chwila przyjdzie kolej pobabarac sie w blotku ale
to jeszcze troche
--
Pryzmat (Jacek)
foto, moto i kobiety

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witek :)

Uytkownik "Pryzmat" wrotki:
wyglada ze wszystko lacznie z palcami

Pogoski o mojej niezdolnoci do czynnoci wszelakich s mocno przesadzone
:) Co prawda czuj si jakby mnie may walec rozjecha ale nie to byo
przyczyn mojego milczenia - po prostu nie miaem dzi w pracy kompa.

Na licznik nie patrzyem ale w sumie pko co z 6 godzin w siodle + 5
paciakw, z czego ostatni w drodze powrotnej przy jakich piciu dychach na
stojaka. KLeX to jednak twarda sztuka, nic si nawet nie wygo, a wrcz
zacz dziaa lepiej bo si przerywacz kierunkw naprawi :)

--

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic wrote:
[...]

Dobry pomys. To zupelnie inny motocyklizm.
Na liscie enduro zadalem pytanko o przewidywan frekfencj na LISIE.
To i tu zapytam. To bardzo lekki rajd terenowy.
To kto jedzie?
Bo pomimo ze jest latwo, to i tak jest masa zabawy :-)
--
Watson  [Pomaraczowe] [Tytanowe] Felkowski Zoty Braincap

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Watson wrote:

To kto jedzie?

Ja jeszcze nie - niestety :(

--
Pozdrawiam - Maciek,SRX250 i VFR800.
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

Niii #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" napisa w wiadomoci
Do zobaczenia w botku.

Czlek se mysli ot kolejne bicie sie w piers poprzedzone litania strat. A tu
se taki wyjezdza i jeszcze innych zaprasza...

:-)
Niii

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bo boto fajne jest i basta

felkowski , ten felkowski
2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E ty jesienny li, bo die gelb ubot to jeszcze nie
Uytkownik "Niii" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

felkowski napisa(a):
Bo boto fajne jest i basta

Umiesz jezdzic po zielonym? to sie naucz jeszcze jezdzic po internecie :-)

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piomej zajyj mamy jeszcze troszke wody da si gada ;-)

Uytkownik "piomay" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

na górę