[praca] Pomocnik mechanika-Warszawa-Zoliborz.

Bishop #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Oferuje prace w charakterze pomocnika mechanika. Wysztalcenie techniczne
konieczne. Wymagana podstawowa znajomosc pojazdow samochodowych i
ewentualnie skuterow. Praca na umowe o prace. Okres probny 3 miesiace a
pozniej mozliwosc zatrudnienia na minimum 6 miesiecy lub bezterminowo.
Najlepiej bez nalogow. Wynagrodzenie w pierwszym okresie od 1000zl do 1500zl
netto w zaleznosci od stwierdzonych kwalifikacji.
Robert Dytkowski
Kierownik Dzialu

McGregor grzechryba(usun)@wp.pl

Uytkownik "Bishop" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Hehe, nieze. W Warszawie dajesz 1000 z miesicznie? Tu ruski za 2 tys nie chce dup ruszy. W Hrubieszowie wicej pomocnik mechanika zarabia. :-) ycz szczcia w znalezieniu osia.

--
McGregor
Buma F650 '96

McGregor pisze:

Hehe, nieze. W Warszawie dajesz 1000 z miesicznie?

No gdyby zamiast zl napisal $ to moze by chetni byli :)

Harley Davidson FXR-C

kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 5 Mar, 09:40, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
McGregor pisze:

> Hehe, nieze. W Warszawie dajesz 1000 z miesicznie?

No gdyby zamiast zl napisal $ to moze by chetni byli :)

Harley Davidson FXR-C

No faktycznie warto si uczy po to by zapierdziela za 1000
a ja GS-a na przegld coroczny zostawiam na par godzin i mnie kasuj
450z . W warszawie 1000z oferowa mechanikowi ... ju widz tysice
chtnych.

Kurczak W-wa
Ursynw
GS 500 F

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 10:27:33 +0100, kurczak <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

W warszawie 1000z oferowa mechanikowi ... ju widz tysi
ce chtnych.

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

No ma jakby bardziej przejebane. Mechanik pokazuje palcem, a pomocnik zapierdala. I nie mow, ze jest inaczej.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dapanis
Krakuf - Elyta Grp

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 10:45:34 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Oczywiscie zupelnie nie zdajesz sobie sprawy czym sie rozni pomocnik mechanika od mechanika?

No ma jakby bardziej przejebane. Mechanik pokazuje palcem, a pomocnik zapierdala. I nie mow, ze jest inaczej.

Ale zazwyczaj to un jednak znacznie mniej umi.
Zreszta znam warsztaty, gdzie pomocniki robia prostrze rzeczy, majster trudniejsze (wymagajace wiedzy i doswiadczenia) i jeszcze nadzoruje pomocnikow. A na koniec, jak przyjdzie wkurwiony klient, bo mu cos zjebali, to majster obrywa po lbie.
Dla mnie zulpelnie oczywiste jest, ze na etapie nauki praktycznej zawodu, czeladnik dostaje marne grosze. Kwestia dyskusyjna jest ile to "marne grosze" i jak dlugo powinien je dostawac.
A z tego co pamietam w ogloszeniu nie bylo ani slowa o znajmosci mechaniki motocyklowej, dlugoletnim doswiadczeniu  czy innych bezecenstwach. Chyba ze cos przegapilem?
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

A z tego co pamietam w ogloszeniu nie bylo ani slowa o znajmosci
mechaniki motocyklowej, dlugoletnim doswiadczeniu  czy innych
bezecenstwach. Chyba ze cos przegapilem?

no wymagane wyksztalcenie techniczne :)

I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle
staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

niby tak. Ostatnio jak robilem zakupy to widzialem ogloszenie w
supermarkecir i 1800brutto na kasie placa. Sadze ze ktos kto sie ksztalcil w
kierunku mechanika bedzie mial wyzsze wymagania, no ale moze sie myle. Toc
on tez pracuje ciezko te min. 8h dziennie, nawet jako pomocnik mechanika.

