Pomoc przy ogl

notofru #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Witajcie,

Nie jestem calkiem zielony, chociaz od dawna (chyba z rok juz) sie nie
udzielam na grupie, tylko sobie czytam. Na "codzien", od 3 lat jezdze XJ 900F
i na razie to sobie chwale. Wczesniej byla Jawa TS350, ale... nie wystarcza mi
to!

Od dosc dawna mam dylemat endurowy - czy kupi nwk, czy uywk (i za ile),
czy moe supermoto (czy to da rad w terenie?).
Szczerze mowiac nadal mam ten problem, ale ju nie wytrzymam - musze sobie
sprawic chociaz jakas namiastke (nie - Jawa nie daje rady).

Dlatego znalazlem XT600 z 1998 roku za ok. 6000 zyla i chyba bym kupil, ale
bardzo bym chcial, zeby obejrzal ja ktos, kto z niejednego rowu maszyne
wyciagal. Kochani! Jesli macie mozliwosc pomoc mi w tym (motocykl jest we
Wroclawiu - i ja tez), to bylbym bardzo wdzieczny, a wdziecznosc przeliczam na
browary ;-)
Chodzi mi raczej o szpecow od off-roadu, a najlepiej od podobnego sprzetu, bo
wiadomo, ze kazdy model ma swoje slabostki.

Wszystkim zycze szalonej zabawy w Sylwestra i wszystkiego najlepszego (duzo
kasy na nowe moto i co tam chcecie) w Nowym Roku

pzdr,
Notofru Wroclaw (XJ900F '93 i wciaz ta Jawa TS 350)

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

na górę