Odmlodzone motocykle z allegro

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

Nie wiem jak inni , ale ja nie raz spotkalem sie  z dziwnymi przypadkami
odmladzania motocykli.

Zazwyczaj trafialy sie motocykle zazwyczaj 2 lata mlodsze co mozna by bylo
tlumaczyc data pierwszej rejestracji.

Ale to na co sie ostatnio sie nadzialem na allegro przechodzi ludzkie
pojecie.

Dwa razy xt600 model 1vj produkowane w latach 86-87.

1.
http://allegro.pl/item537199260_yamaha_tenere_600.html

2.
http://allegro.pl/item537555772_yamaha_xt_600_mozliwa_zami.html

Co jeszcze bardziej dziwne numery vin oraz numery silnikow odpowiadaja
prawdziwej dacie produkcji czyli 86 i 87, wiec przebitka papierow z
mlodszych modeli odpada.

Moze ktos wie skad biora sie nawet 11 letnie rozbieznosci w papierach?

--
mr
Moto Guzzi Breva 1100

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO> napisa w wiadomoci
Moze ktos wie skad biora sie nawet 11 letnie rozbieznosci w papierach?

a moe jako skadak zarejestrowane - polak potrafi:)

pozdrawiam
rafa
450exc

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

o ile mi sie wydaje jescze na poczatku lat 90tych jakos tak wychodzio ze
jako date pierwszej rejestracji wbijano date pierwszej rejestracj w kraju
moze tym tropem trzeba pojsc?
huck

na górę