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

G.S. "Polo" #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

no wymagane wyksztalcenie techniczne :)

a technik ywienia zbiorowego moe byc ?

Polo

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 11:03:42 +0100, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> said:

Ostatnio jak robilem zakupy to widzialem ogloszenie w
supermarkecir i 1800brutto na kasie placa.

Czyli ok. 1k zl netto. A praca niezwykle rozwojowa...

Sadze ze ktos kto sie ksztalcil w
kierunku mechanika

Znaczy mowimy o absolwencie technikum?

bedzie mial wyzsze wymagania,

No ba! Przeciez to juz niemal profesjonalista...

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

On 2008-03-05 11:03:42 +0100, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> said:

1800brutto

Czyli ok. 1k zl netto.

a jak Ci to wyszo?

- gildor

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 13:39:39 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

1800brutto

Czyli ok. 1k zl netto.

a jak Ci to wyszo?

Na oko. A duzo sie pomylilem przy etacie?

On 2008-03-05 13:39:39 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:
1800brutto
Czyli ok. 1k zl netto.
a jak Ci to wyszo?

Na oko. A duzo sie pomylilem przy etacie?

wystarczy, e zrobisz sobie "na oko" 2/3, wtedy 1200pln wyglda ju lepiej ni 1000pln :) a okoo 1000pln moe by tez 1900pln. wiesz...

- gildor

[...]

dodaj 1/3

Praca moze i nie rozwojowa ale atwa i nie wymagajaca zadnej, absolutnie
zadnej wiedzy. Nawet podstawowki nie musisz konczyc. Robia szkolenie z
obslugi kasy i drugiego dnia pracujesz jakbys tam juz od kilku lat siedzial.
Skanujesz kody siedzac sobie na krzeseku. Zadnej odpowiedzialnosci, zadnej
wiedzy. To jest adekwatne wynagrodzenie za taka prace.

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

Marek Borowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Scyzoryk wrote:
[...]

No niby zaleta ? Wolablym pracowac jako mechanik za 1000 PLN niz kopac doly lub myc naczynia za 3000 PLN. Somozadowolenie i perspektywy rozwoju sa najwazniejsze.

Pozdr

Marek

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

Uytkownik "Marek Borowski"

No niby zaleta ? Wolablym pracowac jako mechanik za 1000 PLN niz kopac doly
lub myc naczynia za 3000 PLN. Somozadowolenie i perspektywy rozwoju  sa
najwazniejsze.

He he he to ic popracuj troche jako pomagier mechaniora. Gwarantuje szybko
zmienisz zdanie na temat "Somozadowolenie i perspektywy rozwoju" . Praca na
kasie w Tesco to robota lekka latwa i przyjemna w porownananiu z wiecznie
poobijanymi, brudnymi lapami i pazurami.
A jak trafisz na wrednego majstra i to i psyche Ci zora.
Poza tym to sezonowa robota.

--
   Tytus

Eskimos eskimos@RYCHUicpnet.pl

On Wed, 5 Mar 2008 17:54:38 +0100, "Tytus z Fabryki"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Siemka

Uytkownik "Marek Borowski"

[...]

To raz. A dwa, e samozadowoleniem i perspektywami rozwoju (choc
akurat w tym zajeciu nie umiem sie doszukac ani jednego, ani drugiego
- a mam dwuletnie doswiadczenie dokladnie na takim stanowisku ;)
dzieci nie nakarmisz. Ze tak powtrze za koleg - pewnie mieszkasz z
rodzicami, co?

Darz br,
Eskimos
FJ1200 - SPRZEDAM
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Pozna

kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Mieszkajc samemu, pacc rachunki itede itepe to sorry za 1000z
wyzy si nie da w Warszawie, chyba e mieszkajc w 10 osb albo yjc
jak student w akademiku. Kupisz bilet miesiczny za 66 z jaki tel
nawet na karte za 50z miesicznie i te buki do pracy na przerw
sniadaniow zakadajc e nie palisz papierosw i ju z 1000 z do
dyspozycji zostanie ci z 800z wic sorry ja sam czynsz za mieszkanie
2 pokojowe pac miesicznie 550z. Gdzie internet i caa reszta co
luksusem w dzisiejszych czasach chyba nie jest... Zapomnie mona o
wszystkim a dziwi si e ludzie dzieci nie chc mie obecnie a kurwa
za co...a si zagotowaem . Najbardziej o pienidzach i oszczdzaniu
mwi ci co maj ich ponad redni krajow...

