Pierwszy motocykl

Tuscan87 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Siemka Chce sobie kupi pierwszy motocykl i nie mog sie zdecydowa czy teraz kupi sobie Aprilia RS 125 czy poczeka do 18 i kupi Kawasaki ninja 250r. Teraz mam 16 lat i jed skuterkiem ale chce si w kocu przesi na co lepszego.Co mi doradzicie ??

Jarek Pudelko jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl

W dniu 2013-10-15 20:55, Tuscan87 pisze:
[...]

Rozumiem, ze to musi byc scigacz albo cos co go przypomina?
Wybor tylko miedzy tymi dwoma? Rozumiem, ze uprawnienia na 125ccm juz masz?
Umiesz juz jezdzic na skuterze czy jestes mistrzem prostej?

--
jarek

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisa
w wiadomoci news:l3m0sd$fua$1alfa.ceti.pl... W dniu 2013-10-15 20:55,
Tuscan87 pisze:
Rozumiem, ze to musi byc scigacz albo cos co go przypomina?
Wybor tylko miedzy tymi dwoma? Rozumiem, ze uprawnienia na 125ccm juz
masz? Umiesz juz jezdzic na skuterze czy jestes mistrzem prostej?

Kurwa, nagadaes sie ze rozumiesz, a chuja rozumiesz. Zamiast chlopakowi cos odpowiedziec, najebales znakow zapytania i wszystko rozumiesz, lecz nichuja nie rozumiesz... Co do kurwy nedzy ma oznaczac pytanie, czy umie jezdzic na skuterze czy jest mistrzem prostej? Bo tego to nawet kurwa ja nie rozumiem. Napisz kurwa jak sie jezdzi skuterem, jak sie bierze nim winkle, jak zamyka opony, jak sie go stawia na kolo, robi yli:-), Napisz mi kurwa co oznacza ze ktos umie jezdzic skuterem!!!!! Albo nie. Napisz jak to jest jak ktos nie umie jezdzic skuterem. Ja pierdole...

--
Grzybol

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Co do kurwy nedzy ma oznaczac pytanie, czy umie jezdzic na skuterze czy
jest mistrzem prostej? Bo tego to nawet kurwa ja nie rozumiem.

Czy jedzi z nogami na kaczk. Na skuterach jedzi si z nogami na kaczk.

Napisz kurwa jak sie jezdzi skuterem, jak sie bierze nim winkle, jak zamyka
opony, jak sie go stawia na kolo, robi yli:-)

Zdziwiby si co potrafi niektre dzieciaki na 50cc...

Ja pierdole...

Nie wida :(

http://motogof.tumblr.com/

tuscan87 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Jarek Pudelko napisal

[...]

A wic tak :To raczej ma by cigacz,wanie kocz kurs na A1,na skuterze umiem jedzi  i raczej umiem co wicej ni tylko na prostej da manetk na full :D --

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tuscan87 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A wic tak :To raczej ma by cigacz,

cigacz jeeli mwimy o 125/250cc brzmi dosy... osobliwie.

http://motogof.tumblr.com/

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Adam Wysocki napisa(a):
cigacz jeeli mwimy o 125/250cc brzmi dosy... osobliwie.

Czemu? Jakies kompleksiki?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 2013-10-23, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 23.10.2013 10:43, Adam Wysocki pisze:
tuscan87 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A wic tak :To raczej ma by cigacz,

cigacz jeeli mwimy o 125/250cc brzmi dosy... osobliwie.

Bo?

"cigacz" to fason, tak samo jak "skuter" czy "golas".

I jak skutery mog by od 50ccm do chyba ju nawet litra, tak i cigacz nie musi mie litrowego silnika.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej Lawa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

cigacz jeeli mwimy o 125/250cc brzmi dosy... osobliwie.

Bo?

"cigacz" to fason, tak samo jak "skuter" czy "golas".

Gdzie znalaze t definicj?

http://motogof.tumblr.com/

W dniu 23.10.2013 15:03, Adam Wysocki pisze:
[...]

T definicj znalazem m.in. w Sowniku Jzyka Polskiego.

Wg sownika potocznie to sowo oznacza "motocykl sportowy", przy czym naley pamita, e motocykle do zawodw ulowych czy jazdy terenowej maj wasne okrelenia, wic to nie dotyczy.

Ergo "cigacz" to tak zwana "szlifierka" tudzie "plastik".

Patrz:
http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/50cc-gearbox/tzr50.aspx

--
[...]

Jak masz kas, to kup RS 125, a po dwch latach Ninj 250R.

http://motogof.tumblr.com/

Tuscan87 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Adam Wysocki napisal

[...]

Z pienikami wanie troche krucho Wiec chyba poczekam na ninje :DD Chyba e bedzie jakas oferta --