Pierwsza awaria na drodze...

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siema,

jak w temacie a dokadniej mwic...

Pogoda wreszcie si poprawia (Wawa), wic od rana wziem si za pucowanie SenNej... nowy wosk, chromy, kka i... hajda na miasto! ;)

Zbyt daleko nie pojechaem, bo po kilku km... zabrako mi wachy... ;) Okazao si, e mam najprawdopodobniej obcit rurk od rezerwy, bo wystarczya na kolejne... kilkaset metrw... ;) Na szczcie dokulaem si prawie pod sam stacj, zalaem (nie zapominajc wczeniej o oleju) i... hajda w dalsz drog. ;)

Wpadem do kumpla, dostaem wirnik prdnicy i... hajda w dalsz drog do knajpy kumpla na Pragie... (dzielnica Wawy) ;)
Jad Puawsk, bak peen, wiatr we wosach i nagle... buuu... cisza... redukcja na pych nic nie daa, wic zjedam na pobocze... Soce przypieka, a ja kopi i kopi i kupa... Nic to, pewnie zacign syf z dna baku i mam babola w ganiku, ale sprawdzam wiec (czyciutka), iskr (brak).
C zakadam drug wiec... iskry wci brak... Macam dalej i wszystko wskazuje na cewk jak si pniej okazao, diagnoza trafna, na szczcie wycignem kumpla z niedzielnych pieleszy, ktry podwiz mi cewk (niestety na razie nie mam nic na zapas, bo ciko o oryginalne czci).

Szybka wymiana na parkingu i... hajda w drog, cho kilka godzin si zeszo... ;)

Co mnie jednak bardzo mio zaskoczyo, to, to, e... gdy staem to zatrzyma si Motocyklista na czoperze, potem drugi na cigaczu, by zapyta co pomc, zagada. Fajnie, e nie tylko GarBusiarze bezinteresownie pomagaj swoim na trasie. ;)

Uff... ale si rozgadaem... ;)

P.S. Spalanie wyszo mi 3.33 ;) biorc pod uwag, e wci jed bez trjki i normalnego adowania, to SenNa... mio mnie zaskoczya przy wodopoju... ;)

--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

moonraker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

falco pisze:

[...]

  Stawiam na to e masz zapchany kranik w pozycji R, tam czsto brakuje   rurki (ludzie wywalaj eby mie "wicej" rezerwy) i cay syf z baku skupia si tam. Rilaks mam tak samo :)

moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

moonraker pisze:

Stawiam na to e masz zapchany kranik w pozycji R, tam czsto brakuje  rurki (ludzie wywalaj eby mie "wicej" rezerwy) i cay syf z baku skupia si tam. Rilaks mam tak samo :)

a bardzo moliwe, bo nawet gdy daem rezerw i mocno pochyliem bestie, by zaczo co lecie, to i tak strumie by symboliczny. Chocia z drugiej strony, to rurka pewnie te jest obcita na 99,9%, bo zalaem 12,5 litra + 0,5 oleum i miaem menisk wypuky ;)

Bd niedugo zmienia filterek, to zrzuc jeszcze raz bak, co zajmuje mniej-wicej... 2 minuty i wypucz gada. ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V