Og

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M272402

ja mam pytanie tylko odnonie treci ogoszenia, jak o tej porze roku mozna pisa e motocykl jest przygotowany do sezonu, przeciez sezon dopiero si koczy, no chyba e nie by jedony w tym sezonie, w co wtpie...

Sławek slawek_xj@NOSPAM.gazeta.pl

Sky Walker <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

[...]

Witka.

A nie czepiasz sie przypadkiem niepotrzebnie?
Tak trudno sobie wyobrazic sytuacje nastepujaca:
przejechano odpowiednia liczbe km i wykonano wlasciwy dla tego przebiegu
przeglad. Czy to nie jest rownoznaczne z przygotowaniem do sezonu?
Kto powiedzial, e zima jesli jest temperatura dodatnia a jezdnie sa czarne
nie mozna jezdzic? Ja czasami jak mnie najdzie to jezdze :) Dobre ciuchy to
podstawa!

Pozdro.
-
Slawek
xj600s

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

marider mariderCUT@go2.pl

Sawek napisa(a):
[...]

Hmmm, IMHO lepiej jest wymienic plyny przed zimowym postojem. Tak sobie gdybam ze pewnie lepiej jak w silniku jest nowy olej niz ma sie osadzac g jakies na wszystkim "w srodku" przez te kilka miesiecy sniegu?

marider
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hmmm, IMHO lepiej jest wymienic plyny przed zimowym postojem. Tak sobie
gdybam ze pewnie lepiej jak w silniku jest nowy olej niz ma sie osadzac g
jakies na wszystkim "w srodku" przez te kilka miesiecy sniegu?

po p roku to ju nie jest nowy olej ino zleay i naleao by go na wiosn
wymieni

marider mariderCUT@go2.pl

Sawek napisa(a):

na górę