Pokrowiec na moto

Justa justacWYTNIJTO@op.pl

Heja!
Od dwoch miesiecy jestem posiadaczka GS 500 F :)Poniewaz zbliza sie zima to
trzeba moje Malenstwo zapeklowac. W pazdziernikowym Motocyklu znalazlam
reklame antykorozyjnego pokrowica firmy Corrodom.Czy warto wydac 230 zl zeby
miec pokrowiec ktory "wchodzi w elektrochemiczna reakcje z metalem
zabezpieczajac go i nie uszkadza innych czesci (plastik,skora)" ;)
Czy moze jest to jakas podpierducha?

pozdrowki
Justa
GS 500F

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Pryzmat achterpik.BLEE@op.pl

Uytkownik "Justa" <justacWYTNIJTO@op.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Nie mam pojecia :D
Ale jak juz wydasz ta kase i sprawdzisz jak to jest na prawde to nie
zapomnij opisac swoich wrazen na grupie ;)

--
Pryzmat (Jacek)
foto, moto i kobiety

rupio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w widomosci  <Justa> napisa/a:

pozdrowki
Justa
GS 500F

i jedna Justa juz tu jest wiec uprzejmie uprasza sie o zmiane nicka
--
rupio&paula
ZR7 & etz 250 (w posen)

witam.  graniczy to z magia.
moto  umyc  wytrzec i  natluscic  metalowe  czesci  bezkwasowa
gliceryna i jest oki
suchy  dobry  pokrowiec na  to
pzdr vivaldi dr 650

Krzysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja za 200pln uszylem sobie pokrowiec na miare z materialu uzywanego do szycia plandek tirow wiec wydaje mi sie ze cena jest nieco wygorowana a jesli chodzi o ten marketingowy tekscik... ja bym w to nie wierzyl. Lepiej rozejrzyj sie wsrod znajomych  garazem coby moto przezimowalo pod dachem.

Pozdrawiam
Krzysiek
FZS600S

mowso #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

pisz te, e pokrowiec jest jednorazowy!!! - za 230z czy 250z jednarozowe
opakowanko ;] - chyba wol umy adnie i kupi za jakie 50-70z pokrowiec
materiaowy jaki z louisa :) co by si moto nie kurzyo

Mowso
ER5

marider mariderCUT@go2.pl

mowso napisa(a):
[...]

I zjara Ci sie od ledwo nagrzanego tlumika/kolektorow... Moge swoj sprzedac, detale nizej.

Pzdr
PS: antykrozyjne to sa chyba tylko ogrzewane garaze a ze mam taki wypasiony i wygodny wiec pokrowiec mi zbedny ;)
--
marider
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)

FJ 1100 + SC24 DUAL #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Justa napisa(a):
Heja!
Od dwoch miesiecy jestem posiadaczka GS 500 F :)Poniewaz zbliza sie zima to
trzeba moje Malenstwo zapeklowac.

Radze zapeklowac i nakryc czyms z Louisa - wyjdzie taniej...a tak swoja
droga to wlasciwie jeszcze mozna ganiac:)

sciema gramble@BEZSPAMUo2.pl

FJ 1100 + SC24 DUAL napisa(a):
[...]

Prosze tylko nie to go... z Louisa czy Polo ! To powinni nazywac jako jednorazowe szmatki. Mi po 2 dniach cala kierownica mojej GPZ-ty juz wystawala no i oczywiscie lusterka , plus dwie dziury od wydechow. Czyscic to sie chyba tego nie da i ogolnie bardzo tego nie polecam.
Kupilem za to taki porkowiec http://moto.allegro.pl/item138708480_pokrowiec_motocyklowy_blue_m_j_nowy.html no i jestem wiecej niz zadowolony. Szyty jak na moja GPZ-te 500, latwo sie naklada bo nie jest "taki gumowy" jak te z L czy P i ma lepszy "poslizg" :P wydechy go nie pala i jest duzo porzadniej uszyty.

Pozdrawiam

ps. Nie mam nic wspolnego z ta aukcja :)

na górę