Pejser MotoRmania i SLAJD ZONE _ Najgorszy Weekend w sezonie 2016

Drzazga #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Pejser MotoRmania i SLAJD ZONE _ Najgorszy Weekend w sezonie 2016

Chopaki z MotoRmanii kusz przyjed, wspaniaa zabawa, doskonaa nauka ... skusiem si ... wysaem mail'a do Pejsera.
Po zadeklarowaniu przeze mnie chci uczestnictwa w szkoleniu SLAJD ZONE "Pejser" czyli niejaki Piotr Sawomir Surowiec przesa mi 16.09.2016 nr rachunku bankowego organizatora firmy Motor-Media Sp. z o.o NIP 1231117493 Regon 140820134 KRS 0000278884 oraz dane do przelewu za uczestnictwo w niniejszym szkoleniu. Niniejsz firm zaoy sobie Pejser z ... zainteresowanych odsyam do KRS https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t

Po dokonaniu przelewu przesaem "Pejserowi" potwierdzenie.
Zwrotnie uzyskaem potwierdzenie mojego uczestnictwa w szkoleniu, informacj o godzinie i miejscu spotkania przed rozpoczciem szkolenia.
W przesanej informacji jako miejsce rozpoczcia szkolenia zostaa wskazana brama FSO na ul. Kotsisa w Warszawie w dniu 01.10.2016 godz. 9.00
Zostao te wskazane docelowe miejsce zakwaterowania.

Po niniejszym potwierdzeniu zakupiem bilety na podr PKP oraz zarezerwowaem miejsce we wskazanym hotelu na noc z pitku na sobot.

01.10.2016 godz. 9.00 stawiem si na bramie FSO na ul. Kotsisa w Warszawie i tu zdziwko nikt z MotoRmanii si nie stawi w umwionym miejscu nikt nie zadzwoni etc.
Zaczem szuka kontaktu z redakcj, "Pejserem" ... okazao si, e wydawany miesicznik MotorMania nie zawiera jakiegokolwiek numeru kontaktowego. Stwierdzam, i wedug mnie jest to ewenement w skali wiatowej. Mdry Polak ... ale jako miaem do MotoRmanii zaufanie i w najmielszych przypuszczeniach nie spodziewabym si takiej kaki ... fe.

W kocu od przypadkowo spotkanego na bramie czowieka zdobyem nr telefonu Pejsera ... http://www.yamaha-racing.de/content/yamahacup/fahrerportrait.cgi?c=2016101
... ode mnie ju jaki czas nie odbiera. Dziki niniejszemu numerowi skontaktowaem si z "Pejserem" ktry przeprosi mnie, za zaistnia sytuacj, stwierdzi, i wanie w chwili obecnej jest z ekip MotoRmanii w Hiszpanii i nic nie moe zrobi. Po krtkiej rozmowie i przeprosinach oraz po zapewnieniu, e zwrci mi wszelkie poniesione w zwizku z wyjazdem koszty oraz zadouczyni zapraszajc mnie na dwa darmowe szkolenia rozczy si. Do dzisiaj pomimo mail'i i telefonw nie odzyskaem ani zotwki ani w ramach poniesionych kosztw szkolenia, ktre si nie odbyo, ani w ramach kosztw poniesionych w zwizku z wyjazdem, ani w ramach zadouczynienia (dwch darmowych szkole). Reasumujc umawiani si z  "Pejserem" i jedzi z nimi ju nie mam ochoty.

Obecnie jestem na etapie skadania zawiadomienia na Policji z wnioskiem o ciganie za oszustwo i wyudzenie oraz wniosku do Sdu.

Pisz to po to aby kto przed zasponsorowaniem "Pejserowi" kolejnych fajnych wakacji zada sobie pytanie czy warto si w to adowa. Dla mnie wiarygodno MotoRmanii i "Pejsera" posza z dymem ... palonej gumy.
Jeli masz podobny problem zapraszam na priv.
Drzazga

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Drzazga" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
Pejser

Hmm, nazwisko jako dziwnie si kojarzy... ja bym nie zaufa...

--
Grzybol

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mia za co pojecha do Hiszpanii :-)