POMOCY w zakupie!??

Pawel speedbelka@NOSPAM.gazeta.pl

Witam
Jestem poraz pierwszy na Waszej grupie i  od razu problem:)
Chce sprowadzic dla siebie z zagranicy dwa motorki kx 125 i R1 . Slyszalem
ze w Holandii sa tanie i duzo ale nie wiem na ile to prawda. Nie wiem gdzie
szukac moze jakies konkretne dobre adresy w Holandi lub gdzies indziej moze
jakies linki to stron znacie? z gory dziekuje.

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Lis, 13:29, "Pawel " <speedbe...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Starsze na pewno sa tanie. Natomiast nie wiem, jak jest z nowymi.
Jesli chcesz namiary na "pewnego" czlowieka z Holandii - wal smialo na
maila.
Dla mnie przytargal juz dwie maszyny - moze sie dogadacie.
pozdrav
--
damian
GSX 750ES - na sprzedaz

[...]