Pomocy

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam ponownie, poprzednio zaozyem temat odnonie rejestracji
zakupionego jaki czas temu motocykla ale mam inny problem,
mianowicie- od pocztku - kupiem XTZ 660 z 97 r., moto dziwnie si
zachowuje, pono dugo stao, nie chce zapalic, pragn zaznaczy e
jestem zielony w temacie, wczesniej jedziem na zabytkach :(, mam
rypnity akumulator i odpalaem na kablach z aku samochodu, w trakcie
zakupu odpali, na kablach pracowa w miare dobrze ale ju po odpiciu
apa wysokie obroty, tak min 3 ty. Mam nadzieje ze nie kupiem
strasznego bubla. Chciaem go dzisiaj odpali, nie wiem czy to ma
jakie znaczenie ale motocykl jest naraony na nisk temperatur.
Strasznie co w nim stuka (przy dugiej probie odpalenia/krecenia
rozrusznikiem).

Niech mnie kto pocieszy bo sie zaamaem. Wogle to dugo trzymaem
na rozruchu, atwo mona tak co zepsu? Chciaem za wszelk cene
odpali ale z umiarem oczywicie. Nic motor nie apa, rozrusznik
krci na kablach, nic nie apie :( Moe pozapychany jest ? Z zewntrz
wyglda wietnie, nie widz te adnych wyciekw.
Co proponujecie?

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

FeRaGo napisa(a):
kupiem XTZ 660 z 97 r., moto dziwnie si
zachowuje, pono dugo stao, nie chce zapalic, pragn zaznaczy e
[...]
[...]

Nie ma wyciekow? To swietnie - moze nie ma w sobie nic, co mogloby wyciekac? ;)
BTW kupiles niesprawny motocykl? Nie odpalales go przed zawarciem transakcji? Nie zrobiles jazdy probnej? Mam nadzieje, ze cena chociaz byla adekwatna? :)
Na razie nie popadaj w panike - przeciez masz doswiadczenie z zabytkami? ;)
Od czego zaczyna sie czarowanie sprzeta? :)
Sprawdz iskre, wyczysc gaznik, sprawdz zawory (kompresje wczesniej), wymien swiece i kup mu wlasciwy akumulator - wczesniej czy pozniej bedziesz musial :)
Jak to nie pomoze, to wtedy zacznij drapac sie w glowe :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 22:00, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
FeRaGo napisa(a):

> [...]

Jak to nie pomoze, to wtedy zacznij drapac sie w glowe :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Bya jazda prbna, tylko z zapalaniem nie do koca jestem
usatysfakcjonowany.

mc_honda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

FeRaGonapisal

[...]

Witam , co cie pokusilo to kupic jak od poczatku juz byly klopoty z odpaleniem,jestes taki naiwny czy sie napaliles bo tyle miales kasy?z drugiej strony dziwie sie sprzedajacemu , ze nie byl laskawy poinformowac cie o problemach z motorem, nie wydaje sie wam ,ze chyba czas skonczyc z tymi minami?a zaczac troche uczciwiej grac? jak bedziemy sprzedawac motorki zeby sie tylko pozbyc to z jakis czas beda jezdzily same zlomy,a ponoc jestesmy milosnikami tego sportu

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 00:05, mc_honda <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> wrote:
FeRaGonapisal

> [...]
> krci na kablach, nic nie apie :( Moe pozapychany jest ? Z zewntrz
> wyglda wietnie, nie widz te adnych wyciekw.

Myslalem ze trafie na kogos kto jezdzi tym motorkiem na codzien i
cokolwiek moze powiedziec na ten temat a nie mnie pouczac co do
zakupu.
Kupiem go w dosyc dobrej cenie chodz nie super mega tanio. Strasznie
mi sie podoba, szukaem wszedzie rznych ofert ale byy po prostu
beznadziejne w porownaniu z ta. Mysle ze to kwestia czyszczenia i
regulacji.

DomN #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 07:44, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

przy zakupie byles sam? piszesz ze jestes zielony a tym temacie wiec
dobrze by bylo miec jakiegos kumpla ze soba co juz jezdzi (najlepiej
ty sprzetem) lub jakegos mechanika co ci powie cos o stanie
technicznym tej yamahy. Ja jak kupywalem Horneta choc siedzialem
jakies 6miesiecy w internecia kazdy artykul na temat tego motora
czytalem to i tak wziolem kumpla co jezdzi F3 i ma ten sam silnik co
ja w Hornecie i mi powie czy cos dziwnie nie stuka, jeszcze mialme
brata zeby zagadywal sprzedajcego i podpuszczal go zeby cos
powiedzial o historii motocykla wiec bylo nas 3 a jak ty calkiem
zielony i jeszcze sam kupowales to respekt.

a jak nie odpala to zrob tak jak napisal zbigi, jak dlugo na
rozruszniku trzymales to zalales go i trzeba wymienic swiece, sprawdz
reszte wyczysc i wyreguluj moze zapali, narazie nie kupuj tylko
sprubuj pozyczyc taki akumulator od kumpla czy zapali bo po co masz
wydawac znowu kase na akumulator jak bedzie cos powaznego w du...

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

FeRaGo napisa(a):
[...]

Sie nie niecierpliw - moze ktos sie znajdzie. Zadales pytanmie w zlym momencie - w piatek po pracy :) Zaszczekaj do poniedzialku... wtorku Wtedy sie przypominaj :)

BTW Ja cie nie pouczalem :)

Kupiem go w dosyc dobrej cenie choc nie super mega tanio. Strasznie
mi sie podoba, szukaem wszedzie rznych ofert ale byy po prostu
beznadziejne w porownaniu z ta.

