Opinia o plastbike - pro

Shrek ZRX_1200s #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zamierzam lekko stunigowa optycznie moje moto. Dostaem ofert firmy
robicej plastiki - PLASTBIKE
Czy kto ma jakie dowiadczenie z t firm. Wygldaj porzdnie, stronka
OK, kontakt te.
Czy ich wyroby organoleptycznie s tak fajne jak na fotach? Czy otwory do
mocowania s rzeczywicie we waciwych miejscach, itp.

Pozdrawiam
Shrek_ZRX1200s

www.bachus.zgora.pl

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

mam w swoim motocyklu maske z soczewkami i blotnik, wykonanie porzadne, nie
mam zastrzezen, pozdr. Arek

Ferson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Shrek ZRX_1200s" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

mam boczne owiewki /dolne/ i tylnik botnik z oson na fazerze fzs600.
Jeli chodzi o 'boczki' nie zaczaj zestawu zamocowa tylko mog
podpowiedzie co i jak
botnik - miaem problem z otworem od strony acucha / musiaem zrobi
otwr eby wycentrowa wzgldem koa/
ale problem rozwizany w 20 min :)
Nabycie bezproblemowe, towar bardzo dobrze zapakowany.
Oglnie polecam

Ferson
Fazer600

na górę