Kurczak
W-wa Ursynw
GS 500 F

Jackare #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Najbardziej o pienidzach i oszczdzaniu
mwi ci co maj ich ponad redni krajow...

To normalne - wtedy jest moliwo oszczdzania bo jest z czego.

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

/.../
Mieszkajc samemu, pacc rachunki itede itepe to sorry za 1000z
wyzy si nie da w Warszawie,
/...
[...]

.....nie znasz zycia kurczak oj nie znasz chopie......
pozdroo
huck

kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Co konkretniej moe?
Ja nie znam tyram ponad 10 lat bez kokosw niestety robiem ju chyba
wszystko i prbowaem pracy zarwno w KFC Mc Donalds w garniturku w
biurze reklamy
jak i jako kole od renowacji wind czy w firmie Trias instalacje audio
video oraz LINK 4 za 1000z i niestety finansowo zawsze do dupy nigdy
nie udao si przekroczy 2000z w przewaajcej wikszoci rednia
oscylowaaby w granicach 1500netto .Naprawd w yciu si napracowaem
ostro ale nie dorobiem w zasadzie niczego oprcz GS-a nowego na
kredyt ktry mnie zarzyna 2 lata przez wysok rat od ust sobie
odejmuje bo motocykl zawsze by moim marzeniem.
a ty mi tu e nie znam zycia a ty znasz?
Tylko konkretnie prosze...

Kurczak
W-wa Ursynw
GS 500F 2006

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uytkownik "kurczak"

Najbardziej o pienidzach i oszczdzaniu
mwi ci co maj ich ponad redni krajow...

BTW w Warszawce srednia placa jest najwyzsza w Polsce i ok 2 x wyzsza niz w
kolejnym miescie jakim jest chyba Lodz lub Wrocek.
Bierze sie to stad ze w Wawie jest najwiecej siedzib duzych firm
zatrudniajacych kadre menadzerska i ci wlasnie zawyzaja tak w/w

--
   Tytus

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 18:03:43 +0100, Eskimos <eskimos@RYCHUicpnet.pl> said:

Poza tym to sezonowa robota.

[...]

No ale nie chcesz chyba powiedziec, ze przez 2 lata nie wychodzi sie ponad pulap pomocnika mechanika? Bo dla samodzielnego mechanika z doswiadczeniem, to oczywiscie taka kwota jest smetnym zartem.

Zreszta kurde chlopaki, naprawde ciezko mi was zrozumiec. Jest sobie ktos np. po technikum samochodowym albo inny dlubacz-amator, ktory postanawia zajac sie na powaznie mechanika motocyklowa - przeciez oczywiste jest, ze w czasie przyuczania do zawodu nikt nie zaoferuje mu kokosow - to jest czas nauki, prawie jak studia, ino nie teoria, a praktyka i nie placi sie za nia bezposrednio kasa, tylko nizszymi zarobkami.
2-3 lata poswieca sie na ksztalcenie, po tym czasie przecietnie rozgarniety humanoid osiaga poziom umiejetnosci pozwalajacy przejsc na samodzielne stanowisko, znacznie lepiej platne. Albo i otworzyc wlasny warsztat, jesli ma takie aspiracje. Zupelnie jak dajmy na to pomocnik piekarza.

Dla 30 latka, z rodzina i kredytem do splacenia, malo pociagajace perspektywa, ale tez i w tym wieku malo kto decyduje sie na totalna zmiane sciezki kariery na taka, wymagajaca niemalego poziomu wiedzy praktycznej i zupelnie odmienna od poprzednich zajec. A jesli sie decyduje, to chyba z pelna swiadomoscia kosztow nauki? No ale jak ktos inny woli "bezstresowa" prace na kasie w markecie, siedzac 8 godzin z pieluch w gaciach - wolny wybor, rozwoj intelektualny niesamowity, a jakie szanse na awans...

