Pierwszy motocykl

Shuricen020 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam
Niedawno skoczyem 16 lat, w wakacje zamierzam przystpi do egzaminu na prawo jazdy kategorii A1 oraz zakupi jak ju wspomniaem w tytule mj pierwszy motocykl(o pojemnoci 125cc). Chciabym kupi cross'a lub enduro lecz nie mam zbyt duo pienidzy(mam 2400z i tata ma mi troch dooy i bd musia odpracowa w wakacje ;/)Szukam taniego i do solidnego cross'a gwnie do jazdy po lesie(drogi poarnicze) i wygupw w cenie 2000-3500z. Prosz o pomoc w wyborze. Porady jaki motocykl wybra i dlaczego marka,model.Porady ile sezonw wytrzyma(jeli bd o niego dba)czy nadaje si do wygupw i jazdy po lesie, ile czci i co jaki czas trzeba wymienia oraz o Wasze osobiste zdanie. Z gry dzikuj :D

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 25.05.2015 o 14:13, Shuricen020 pisze:
[...]

GIMBAZO!!!

Patrz, podziwiaj i si ucz!
Czowiek potraficy w tym wieku napisa poprawna polszczyzn to prawdziwy unikat na tym posranym portalu.

A teraz do rzeczy: co prawda na endurakach si nie znam ale podsun Ci jeszcze myl o przeznaczeniu jakiej kwoty na ubir i zabezpieczenia. Wybrae sobie taki nurt motocyklowy, gdzie o urazy znacznie atwiej. Tak wic nie tylko kask ale jaka zbroja albo chocia same ochraniacze tez by si przyday.
A co z finansowaniem kursu?
Ponadto kupno uywanego motocykla to zawsze loteria, oprcz pakietu startowego trzeba mie jeszcze na nieprzewidziane (zamaskowane przez sprzedawc) wydatki. No i na eksploatacj. Robie jakie symulacje finansowania tego drogiego jednak hobby?

--
Arni

Shuricen020 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Arni napisal

[...]

Dzikuj, za kask,kurs oraz ochraniacze zapac rodzice(jako prezent za dostanie si do dobrego liceum a na 80% si dostane z tego co liczyem)Nie orientuje si co z innymi finansami zwizanymi z tym hobby ale gdy bd mia wolny czas to poczytam. Dzikuj za porad.

KJ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Ta kwota to na uywan japoni w dobrym stanie jakby troch mao, na chiczyka zapewne wystarczy. Ale musisz poszuka opinii o chinolach raczej w innych miejscach sieci. Pamitaj eby pochway pod adresem dzielnych tych rczek dzieli przez p.

O DT125 yamahy i innych japsach w tej kategorii napisano ju mnstwo i na tej grupie i na portalu dedykowanym DT, poszukaj.

KJ

W dniu poniedziaek, 25 maja 2015 14:13:08 UTC+2 uytkownik Shuricen020 napisa: