Ogólnopolska Grupa Dyskusyjna pl.rec.motocykle « Powrót do listy grup

Opony motocyklowe

1

08/10/2007 11:30

ML #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
szukaem, ale nie znalazem odpowiedzi na moje pytanie, wic chciaem
podpytac.

Czy majc lizga na moto -  a takiego 3 tygodnie temu miaem, opony mog w
jaki znaczny sposb ucierpiec, po ogldzinach zewenetrznych nic nie widac
adnych uszkodze, jednak czy nie lepiej zapobigac niz...

Dodam, e wypadek nie by z mojej winy, klasyczne wymuszenie przez BMW.

Pozdr.
Maciek

2

08/10/2007 12:12

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl


Czy majc lizga na moto -  a takiego 3 tygodnie temu miaem, opony mog w
jaki znaczny sposb ucierpiec, po ogldzinach zewenetrznych nic nie widac
adnych uszkodze, jednak czy nie lepiej zapobigac niz...

od samego slizgu nic sie im nie stalo. Jesli moto przywalilo przy okazji w
jakis kraweznik to mozesz dokladnie obejrzec opone. Jesli nie to nie ma sie
czym przejmowac.


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

3

09/10/2007 07:35

ML #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziki za info
Pozdr.
Maciek

Uytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisa w wiadomoci
news:fecvs2$lgk$1atlantis.news.tpi.pl...

Czy majc lizga na moto -  a takiego 3 tygodnie temu miaem, opony mog
w
jaki znaczny sposb ucierpiec, po ogldzinach zewenetrznych nic nie
widac adnych uszkodze, jednak czy nie lepiej zapobigac niz...

od samego slizgu nic sie im nie stalo. Jesli moto przywalilo przy okazji w
jakis kraweznik to mozesz dokladnie obejrzec opone. Jesli nie to nie ma
sie czym przejmowac.


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550


4

09/10/2007 00:46

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 8 Pa, 12:12, "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
od samego slizgu nic sie im nie stalo. Jesli moto przywalilo przy okazji w
jakis kraweznik to mozesz dokladnie obejrzec opone. Jesli nie to nie ma sie
czym przejmowac.
To jest wersja optymistyczna. Wersja pesymistyczna jest taka, ze
podczas szlifu opona/opony zdarly sie miejscowo co dla ludzkiego oka
moze byc niewidoczne zas dla trakcji motocykla moze miec znaczenie.
Czyli: obejrzec dokladnie opony (starcia gumy, wybrzuszenia) i jesli
wszystko wyglada ok to latac z uwaga na opony a jesli cos na oko nie
jest ok to zbadac porzadnie i ewentualnie wymienic.

pzdr, dr
FJR/525





na górę