On Thu, 6 Mar 2008 12:58:50 +0100, de Fresz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

No ale nie chcesz chyba powiedziec, ze przez 2 lata nie wychodzi sie
ponad pulap pomocnika mechanika? Bo dla samodzielnego mechanika z
doswiadczeniem, to oczywiscie taka kwota jest smetnym zartem.

No dobra, ale co to za rozwj? A w ogole co znaczy praca "z
perspektywami rozwoju"? Kada praca robi sie na pewnym etapie
monotonna, jednostajna i nierozwojowa. Awans? W warsztacie? Rozwj
intelektualny poprzez dubanie w silnikach? Daj spokj, Kaziu. A tak w
ogole, to co to znaczy "rozwj intelektualny"? Zwlaszcza w pracy
mechanika ;)

[...]

Nadal nie jest to kasa pozwalajca y cay rok. W tej materii mam z
kolei 3-letnie dowiadczenie ;) A druga sprawa to to, e mechanika
motocyklowa to dla przecietnie rozgarnietego humanoida naprawde nie
jest jakis kosmos. Pare lat lat dubania u siebie w garazu, sezon
terminowania w czyim warsztacie plus umiejetnoc i ch szukania
informacji, troche myslenia (z tym najczesciej jest natrudniej :P) i
jestes mechanik motocyklowy jak sie patrzy. A dorabianie to tego
ideologii i robienie z mechanika motocyklowego nie wiadomo jakiego
guru i specjalisty troche mnie smieszy. Po 2-3 sezonach codziennego
zarobkowego dubania w sprztach bedziesz umia usun 95% usterek i
nauczysz sie co mozna brac, a jakiego gowna sie wystrzegac, bo bedzie
smierdzialo ;) Po 20 latach dubania w sprzetach usuniesz tych usterek
99% - noo, rozwj jak ch.. Jak kada praca, powiedzmy
rzemielniczo-manualna, mechanikowanie wymaga troche oglnej kumacji i
myslenia. Reszta to praktyka i ilo motocykli, ktore przewina sie
przez twoje rece. Wszystko.

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisa w wiadomoci
[...]
Czesc
:) ale gupoty wypisujesz Wacpan. Byles w markecie? Nie mow mi ze praca przez
8 godzin z co trzecim pacjentem traktujacym cie na kasie jak "nic" jest
lekka i przyjemna. BTW kasjerka ma odpowiedzialnosc za kase. Nie moze miec
wiecej niz 5 pln manka tygodniowo w jednej sieci, co przy obrocie na jedna
kasjerke okolo 6k pln dziennie powoduje, ze juz tak fajnie nie jest. Nie
mozesz zejsc z kasy na siku, masz jedna przerwe 15 min. No i jeszcze
rozkladanie towaru na polkach. Sprobuj isc na troche do marketu do pracy a
gwarantuje Ci ze zmienisz zdanie o tej pracy.

pozdr
BartekGSXF

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Moze ja dziwny jestem, ale taka kasa za ciezka prace i to jeszcze w Wawie, gdzie tanio sie nie zyje? Czasy nam sie mocno zmienily. Przeciez wiecej zarobi sie gdziekolwiek. No i mam wrazenie ze to juz nie pierwsze ogloszenie od Bishopa. W kazdym razie zycze powodzenia, zwlaszcza potencjalnemu pracownikowi :)

--
[...]

a gdzie jest tanio ?
no chyba tam wszystko mno razy ?
bo w caej polsce arcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prd woda i inne media kosztuj podobnie

jaki mit jest z t drog warszaw

Polo

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

G.S. "Polo" napisa(a):
jaki mit jest z t drog warszaw

a po ile macie piwo w knajpie?
a w ogole sa tam jakies knajpy? ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dapanis
Krakuf - Elyta Grp

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
G.S. "Polo" napisa(a):
jaki mit jest z t drog warszaw

a po ile macie piwo w knajpie?
a w ogole sa tam jakies knajpy? ;-)

a pszeeesta

- gildor

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

bo w caej polsce arcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prd woda i inne media kosztuj podobnie

jaki mit jest z t drog warszaw

no nie wiem. Np. wynajecie mieszkania kosztuje przynajmniej 2x tyle w
porownaniu do miasta wielkoci Kielc, Radomia, Biaegostoku.