Ty, ale XTZ660, to jest na aledrogo od metra :)

Mysle ze to kwestia czyszczenia i
regulacji.

Nooo... to do roboty! :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

witam.  sprawdz  swiece  czy  sa zalane  jesli tak  to  gaznik  oki ,
pozniej  czy  iskara jest na swiecach  ja sie  to robi  to  wiesz
pewnie.
pozniej  panikuj  stawiam na  slaba iskre  xtz  tak maja
pzdr vivaldi dr 650 dakar+ktm w  robocie

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 09:06, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:
[...]

iskra przy zakupie bya super, mysle ze to nie wina iskry, no nic,
oddam do znajomego mechanika motocyklowego

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 09:23, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

> pewnie.
> pozniej  panikuj  stawiam na  slaba iskre  xtz  tak maja
> pzdr vivaldi dr 650 dakar+ktm w  robocie

w momencie zakupu by zemn kolega, motor najpierw palilimy z aku,
niestety by padnity, na kablach wystartowa chodz nie odrazu,
pozniej odpielismy go i koleg a przejecha sie kawaek, zdazy sie
rozpedzic do 150 km/h i sprawdzic wszystkie biegi, kiedy puszczal gaz
na postoju motocykl mial 3 tys obrotow i nie schodzi, prawidowo
pracowa tylko w momencie jak byly podpiete kable

wlasciciel dawa nam do zrozumienia co minute ze on by nas nie
oszukiwa i motor jezdzi bez problemu, zreszta wydaje mi sie ze jak
ktos chce sprzedac motor to go wczesniej do sprzedazy przygotowuje,
chodzby na chwile aby tylko dziala cokolwiek byle pchn, a tutaj
koles wiedzia ze przyjade a mimo to nawet go po ok roku stania w
garazu nie dotkna, nawet nie wiedzia ze w baku paliwa nie ma,
musialem dokupic, nie wiedzia ze akumulator jest do wyzucenia, takze
jakby mu zalezalo postaralby sie o dobre wrazenie na poczatek...

ja mu powiedziaem ze inaczej to sobie wyobrazalem, przyjade motocykl
bedzie sta, podejde odpale, przejade sie, ogladne dokladnie i do domu
a tu prosze...

bylem u niego w domu, mieszka nie tak strasznie daleko wiec jak
cos ... dugo go nie bede szuka

FeRaGo napisa(a):

Strasznie co w nim stuka (przy dugiej probie odpalenia/krecenia
rozrusznikiem).

Pewnie zakatowano juz sprzegielko rozrusznika. Te sprzegielka nie lubia dlugiego krecenia bez przerwy. Zreszta w innych moto tez :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

cruz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Mam problem !
Mam crossa , kupionego na allegro !
Motor byl w doskonalym stanie ale byl skladany, czesci byly nowe. I jezdzilem na nim jak zwykle ale, pewnego dnia jezdzilem dluzej.
I postawilem go na deszczu, lekko kropilo.
I potem po 2h a moze 3h nie chcial odpalic :/
Nie wiem czemu, wszystko obejzalem czy jest wporzadku (swiece i tak dalej)
Kiedy dlugo kolpalem w nuzke do odpalenia odpalil sie ale szybko gasl.
Na poczatku myslalem ze musi sie rozgrzac.
Ale kolanko od rury robilo sie czerwone.
Potem zostawilem go i nic nie robilem przy nim bo nie chcialem go zepsuc.
I jak ktos wie co to moze byc prosze o szybka odpowiedz!!

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "cruz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Wszystko obejzales i co? jest iskra? paliwo dochodzi do gaznika? Wogole co
to za motocykl? Bo "cross kupiony na allegro" to ja nie znam tej marki..

Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

Jarek Skórski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

cruz pisze:

I jak ktos wie co to moze byc prosze o szybka odpowiedz!!

Ja wiem, ja. Ja wiem !
Co si pewnie popsuo !!!!

cruz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Znaczy sie on nie ma marki ;/
nigdzie nie pisze taki sobie motro 110m2 --

Znaczy sie on nie ma marki ;/
nigdzie nie pisze taki sobie motro 110m2

No Name znaczy sie...
To jeszcze powiedz co ci z tego sprawdzenia swiecy wyszlo? Skad wiesz, ze
jest ok?

Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

cruz napisa(a) :
Znaczy sie on nie ma marki ;/
nigdzie nie pisze taki sobie motro 110m2

Spory. Mieszkanie mam mniejsze. A to na pewno nie ratrak ?

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "cruz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> napisa w wiadomoci
Mam problem !
jak wiekszo....

[...]

sadze e deszcz tu najmniej mia do powiedzenia

Nie wiem czemu, wszystko obejzalem czy jest wporzadku (swiece i tak dalej)
co znaczy obejzaem wiecei tak dalej co dalej ogldae i co zobaczye, bo
wnioskuje e twoja wiedza jest na tyle skpa e i tak jak by cos zobaczy
to i tak niewielkie wnioski by z tego byy,..........ale moge si myli

Kiedy dlugo kolpalem w nuzke do odpalenia odpalil sie ale szybko gasl.
a pooenie na bok i postawienie i kopanie daje jaki efekt?

Na poczatku myslalem ze musi sie rozgrzac.
Ale kolanko od rury robilo sie czerwone.
to wkocu odpali i szybko zgas????? jak szybko kolanko zrobio si
czerwone?

Potem zostawilem go i nic nie robilem przy nim bo nie chcialem go zepsuc.
nie wiem czy nie za pno na tak msk decyzje:)

I jak ktos wie co to moze byc prosze o szybka odpowiedz!!
ju ide do kuchni wry z fusw jak co wyjdzie to zaraz napisze.....

rafa
450exc

na górę