Plytki zaworowe potrzebne

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy ma ktos moze plytki zaworowe niepotrzebne i do oddania albo do
sprzedania za rozsadna cene? Komplet na alledrogo kosztuje 340pln ale na
co mi komplet jesli nie serwisuje zawodowo motocykli? Potrzebuje kilka
sztuk w rozmiarach 165, 170, 175 i 180...

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojtek wrote:
[...]

To kup te kilka potrzebnych sztuk na alle, nie komlpet, skoro go nie potrzebujesz.
To bardzo logiczne.
Dziekuje.

Tmek

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tmek wrote:

Wojtek wrote:
> [...]
> kilka sztuk w rozmiarach 165, 170, 175 i 180...

To kup te kilka potrzebnych sztuk na alle, nie komlpet, skoro go nie

Zanim kupie (nie na alle tylko w larssonie albo w olku) pytam czy komus
nie zalegaja...
To tez logiczne?

--

Wojtek wrote:
Tmek wrote:

Wojtek wrote:
[...]

Owszem, niewatpliwie.
Jak rowniez to, ze plytki tej samej firmy od olka sa rownie zajebiste jak te same z allegro.

Przy czym logika plytek hot cams lezy w braku logiki, bo z doswiadczenia na 3 plytki 145 bedziesz posiadaczem zestawu 144, 145, 146.

Tmek

On 2011-10-29, Tmek <T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Owszem, niewatpliwie.
[...]

Zeby te roznice byly tylko w 0.01. Mi rozne cuda wychodzily na tych
plytkach. Do plytek no-name z larssona nie mam zastrzezen.

--
Artur
ZZR 1200

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-10-29, Tmek <T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> [...]
Zeby te roznice byly tylko w 0.01. Mi rozne cuda wychodzily na tych
plytkach. Do plytek no-name z larssona nie mam zastrzezen.

Macie racje :) Zmierzylem 155tke i 160tke, obie przewymiarowane o 0.01
(za grube). Zapominam o hot camsach.

--

W dniu 2011-10-29 11:19, Wojtek pisze:

Macie racje :) Zmierzylem 155tke i 160tke, obie przewymiarowane o 0.01
(za grube). Zapominam o hot camsach.

Przepraszam bardzo... A czym mierzyles ?

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikrometrem :)

--

W dniu 2011-10-29 13:44, Wojtek pisze:
Kuczu wrote:

[...]

To ok. Bo juz sie balem ze suwmiarka.

Kuczu wrote:

> Mikrometrem :)

To ok. Bo juz sie balem ze suwmiarka.

:D

--

Kuczu wrote:

[...]

BTW, podawane przez producentow luzy zaworowe maja taka tolerancje ze jedna setka w ta czy w ta nie zrobi roznicy.

Kuczu wrote:

BTW, podawane przez producentow luzy zaworowe maja taka tolerancje ze
jedna setka w ta czy w ta nie zrobi roznicy.

5 setek w przypadku mojego motura (0.15-.020 dla dolotowych i 0.25-0.30
dla wydechowych). Zaworow dziesiec wic jest troch wachlowania
plytkami, bede musial w poniedzialek do larssona uderzyc...

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A jaki rozmiar?

--

morghul

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

morghul wrote:

A jaki rozmiar?

165, 170 i 175.
Oryginalne plytki yamahy maja tez posrednie rozmiary (np. 162, 172, 182)
ale takich w ogole nie moge namierzyc.

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grobo widziaem, pytam o rednice ;)

--

morghul

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

morghul wrote:

Grobo widziaem, pytam o rednice ;)

Aj, jeszcze w nocy mialem napisac. 9.48.

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

na górę