Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

Pochwa

1

30/07/2010 22:22

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siema,

jak w temacie a dokadniej mwic....

tym razem ja pozwalam sobie na wyraenie jak najbardziej pozytywnej opinii o Hubercie i zaodze z motogumy.pl (Miska 25 - Wawa).

Bardzo przyjazna atmosfera, klimatyczne miejsce, bardzo, ale to bardzo dobre podejcie do "klienta", naprawd dobre ceny, mona nie tylko zmieni gumk, ale jeszcze pogada czy umwi si na mechanik, itp.

Reasumujc - zasuona opinia na "5"!!!

Szczerze i gorrrco polecam!!!

P.S. T.Apacz na nowych kapciach (zostaem przy sprawdzonych Metzelerkach Tourance) idzie jak przyklejony i tej wersji bd si 3ma!  ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

2

30/07/2010 22:37

#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 30 Jul 2010 22:22:53 +0200, falco <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Siema,

6

tym razem ja pozwalam sobie na wyraenie jak najbardziej pozytywnej
opinii o Hubercie i zaodze z motogumy.pl (Miska 25 - Wawa).

Nuuuda, przecie on tak juz kilka lat.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

3

30/07/2010 23:03

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

Nuuuda, przecie on tak juz kilka lat.

TymBardziej naley Go chwali, e trzyma poziom i wci zachca do siebie kolejnych motocyklistw, bo inni zazwyczaj siadaj na laurach... ;)


--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

4

30/07/2010 15:33

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

O, ktos do Hubiego w koncu w celu zmiany opon podjechal :)

--
Lukasz
Transalp XL650V, WAW

5

31/07/2010 21:45

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

LukeB pisze:
O, ktos do Hubiego w koncu w celu zmiany opon podjechal :)

hehehe... jedni przyje

6

31/07/2010 14:56

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Lip, 21:45, falco <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

hehehe... jedni przyjedaj imprezowa, inni (ka) pracowa... ;)
Jak tam walka z oyskiem gwki...?

Wymienione... ale w 650 przez ten szerszy rant pod biezniami lozysk
(zrobiony na rowno z nimi) wymiana tego bez jakiegos patentu i / lub
specjalnych narzedzi to masakra. Z wybijaniem lozysk z Larssona bedzie
juz duzo latwiej, bo nieco wystaja poza ten rant. No, ale to dopiero
za (ponoc) kolejne 50 tys km. :) Jutro zmiana oleju i filtrow, synchro
gaznikow i mozna latac kolejne pol sezonu.

--
Lukasz,
Transalp XL650V, WAW

7

01/08/2010 01:02

Gr4N4c1K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31-07-2010 o 23:56:48 LukeB <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

On 31 Lip, 21:45, falco <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Wymienione... ale w 650 przez ten szerszy rant pod biezniami lozysk
(zrobiony na rowno z nimi) wymiana tego bez jakiegos patentu i / lub
specjalnych narzedzi to masakra.

haa.. miaem ten sam problem w reverce... potrzeba matk wynalazkw...  duga szpilka fi 8-10mm z nakrtk z konierzem nakrcona drug stron na  te szpilke... nakrteczka tym konierzem idealnie apie za bienie  oyska... stuku puku i wypado :)
dolne oysko nie jest na rwno z gwk... jak si od gry patrzy to tak  wyglda ale jest tam podtoczenie... inaczej nawet nie byo by jak podej  adnym cigaczem...

pozdrawiam





na górę