Piasek na

- MarusC marusc.SKASUJ@gazeta.pl

Dzisiaj rano na skrzyowaniu elaznej i Zotej w DC bya dua acha piachu
po jakim remoncie. Posypane mocno, nie jako delikatnie. Nie mogem
wczeniej napisa, bo portal przez ktry pisz nie dziaa. Zadzwoniem na
997. Powiedzieli, e zgosz odpowiednim suzbom, eby posprztay. Ciekawe,
czy jest sprztniete?

Marek
F650
Wawa

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

- MarusC napisa(a):
[...]

ta, ta samo jak na Peczyskiego na dwch zakrtach. zadzwonilem do SM i dupa. a powiedzialem, ze jedzez tam motocyklem z dzieckiem i jest to dla nas niebezpieczne. powoam sie na zgoszenie, jak sie wypieprze.

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

sh #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 24.10.2006, - MarusC <marusc.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
[...]

Wczoraj koo 23 go tam sypali, po jakim ataniu.

--
http://cb.nio.pl

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-10-24 o 15:36:21 osobnik zwany - MarusC wystuka:

Dzisiaj rano na skrzyowaniu elaznej i Zotej w DC bya dua acha piachu
po jakim remoncie. Posypane mocno, nie jako delikatnie.

u mnie pod domem te kiedys taki " remont" zrobili. Dobrze, e ju rzne
niespodzianki mnie tam spotkay to wolno wjedam :)

http://www.f650.pl.eu.org/galerie/Warszawa/Niby-remont%20ul.Lipskiej/index.html

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "masti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

O !!
Kolega z Warszawy z Lipskiej ? A skd konkretnie ? Bo to moja ulica -
wychowaem si na niej. Starzy do dzisiaj tam mieszkaj.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli
Virago 535 - do oddania w dobre rce

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-10-25 o 00:55:56 osobnik zwany Wieca wystuka:

O !!
Kolega z Warszawy z Lipskiej ? A skd konkretnie ? Bo to moja ulica -
wychowaem si na niej. Starzy do dzisiaj tam mieszkaj.

jak jeste z Lipskiej to bdziesz wiedzia gdzie jest Galijska :)

--

[...]

No wiem. Co mam nie wiedzie. Kamieniem z okna mgbym dorzuci. Ja
mieszkaem konkretnie na Lipskiej, midzy Cafe Rondo (kto to pamita) a
Elstersk.

A kolega to ktry rocznik ?

POzdr
Wieca

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-10-25 o 11:02:02 osobnik zwany Wieca wystuka:

A kolega to ktry rocznik ?

coby tu nie mieci to cig dalszy puciem na priv

--

na górę