PCC 3 spoznienie i juz wiem...

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
Bylem u pani ktora miala na drzwiach napis "Oskarzyciel Skarbowy".Pani miala
na biurku na oko 200-300 gotowych wnioskow o ukaranie z wpisanymi danymi
tylko bez kwot.

Taryfikator zalezy glowinie od miejsca zatrudnienia,
stawka to nalezny/zaplacony podatek x 1/10 dni spoznienia czyli za 10 dni
placimy dokladnie kwote podatku, za 20 dni podatek x 2 ect....ale nie mniej
niz 100 pln
Oczywiscie to jest widzimisie pani oskarzyciel bo jako takiej taryfy nie
ma...mozna odmowic zaplaty i sprawa idzie wtedy do sadu jako wykroczenie
karno skarbowe.
Mozna tez byc bezrobotnym i wnosic o anulowanie wniosku ( co tez pani robi
bez problemu, potrzeba tylko decyzji z UP)
Jestem chudszy w portfelu o klocki hamulcowe co to je musze wymienic...
Nauka kosztuje.

--
   Tytus

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Aug., 13:20, "Tytus z Fabryki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Pani miala
na biurku na oko 200-300 gotowych wnioskow o ukaranie z >wpisanymi danymi
tylko bez kwot.

Wot i bedzie tym wszystkim kryminalistom!

Taryfikator zalezy glowinie od miejsca zatrudnienia,

Czyli jak od miejsca zatrudnienia? A jesli sie ma dzialalnosc? Tudziez
jest sie rysownikiem lub taksowkarzem?

Pozdrav,
Gonzik.

Plissken #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc,

[...]

Nazywana przez Ciebei "taryfa" jest i sa to widelki od...do.... okreslone
bodajze w kodeksie karnym skarbowym (ale nie jestem pewien - nie chce mi sie
szukac). Urzednik nie moze nakladac kar wedlug widzimisie, musi to byc
poparte stosowna ustawa.

pozdrawiam,

Plissken
Kielce

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uytkownik "Plissken"  Nazywana przez Ciebei "taryfa" jest i sa to
widelki od...do....
Urzednik nie moze nakladac kar wedlug widzimisie, musi to byc  poparte
stosowna ustawa.

Zajrzyj kolego do niedawnego watku o podobnym tytule to znajdziesz widelki.
Potem przeczytaj to co napisalem i pomysl chwile zanim zaczniesz preclowac.
Oczywiscie przyjme z pokora ze wiesz lepiej...jak to na preclu. Szkoda tylko
ze na wikipedii czy goglu sie konczy madrosc znacznej ilosci tu
pisujacych...

Gonzik...moja zona (a na nia jest moto) pracuje w sluzbie zdrowia i pani OS
dopytywala sie dosc dokladnie gdzie pracuje i ile zarabia zanim wpisala
kwote w wypelniony juz wniosek. Dodam ze kwote mandatu jaki chcala przylozyc
pierwotnie podzielila przez 3. Wiec nie ma zartow

--
   Tytus

meridiana #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gazeta.pl

Witam, Ja te si spniam... jeden dzie i dostaam za to 500 z kary. I nie chodzi tu o sponienie w zapacie PCC, bo za to s odsetki skarbowe (ktre te musiaam zapaci), lecz o spnienie w zoeniu deklaracji. Nie by zmiuj. Gdy paciam odsetki, pani w kasie powiedziaa mi e sprawa idzie do postpowania karno-skarbowego i e dostan wezwanie na przesuchanie. I przyszo... z grob, e jak nie przyjd to mnie doprowadzi policja :-). Poszam, wyraziam ustnie i pisemnie czynny al.. nie pomogo. Nie pytali gdzie i czy pracuj. Pani powiedziaa, ze na pierwszej stronie deklaracji jest napisane jakie terminy mnie obowizuj i nie przyjmuje adnego tumaczenia. Jak wspomniaam wizyta kosztowaa mnie 500 zotych + otwarcie szufladki z moimi niezapaconymi mandatami, czyli kolejne 200. Pozdrawiam
Dorota

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
***Uytkownik "meridiana"  Ja te si spniam... jeden dzie i dostaam za
to 500 z kary. I nie chodzi tu o sponienie w zapacie PCC, bo za to s
odsetki skarbowe (ktre te musiaam zapaci), lecz o spnienie w zoeniu
deklaracji.

