Olej w g

Arekkk10 A#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam, mam problem ze swoim skuterem, niedawno wymieniem cylinder 50 tok i uszczelki zaworw.Pojawi si problem kiedy chc go odpali to z gowicy tryska olej, no to pomylaem, e moe co nie tak z piercieniami, zdjem gowic, cylinder przytrzymaem rk i zaczem krci magnetem.Okazao si e, piercienie s okej.Pomocy ! --

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arekkk10 <A#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Odpalasz go ze zdjt pokryw zaworw? Jeeli tak to tam ma tryska olej,
z zaoon pokryw bdzie OK.

http://motogof.tumblr.com/

Arekkk10 A#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Adam Wysocki napisal

[...]

Wiem e nie wolno odpala bez pokrywy ale chciaem sprawdzi dlaczego kopci
(na niebiesko) W gowicy wymieniem uszczelki wic tylko zostay piercienie.W opakowaniu dostaem dwa rodzaje piercieni R1(ciesze) R2(Grubsze) ktre zaoy??

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

[...]

Powiem jeszcze raz, prociej. Bez pokrywy ma chlapa olejem. Tak ma by.
To nie jest zepsute. To jest normalne. Jak zaoysz pokryw i bdzie
szczelnie, to nie bdzie chlapa.

http://motogof.tumblr.com/

na górę