Opinie - Yamaha Virago XV 535 DX '98

Witam,

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

pz

--
Marcin Mazurek

http://www.netsync.pl/  -  ::::  -  nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89

Blondyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Najlepszy
:)

--
Blondyn
MM. BIKE garage crew ,[KRAKUF]

Jarkos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witaj w klubie

Ju 3 sezon mam Virago 535 '93. Jestem bbbbardzo zadowolony . ten sprzet
wiele razy wybaczyl mi moje bledy i jeszcze w trasie nie zawiod. mialem
klopoty z zaplonem ale rozwiazalem ten problem .
1. przede wszystkim mao pali - moj max 5l/100km
2. na miescie latwo sie nim manewruje
3. przyciaga uwag swoja uroda
4. stosunkowo tanie czesci - bardzo duzo z druiej reki
5. praktycznie bezobslugowy

Pozdr
JarkosJ
Virago 535
[...]

faja #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yo

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Bardzo dobry.
Malutki silniczek, niziutko siodelko, waleczek kardanka, sporutka zywotnosc
Z wad: problemusie rozruszniczkowe, kiepsciunia trakcyjka, slabiutki
skreciuszek i szydereczka kolezkow kiedy widza na piecczypiec faceta, ale
generalnie kazdej amazonce sie podoba

Bo z piecczypiec jest jak z brzydka baba: mozna na niej jezdzic dopoki
kumple nie zobacza (takie lokalne krakufskie przyslowie)

faja

PowelL #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
Witam,

to ma byc moj pierwszy motorek. Chcetnie wysluchalbym Waszych opinii o
nim, czy sam model to dobry wybor?

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeli jeste duy, 535 nie bdzie wygodne i bdziesz dziwnie wyglda.

   PowelL,  >> lukas MAUPA cyberia KROPA pl <<
   { Suzuki Bandit 1200S, Virago 750 do sprzedania }

rupio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w widomosci  <PowelL> napisa/a:

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeli jeste duy, 535 nie bdzie wygodne i bdziesz dziwnie
wyglda.

Powiedz to Wiecy, tak?

--
rupio&paula
ZR7 & etz 250 (w posen)

PowelL <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
> [...]

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.
Jeli jeste duy, 535 nie bdzie wygodne i bdziesz dziwnie wyglda.

dzieki wszystkim za opinie, czyli jak na pierwszy strzal powinno byc ok:)

pz

--

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "PowelL" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Dobry, ale jeszcze lepszy to Virago 750 lub 1100.

No niestety ale nie koniecznie :(
Do jazdy miejskiej 750 itp sa dla mnie za ciezkie i przez to nie bardzo
wygodne. 535 przemyka sie jak motorower w korku :)

Jeli jeste duy, 535 nie bdzie wygodne i bdziesz dziwnie wyglda.

To sie moze zdarzyc, ale czy kogos obchodzi jak wyglada ?

pozdrawiam, leszek

na górę