Za ta pensje (ca) ciezko wynajac kawalerke w Wawie... a skad kasa na
zycie??

Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 05 Mar 2008 13:27:20 +0100, G.S. "Polo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
[...]

Pewnie mieszkasz u rodzic

[...]

Soulsick #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 5 Mar 2008 13:27:20 +0100, G.S. "Polo" napisa(a):

bo w caej polsce arcie , buty , paliwo , przejazdy MPK
prd woda i inne media kosztuj podobnie

jaki mit jest z t drog warszaw

Mit jest jak cholera. Zwaszcza jeli chodzi o komunikacj publiczn.
Sieciowka na Warszawe, kwartalna, kosztuje o ile dobrze pamietam cos kolo
160zl. Na Gdynie miesieczny kosztuje 96zl, na Trojmiasto sieciowka
miesieczna 200zl. Paliwo? Roznic nie stwierdzilem.

W czym jeszcze Warszawa moze byc taka droga...
Moze te oslawione mieszkania w Stolicy, ktore i tak sa tansze o 10% niz
Sopocie?

Browary w knajpie w Warszawie faktycznie s drosze...
Ale Warszawa ma duo tasze takswki, a jako z tego browara trzeba wrci
:-).

--
Soulsick

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2008-03-05 11:10:40 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

de Fresz napisa(a):
I jak sie mi zdaje kwota dotyczy tylko okresu probnego, dalej to juz wedle staran i wiedzy, ktora kandydat sie bedzie mogl wykazac.

Moze ja dziwny jestem, ale taka kasa za ciezka prace

Oj juz tak nie dramatyzujmy ciezkosci tej pracy, to nie machanie lopata. Co jest takie ciezkie: rozkrecanie owiewek, czyszczenie zacisku hamulcowego, czy zmiana oleju?

Czasy nam sie mocno zmienily. Przeciez wiecej zarobi sie gdziekolwiek.

A "gdziekolwiek" nauczy sie mechaniki motocyklowej? Zalozmy ze pod okiem fachowca, ktora pokaze, wyjasni, itepe? Chyba jednak bardziej rozwijajace, niz siedzenie na kasie w supermarkecie, nie? Nie rozumiem czemu niektorzy tak sie oburzaja a stwierdzenie, ze nauka kosztuje. Taki ktos bez doswiadczenia ma naprawde niemala szanse na popsucie czego, za co serwis bedzie musial zabulic z wlasnej kieszeni (zakladajac ze porzadny).

[...]

Haha, no to chyba nie masz pojecia o czym mowisz. Dobra, nie wazne, gadanie bez sensu, moze sie ktos skusi moze nie, w sumie nic mi do tego.

On 2008-03-05 13:39:17 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

de Fresz napisa(a):
Oj juz tak nie dramatyzujmy ciezkosci tej pracy, to nie machanie lopata. Co jest takie ciezkie: rozkrecanie owiewek, czyszczenie zacisku hamulcowego, czy zmiana oleju?

Haha, no to chyba nie masz pojecia o czym mowisz.

Ty no, wez mnie w takim razie oswiec. Serio.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):
Ty no, wez mnie w takim razie oswiec. Serio.

