Opona do bandita

grupy jacekTTT@TTT202.pl

Witam!
Mam zamiar kupi opon turystyczn.
W rozmiarze 180/55/17
Znalazem np tutaj
http://sklep.scigacz.pl/tylne-18055-c-45_160_176_185.html

Czy moecie poleci mi jak szczeglnie dobr?

Jacek

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

> Czy moecie poleci mi jak szczeglnie dobr?

Ja polecam www.netcar.pl zawsze tam kupuje opony do moto jak i do auta nigdy
nie bylo problemow , a i maja caly czas promocje na opony motocyklowe.

Ostatnio kupilem wlasnie w tym sklepie Pirelli diablo strada(w testach
wypadla super) za niecale 600zl 170/55/17.

Tylko  w tej chwili cos dzial promocji im nie dziala kiedy sprawdzalem
ostatnio byly tam za dobra cene: Metzelery z4 oraz Pirelli diablo corsa.

Polecam test opon w Motocyklu byl w 10.2006 albo 9.2006.

Sprawdz tez w PP piasecznio miesiac temu sprzedawali caly komplet Pirelli
diablo strada za 999zl

--
mr
gsf600s a8