PZU+Ato pomoc komfort

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze

domin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w przypadku unieruchomienia (awaria moto musi nastapic przynajmniej 50km od domu, dla kolizji nie ma takiego ograniczenia) i samochod zastepczy w podrozy oraz pare innych drobiazgow.

Jestem motocyklista ale tez m.in. sprzedaje polisy (rowniez PZU) wiec zapraszam na priv :-)

Pozdr.
Domin

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-02-23 18:20, domin pisze:
[...]

To fajne jest,chyba sobie do ruska sprawi

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lut, 18:20, domin <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w przypadku unieruchomienia

Jak si ma sowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?
Czy zapakowanie na lawet to to samo?
Bo jako nie widz erana, czy innej valkirii na sznurku:)

______
grzech
tdm

domin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu poniedziaek, 25 lutego 2013 15:48:21 UTC+1 uytkownik grzech napisa:

Jak si ma sowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?

Czy zapakowanie na lawet to to samo?

Bo jako nie widz erana, czy innej valkirii na sznurku:)

"Holowanie" to w nomenklaturze assistance przede wszystkim zapakowanie na lawet ale pamitajmy, e "holownicy" maj mae dowiadczenie z "pakowaniem" moto wic lepiej wspomaga t czynno sowem i czynem ;-)

Pozdr. domin

Szwed #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje awarie techniczne.
(a moe le pamitam).

domin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu poniedziaek, 25 lutego 2013 16:45:21 UTC+1 uytkownik Szwed napisa:

OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje awarie techniczne.

(a moe le pamitam).

Dziki za upomnienie. Obawiam si, e prawda ley po rodku:
1.Jeli masz w PZU samo OC + Assistance to holowanie po kolizji
2.Jeli masz w PZU rwnie AC to holowanie po kolizji i po awarii
niestety dniepry itp. nie maj AC

Pozdr. domin

domin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 26 lutego 2013 08:31:33 UTC+1 uytkownik domin napisa:
> [...]

1.Jeli masz w PZU samo OC + Assistance to holowanie po kolizji

2.Jeli masz w PZU rwnie AC to holowanie po kolizji i po awarii

oczywicie powysze dotyczy wariantu komfort

na górę