Pojedz se do dowolnego serwisu motocyklowego na poczatku sezonu. Zobaczysz.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dapanis
Krakuf - Elyta Grp

DeGie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):

[...]

ale wie gdzie pokaza tym palcem i dlatego jest mechanikiem a nie
pomocnikiem

--
DeGie //HanS//
XJ 600 Nnnnagi

McGregor grzechryba(usun)@wp.pl

Uytkownik "DeGie" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
ale wie gdzie pokaza tym palcem i dlatego jest mechanikiem a nie pomocnikiem

W takiej mechanice nie ma adnych czarw. redniozdolny o wie gdzie pokaza palcem. Problem w tym, e brak chtnych do zapierdalania :-)

--
McGregor
Buma F650 '96

DeGie #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "McGregor" napisa:
W takiej mechanice nie ma adnych czarw. redniozdolny o wie gdzie
pokaza palcem. Problem w tym, e brak chtnych do zapierdalania :-)

zgadza si w motocyklach czy skuterach tak jest, ale w autkach (o to to tez
tutaj chodzio) juz tak atwo nie jest a wiemy to wszyscy bo praiw kazdy si
conajmniej raz przejechal na takim co umie wykrci wiece i od razu otwiera
zakad mechanika pojazdowa ;]
--
DeGie //HanS//
XJ 600 Nnnnagi

McGregor pisze:

W takiej mechanice nie ma adnych czarw. redniozdolny o wie gdzie pokaza palcem.

Taa ? Otworz warsztat, zrobisz fortune.

Harley Davidson FXR-C

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wynagrodzenie w pierwszym okresie od 1000zl do 1500zl netto w zaleznosci od stwierdzonych kwalifikacji.>

Tiaaa - wiosna idzie;) Wiem przynajmniej jaki warsztat omijac.
Jak by mi mial tak nisko ceniacy sie pomocnik w moto grzebac to wole sam i jak cos spapram to bede przynajmniej mial winnego:)

Grzegorz
XVS650

Bishop #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witka

Uytkownik "grzech" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
> [...]

Jak by mi mial tak nisko ceniacy sie pomocnik w moto grzebac to wole sam i
jak cos spapram to bede przynajmniej mial winnego:)

1. Wcale Cie nie zapraszam.....chyba ze na kawe....
2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe /te tylko w pozarze/,
3. Wam to sie cos w glowach juz od tej uniiiiiiji calej
pojebalo...............tacy kozacy jestescie to sie QUR pochwalcie jakie to
kokosy zarabiacie......Ja moge napisac jak Tacyscie cwani a musze
odpowiedzialnosc za wszystko ponosic. Moze i glupi jestem ze pracuje za tyle
ile pracuje ale nie pier.....olcie mi glupot ze w tym jeb......nym miescie
to sie tylko wszedzie takie kokosy zarabia....QUR........A!!!!!!

....a jak dla kogo za malo to na kase do Tesco z 10 minutowa przerwa na caly
dzien i bez wychodzenia do kibla...1800brt, SUPER!!!....

Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Wola

Bishop pisze:

2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe /te tylko w pozarze/,

znaczy ciecia potrzebujesz :) Bylo tak od razu :)

[...]

No wielu ponosi odpowiedzialnosc, ja takze.

Moze i glupi jestem ze pracuje za tyle
ile pracuje ale nie pier.....olcie mi glupot ze w tym jeb......nym miescie
to sie tylko wszedzie takie kokosy zarabia....QUR........A!!!!!!

nie wszedzie ale akurat mechanicy sa w cenie.

....a jak dla kogo za malo to na kase do Tesco z 10 minutowa przerwa na caly
dzien i bez wychodzenia do kibla...1800brt, SUPER!!!....

A wiesz ile fajnych ludzi mozna poznac siedzac na kasie ? Poza tym te 1800 brutto daje kwote z przedzialu jaki Ty zaoferowales wiec nie jest tak zle :)

Harley Davidson FXR-C

jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:fqm8pt$gep$1news.wp.pl...
Bishop pisze:
[...]

Ale przerwa w Tesco tylko jedna, nie to co w Wawie-Woli :)

PNMSP

--
Jasio
etz 150e vx 800

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

2. Potrzebuje drugiego pomocnika do innych spraw niz tak naprawde
motocyklowe

To tak naprawde NTG

pzdr.

na górę