Dokladnie...

[...]

Uuuu to czuje sie szczesliwy :) ale u mnie kwota podatku byla smieszna bo
moto tanie. No i u mnie nic nie mowiono przy placeniu podatku o zadnym
postepowaniu, nawet odsetek nie chcieli. A wezwanie dostalem po miesiacu od
zlozenia PPC3

--
   Tytus

redy redyWYWALTO@noe.net.pl

Witam
Jeeli kupiem motocykl za granic w dojczlandii 2006r. i nie rejestrowaem
po dzi dzie (nie czuj takiej potrzeby enduro/cross), czy musz tak
deklaracj skada?
Jeeli tak to w jakim terminie?

pozdrawiam
Marek
crf250x

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Aug., 17:12, "redy" <redyWYWA#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Nie musisz. Umowa miala miejsce i dotyczyla przedmiotu znajdujacego
sie za granica tego zajebistego kraju.

Pozdrav,
Gonzik.

Krzysztof Roburst #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-08-29, gonzik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Racja. Jednake jeli przyszoby mu do rejstracji to zdaje si by
zabuli troszk za zwok.
I jeszcze nieubezpieczonym jedzi. ;-)

Pozdrawiam,
K.

--
Suzi GN125 - sprzedane!
Beemer F650GS

redy redyWYWALTO@noe.net.pl

witam

Uytkownik "Krzysztof Roburst" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[ciach]
Racja. Jednake jeli przyszoby mu do rejstracji to zdaje si by
zabuli troszk za zwok.

za zwok w czym ?

I jeszcze nieubezpieczonym jedzi. ;-)
skd pomys e maszyna nie ubezpieczona ?

pozdrawiam
Marek
crf 250x

On 2007-08-30, redy <redyWYWALTO@noe.net.pl> wrote:
witam

[...]

Z rejstracj w kraju (tym, tu). Miesic czasu chyba jest.

I jeszcze nieubezpieczonym jedzi. ;-)
skd pomys e maszyna nie ubezpieczona ?

A ubezpieczaj motory na zagranicznych blachach?
Czy sprowadzie na niemieckich blachach i nadal jest ubezpieczony w
..de?

Pozdrawiam,
K.

--
Suzi GN125 - sprzedane!
Beemer F650GS

redy redyWYWALTO@noe.net.pl

Witam

Uytkownik "Krzysztof Roburst" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[ciach]
A ubezpieczaj motory na zagranicznych blachach?
Czy sprowadzie na niemieckich blachach i nadal jest ubezpieczony w
.de?
zapaciem za oc w pzu numer ramy jest zamiast rejestracji, co jak pojazd
rolniczy bo te potrafi pole przeora (oczywicie tylko nieuytki)

pozdrawiam
Marek
crf250x

Morowiec morowiec@NOSPAM.interia.pl

Z rejstracj w kraju (tym, tu). Miesic czasu chyba jest.

Miesic od przekroczenia granicy... Z tym ze nie ewidencjonuja motocykli
ktore przejezdzaja granice, a przeciez mogl u ciotki w de trzymac ;)

Milem podobny dylemat. Moto kupione w Austrii ( patrz archiwum ;) i tam
zarejestrowane. Przyjechalem nim do pl i jezdzilem tutaj chwile. Potem po
kilku miesiacach wyrejestrowalem w Austrii (moto fizycznie stalo w pl). Na
wiosne kolejnego roku poszedlem do urzedu rejestrowa motocykl. Nie bylo
zadnego problemu. W moim przypadku jakby chcieli byc bardzo drobiazgowi to
mieli by problem z ustaleniem daty od ktorej nalezelo liczyc by ten miesiac.

-- -
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V + gs500 na miasto
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie
Honda: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof Roburst <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

zabuli troszk za zwok.
za zwok w czym ?

Z rejstracj w kraju (tym, tu).
Miesic czasu chyba jest.

Zieeew...
Nie ma.
Nie bylo, nie ma i byc moze jutro jeszcze tez nie bedzie, chociaz
cholera w tym tu kraju calkowitej pewnosci nie mozna miec gdzie sie
czlek obudzi dnia nastepnego...

--
Pozdrowionka
Jacot M10