Pocz

Glexu "glex[wytnij]u[to]"@o2.pl

Obiecaem e si odezw po egzaminie wic sie odzywam  :)  (poprzedni post Pocztkujcy pyta o egzamin :)

By dzi pikny, soneczny poniedziaek. Zostaem przydzielony do YAMAHY 125cc :( Troch sie przeraziem bo nigdy tym nie jedziem. Zapytaem egzaminatora o te rkawice i powiedzia e to mj wybr i nie musz ich mie tylko mog zmarzn w apy. Zapytaem te o jakie "kruczki" w tej jamaszce bo nigdy nie miaem okazji sie zapoznac ze 125CC. Poiwedzia e jest latwiej niz na 250cc. Zaczynamy: przeturlaem motor, caa sekwencja sprawdzania itp no i mowie e mog rusza, no to egzaminator OK, wic ja lewa noga, gowa w lewo ruszam i ...... STOP!!!!! Wracamy na pocztek i egzaminator do mnie ze co pominem i tekst "wy chyba dzisiaj nie chcecie jezdzic"...troch mi pikawa przyspieszya no ale twardo, wszystko od pocztku sprawdzam .... okazao sie e za pierwszym razem zapomniaem sprawdzi wiate stopu.... oki, wszystko teraz ok i jad slalomik i semki 1,2,3,4 semka i go mi macha, myl e zrypalem i lipa,  podjedam i pytam

JA: co sie stalo?
ON: SLALOMEM SIE WRACA, SLALOMEM
JA: mwie e jeszcze semek nie skoczyem,
ON: jak to nie, przecie 5 byo
JA: nie, dopiero czwart zrobiem
ON: na pewno?
JA: no na pewno
ON: no to wracaj, zrb t ostatni semk, i slalomem do linii

no to ja ju micha umiechnita, kocz te akrobacje na semkach staje na linii i jedziemy na grk, grka luzik, ale na grce zaczo kropi, wyjedamy z orodka i zaczyna pada do ostro.

Jedziemy cale miasto, po drodze pijak mi wskoczy na jezdnie, pomachalimy sobie wymownie rkoma i pojechaem dalej. Deszcz pada nadal, mam  cay ryj mokry. Wracamy do orodka, ostatnie skrzyowanie i......... wychodzi soneczko, wjedamy do orodka, jeszcze hamowanko awaryjne. Pan kae mi odstawi moto. Podchodz do niego:

ON: No to ma Pan pecha!
JA: cisza.....(juz mi sie cinienie podnioslo bo pojde placic za nastepny egzamin)
ON: Jest Pan cay mokry .....
JA: (nosz qrfa na arty mu si zebrao)
ON: GRATULUJE, zda Pan.

W ten oto sposb staj si jednym z Was :) Teraz tylko pozostaje mi zebranie kasy (ciekawe jak), kupno pierwszego moto, stroju i nauka, nauk, nauka. Mam nadzieje e kasa przyjdzie szybko.

DO ZOBACZENIA NA DRODZE !!!!!

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Gratulacje!!! A facio ktry egzaminuje w WORD Szczecin faktycznie ma dowcip niezy

--

Dawid

Kuba (aka cita) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

morghul wrote:
Gratulacje!!! A facio ktry egzaminuje w WORD Szczecin faktycznie
ma dowcip niezy

wole gupi dowcip, niz wredny dowcip i ... negatyw za np. brak ostatniej osemki i slalomu..

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

Glexu "glex[wytnij]u[to]"@o2.pl

Kuba (aka cita) pisze:
wole gupi dowcip, niz wredny dowcip i ... negatyw za np. brak ostatniej osemki i slalomu..

Dokadnie. W ogle mylaem ze bdzie z nim ciko poleje ten egzamin. Ale nie taki diabe straszny :)

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wole gupi dowcip, niz wredny dowcip i ... negatyw za np. brak ostatniej osemki i slalomu..

A ja powiedziaem niezy a nie wredny :)

--

Dawid

Glexu "glex[wytnij]u[to]"@o2.pl

morghul pisze:

A kiedy ty zdajesz Morghul?

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> wole gupi dowcip, niz wredny dowcip i ... negatyw za np. brak
> ostatniej osemki i slalomu..

A ja powiedziaem niezy a nie wredny :)

K...a w lubelskim zawsze inaczej niz u ludzi. Ja pier....

Gratuluje i pozdrawiam.

Sqeeb

Glexu "glex[wytnij]u[to]"@o2.pl

Sqeeb pisze:
K...a w lubelskim zawsze inaczej niz u ludzi. Ja pier....

Wiesz, ja nie wiem jak jest w Twoim miecie, ale Szczecin to taka wioska   z tramwajami :)

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wiesz, ja nie wiem jak jest w Twoim miecie, ale Szczecin to taka
wioska z tramwajami :)

Moja wioska, to ma dwa skrzyowania ze wiatami i obwodnice.
Wioska w ktrej zdawaem jest troszke wiksza, ale w WORDzie
to maj we bach nasrane.

Pozdrawiam,
Sqeeb

na górę