Policjanci ofierze nie pomogli

km bitrix@WYTNIJ.gazeta.pl

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Lis, 21:20, "km" <bit...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofierze-nie-pomogli,...

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

W Polsce policja liczy okoo 100 tysicy osb, z czego 2 nie udzielio
pomocy, co daje nam jakie 0,00002 cz policjanta ktry nie udzieli
pomocy raz, a co z reszt Razw? Niewiele. Przeliczysz ile  ludzi nie
pomoe w potrzebie (pierwsza pomoc)? Nie rozpacza bym.
A mogli mandat wlepi, pozabiera dowody innym moturzystom. A tak
odjechali i nie zagraali innym uczestnikom ruchu co to z hopki
wyskakiwali. A mg kangurocyklista trafi na...traktor z wozem...,
peen dzieci, dziewczynek .. i to w ciy..podczas pielgrzymki. Ju
bdzie wiedzia e dobre zabawki to si na pilota kupuje.

Piotr Kompa p.kompaFOO@wp.pl

WIADRO wrote:

A mogli mandat wlepi, pozabiera dowody innym moturzystom. A tak
odjechali i nie zagraali innym uczestnikom ruchu co to z hopki
wyskakiwali. A mg kangurocyklista trafi na...traktor z wozem...,

No wanie. "Prosz tam na asfalcie ciszej jcze, bo wanie kontrol prowadz i zaraz dam mandata za utrudnianie czynnoci" :)

Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

marider marider_WYTNIJ@go2.pl

W dniu 2010-12-01 06:04, Piotr Kompa pisze:
WIADRO wrote:

[...]

Kiedys slyszalem od tlustego wszechmocnego Policjanta przy wypadku "Wy k... wszyscy tak skonczycie!" - przed nim lezal motocyklista z otwartymi zlamaniami nog i rak (nie wiem czy kolana nie byly powyginane w 2ga strone..). Slyszalem ze goscia poskladali..

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2010-11-30 22:51:19 +0100, WIADRO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

W Polsce policja liczy okoo 100 tysicy osb, z czego 2 nie udzielio
pomocy, co daje nam jakie 0,00002 cz policjanta ktry nie udz
ieli
pomocy raz, a co z reszt Razw? Niewiele.

Nosz w mord, e kto jak kto, ale Wiadro bronicy honoru policmajstrw? Co si dzieje z tym wiatem... ;-)

de Fresz

Tytus z fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "de Fresz"
Nosz w mord, e kto jak kto, ale Wiadro bronicy honoru policmajstrw?

Prysnal od zony to i o plockich funkcjuszach zapomnial...

Tytus z fabryki

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Gru, 10:58, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:
On 2010-11-30 22:51:19 +0100, WIADRO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

> [...]
> pomocy raz, a co z reszt Raz w? Niewiele.

Nosz w mord , e kto jak kto, ale Wiadro broni cy honoru policmajstr w?

Broni czego... 'honoru', kogo policmajstrw? E tam,  prawdziwy problem
policji tkwi zupenie gdzie indziej, a toto to piku, zdarzyo si i
tyle. Chopaki narobi z deka szumu i nic nie wskuraj, przeczytaem
pare paragrafw KK 162 i jego okolice, nic mu(policjantoom) nie
udowodni. nie ukarz go w aden sposb. A fakt faktem pozostanie, e
kole na dwukce zwyczajnie nie wyrobi. Pomijajc czy kto w zym
miejscu zatrzymywa auto czy nie, moturzysta nie opanowa sytuacji.
Puszkarz mg zwyczajnie zapa gum tu czy wdzie, ale to motonita
powinien wiedzie e yraf si nie urodzi, dlatego z zza grki
niewiele widzc wiadomo powinna sama wcisn hebla nieco.

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

A moe spu si w WIADRO?

--
Grzybol

baranek27 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_vp.pl

W filmie gwiazda poznaskiej sceny drogowej si wypowiada!pan KLIMCZEWSKI...
sam na katowickiej zatrzymywa motocykle w asycie Tv i zabierajc dowd kierujcemu za "yse opony" szepn kierowcy "wiesz to tak do telewizji".zakoczenie sezonu te zabezpiecza a gdy si wszyscy rozjedali obstawi drogi i zbiera niwo w asycie TV,e gony,e yse gumy,e bez kasku i bez prawka;)  --

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-12-02 10:18, baranek27 pisze:

[...]

przeca w wiekszosci to same kurwy tam robia i sie musza jakos dowartosciowac

Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-11-30 21:20, km pisze:
http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofierze-nie-pomogli,wiadomosc.html

To starsze niz wegiel, a nawet niz m234, nawet byla tu o tym dyskusja. Widze ze chlopaki nie odpuszczaja i dalej ida w media. I dobrze.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

megrims megrimsNOSPAM@interia.pl

W dniu 2010-11-30 21:20, km pisze:
http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofierze-nie-pomogli,wiadomosc.html

Ue tam. W Poznaniu w Komendzie Miejskiej w wydziale d/s zwalczania
przestpczoci internetowej wyczono internet - w ramach
oszczdnoci.

A ten ysy w radiowozie, to Jarosaw liwka byy dyrektor
Porsche Polska. Masakra - wiat jest may :D

na górę