Pierwsza d

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kumpel zaproponowa mi ebymy wskoczyli na moto i pojechali w sobote nad morze (500km) i w niedziele wrcili (drugie 500km). Kolega bdzie jecha na valkyrii a ja na cb500, wic bde wyglda jak na rowerze ;-).
Prawko mam od 3tygodni wic nie zdarzya mi si dusza trasa ni 100km i tak si zastanawiam co mam wzi na tak podr. Na razie mam na licie
-narzdzia
-smar do acucha
-szczotka do zbw
-poduszka pod dupe bo pono po takiej trasie bd si czu jakby mnie stado murzynw.....
- spray do opony na kapcia
Co jeszcze? Jak si pozby blu tyka po takiej jedzie?
Wojtek

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Jul., 11:11, "Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jak si pozby blu tyka po takiej jedzie?

Buder do dupy niemowlecia! Przeca juz reklamowalem!

Pozdrav,
Dr.Gonzik.
CBPincet

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Jul., 11:14, gonzik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
On 31 Jul., 11:11, "Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

>Jak si pozby blu tyka po takiej jedzie?

Buder do dupy niemowlecia! Przeca juz reklamowalem!
Oczywiscie chodzi o puder :-)

Karambol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

< Buder do dupy niemowlecia! Przeca juz reklamowalem!

Taa, zabezpieczenie dupy tak samo wazne jak zabezpieczenie tech. motocykla.
Predzej czy pozniej bol dupy dopada kazdego i na kazdym motocyklu, i jest
strasznie dokuczliwy;/

Karambol
KTM LC4

MichalS michsmal.WYTNIJ@gazeta.pl

gonzik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

On 31 Jul., 11:11, "Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
>Jak si=EA pozby=E6 b=F3lu ty=B3ka po takiej je=BCdzie?

Buder do dupy niemowlecia! Przeca juz reklamowalem!

Woo matko! Niech mnie ktos uszczypnie.

Pozdrawiam, MichalS.

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Jul., 12:09, "MichalS " <michsmal.WYT#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Woo matko! Niech mnie ktos uszczypnie.

Pozdrawiam, MichalS.

Niema co sie szczypac - sprawdzone w trasie :-)
Jeszcze raz polecam http://tinyurl.com/39fp8a.

Pozdrav,
Gonzik.
CBpincet.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...] Kolega bdzie jecha na valkyrii a ja na cb500, wic bde wyglda
jak na rowerze ;-).

;) Naprawde takie wazne?

Prawko mam od 3tygodni wic nie zdarzya mi si dusza trasa ni 100km i
tak si zastanawiam co mam wzi na tak podr. Na razie mam na licie
[...]

Poguglalem dla kolegi. Proszsz:

http://skocz.pl/inna_pierwsza
http://skocz.pl/inne_podroze

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir ;

ArtekGS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

tak si zastanawiam co mam wzi na tak podr.

    ***    Pieniki, pogada i dobry humor w zupenoi wystarcz.. Jedziesz
japoni. 1000km to tego dla motocykla kompletne NIC.
    Sprayowac acuch co 200-300 km i to wszystko... Dupa nie bedzie bole,
macie 500 km, i jesli lecicie bezporednio, bez zadnych planw na zawidzanie
po drodze, to jadc srednio-wolno po 7 godzinach jestescie na miejscu, w
miedzyczasie tankujac i jedzac obiad..

Powodzenia !

PS. Dupa to mnie bedzie bolec w sobote - mamy do zrobienia 1200km..
Francja 2007 - http://pielacco.w.interia.pl/op.html

Pozdrawiam
Artek.

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Alti wrote:
jecha na valkyrii a ja na cb500, wic bde wyglda jak na rowerze ;-).

i tak lepiej ni we dwie osoby na gs500 ;-)

Prawko mam od 3tygodni wic nie zdarzya mi si dusza trasa ni 100km
i tak si zastanawiam co mam wzi na tak podr. Na razie mam na licie

- kas
- kpielwki i rcznik
- mapy

Co jeszcze? Jak si pozby blu tyka po takiej jedzie?

Zaoy kpielwki i wskoczy do morza. Jak ju kompletnie prze-
marzniesz to flderka z frytkami i piwko. Po takiej kuracji czuem
si jak nowo narodzony.

W trasie polecam przysiady i wicej krtkich przerw zamiast kilku dugich.
A i jeszcze polecam nie jecha sidemk ;-)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

krzychut #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-poduszka pod dupe bo pono po takiej trasie bd si czu jakby mnie
stado
murzynw.....

zaiste dupa bolec potrafi ale poduszki brac nie musisz wystarczy zlozony
recznik ktory i tak wezmiesz
- spray do opony na kapcia

wszystkich bambetli brac nie musisz, jedziecie we dwoch wiec sie podzielcie
obowiazkami.

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

Tomasz Nowak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Alti <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

W miar kompletna check-lista do wyjazdu na weekend
nad morze jest tu: http://tomek.geoblog.pl/entry?id=4119
:)

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujce sukces:

KLOSZ konradki@USUN_TOwp.pl

Tomasz Nowak napisa(a):

W miar kompletna check-lista do wyjazdu na weekend
nad morze jest tu: http://tomek.geoblog.pl/entry?id=4119
:)

Fajna lista, rzeczywiscie przydatna. Mam tylko jedna uwage. Lepiej zamiast pianki do golenia Gilette 75 ml ..... nie golic sie przez czas wyjazdu ;-)

KLOSZ - co sie nie goli na wyjazdach

Wieslaw #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Jak to tam dluga podroz. Nie raz jade Warszawa-Rzeszow-Warszawa jednego dnia i
specjelnie sie nie przygotowywuje. Wez cos cieplego do ubrania. Nie wyglupiaj
sie z zakladaniem poduszek pod dupe. Czegos takiego jescze nie widzialem. I
rob sobie przerwy co jakies 100 km bo jak masz prawko od niedawna to dluga
trasa, zwlaszcza nie znana moze zmeczyc.

Pozdrawiam

Wieslaw

Wojtek

--