Odkr

rightbent80 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

j.w. Jak?

Kiedy istnieje problem, e ruba trzyma diabelnie mocno,
przerabiaem:

1.blokowanie tylnego hamulca i odkrcanie kluczem przez metrow rurk
jako ramie - wystpuj podejrzane naprenia a motocykl mimo hamulca
odjeda...
2.prbowaem  uderzenia motkiem w klucz niestety acuch i potem
przegub gumowy na tylej zbatce amortyzoway uderzenie...

Wszystko bez powodzenia, dlatego pisz,
z gry dziki, Pawe,
yama xt660

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jedz do mechanika ktry ma klucz pneumatyczny, u mnie tylko to pomogo.

b.

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-29 22:50, Budy pisze:
jedz do mechanika ktry ma klucz pneumatyczny, u mnie tylko to pomogo.

Nie musi byc pneumatyczny byleby byl udarowy ;)
Do takich celow kupilem jakas chinszczyzne elektryczna i nawet dziala

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

dugi klucz - zapierasz o gleb lub wahacz i odkrcasz rub motocyklem :)
czyli apiesz za manetki i porzdne bujnicie do tyu.

--
Sysek

W dniu 2011-07-29 22:50, Budy

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#