Petycja "obrony" wy

Ferson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moe byo moe nie, jak tak to i tak nikt tego w archiwum
nie bdzie szuka wic zamieszczam:

http://motogp.pl/petycja.php

Ferson
954RR

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wow
fajnie jeszcze par dni temu byo co koo 800 ludzi teraz ponad 2800
gratulacje

co do samej petycji mam zastrzeenia ale lepsza taka ni adna

pytanie mam:

najpierw powsta tor, a pniej bloki, zabudowania mieszkalne opodal,
pytanie czego si spodziewali ludziska zamieszkujc, w nowo wybudowanym
budynku, przy dziaajcym torze??
czy si myl?

--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus

Rafik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ_TO_o2.pl

WIADRO pisze:

[...]

Nasuwa mi si dokadnie takie samo spostrzeenie (nie tylko mi zreszt). Podobna sytuacja ma miejsce z torem motocrossowym w Lipnie, ktry zosta wybudowany z dala od miasta. No i oczywicie sprawa lotnisk, tylko tu jest jeszcze weselej, bo wspczesne samoloty robi miej haasu ni radzieckie.
Ale to zahacza o kwadratur koa i co czego bardzo brakuje - zdrowy rozsdek urzdnikw.

Pozdrawiam,
Rafik + kanciasta Bawarka K75S

Kocur57 kocur57WYWAL@TOgo2.pl

Uytkownik "Rafik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ_TO_o2.pl> napisa w wiadomoci
[...]

to zachacza o zle pojeta demokracje w naszym pierwszym kraju. To taka dla
nas nowosc i nie wszyscy to rozumieja, albo rozumieja opacznie. Kazdemu sie
wydaje ze moze wszystko i ma prawo przeciw wszystkiemu protestowac. I dla
tego nie mamy obwodnic - bo ciagle komus nie pasuje, chociaz plany
zagospodarowania byly od dawna i dobrze wiedzial gdzie sie buduje itd. itp..
Dopuki bedziemy takim protesta ulegac, doputy tak bedzie. ...ale to dluzsza
historia i chyba OT.

pozdrawiam

i mam nadzieje, ze nic sie z torem w pozaniu zlego nie stanie.

na górę