OGLOSZENIE: SPRZEDAM CB 500 95 - ZERO WKLADU - POLECAM

koko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zdjecia oraz opis
http://www.allegro.pl/item138069810_honda_cb500_stan_idealny_zero_wkladu_polecam.html

Przepraszam za zamieszczenie ogloszenia na grupie.

M.

Nemrod nemrod@USUNpoczta.onet.pl

On Mon, 30 Oct 2006 17:45:29 +0100, "koko" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

zdjecia oraz opis

A mnie zastanawia, skad pomysl (nagminnie stosowany) zaby koniecznie
zamalowac rejestracje motocykla w ogloszeniu? Sorry ze akurat
podczepilem sie pod twoje ogloszenie, ale bardzo mnie to nurtuje...
Co tu kryc? Jezdzisz codziennie po ulicachi jej nie zakrywasz, a w
ogloszeniu juz jest zamaskowana...

Przepraszam za zamieszczenie ogloszenia na grupie.

Raz na jakis czas to nic zlego.

PZdr!

________________________________

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
B12 - Bomber

marider mariderCUT@go2.pl

Nemrod napisa

BartZX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marider" <mariderCUT@go2.pl> napisa w wiadomoci
Nemrod napisa(a):
[...]

Hmmm, a wiadomo czy ktos nie podpatrzy i Ci sprzeta z ulicy albo
garaga nie sciagna w dzien lub w nocy? Ludzie sie zabezpieczaja jak
moga :) Albo z obawy ze cos bylo nie tegez z moto i sie boja ze po
blachach wyjdzie ze ktos cos zna/wie/powie. Tak sobie mysle.

Albo jakis swir zlozy donos na Policje z dokaldnym opisem motocykla
(wraz z numerem rej.), ze jechal szybko i lamal przepisy i urwal komus
lusterko i potracil staruszke na przejsciu dla pieszych i ...

Swirow u NAS nie brakuje. "Dzien swira" :
"Gdy wieczorne zgasna zorze. Zanim glowe do snu zloze. Modlitwe moja
zanosze. Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sasiadowi. Dla siebie o nic
nie prosze, tylko mu dosrajcie prosze. Kto ja jestem? Polak maly. Maly
zawistny i podly. Jaki znak moj - krwawe galy. Oto wznosze moje modly,
do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna. Mego brata sasiada,
tego wroga, tego gada. zeby mu okradli garaz, zeby go zdradzala stara,
zeby mu spalili sklep, zeby dostal cegla w leb, zeby mu sie corka z
czarnym, i w ogole zeby mial marnie. zeby mial AIDS i raka,  oto
modlitwa Polaka."

BartZX (Wawa/Lodz)
Bandit 600N (czerwony) - na wydaniu (pytac na prv)

pedros #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2006-10-31 12:10:42 +0100, marider <mariderCUT@go2.pl> said:

Hmmm, a wiadomo czy ktos nie podpatrzy i Ci sprzeta z ulicy albo garaga nie sciagna w dzien lub w nocy?

A znane sa takie przypadki? Tak zaraz po zamieszczeniu ogloszenia, a nie po "ogledzinach ew. kupujacego"?
--
(pedros)
pedros(at)mac(dot)com(bezpeel)

On Sun, 5 Nov 2006 19:34:01 +0100, pedros <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A znane sa takie przypadki? Tak zaraz po zamieszczeniu ogloszenia, a
nie po "ogledzinach ew. kupujacego"?

Albo po zobaczeniu motocykla ktory sie przed kogos wpycha w korku,
stoi zaparkowany pod blokiem.... i jakos nikomu to nie przeszkadza ze
mu widac blachy :)

PZdr!