OC motocykla - gdzie?

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dotychczas najtaniej wychodzio w PZU. Tym razem nie przysali przeduenia, ale zapraszaj mnie do siedziby - poniewa pracuj do 17-tej, to jest to dla mnie problem. Moecie podpowiedzie jakiego ubezpieczyciela online, (bo google nic sensownego nie podpowiada)?

--
Yogi(n)

krak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2017-03-01 17:51, Yogi(n) pisze:
  (bo google nic sensownego nie podpowiada)?

http://lmgtfy.com/?q=pzu+kalkulator+polis
Wynik Moje PZU...
albo jakikolwiek broker ubezp.

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "krak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:o98mos$bbf$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
W dniu 2017-03-01 17:51, Yogi(n) pisze:
(bo google nic sensownego nie podpowiada)?

http://lmgtfy.com/?q=pzu+kalkulator+polis
Wynik Moje PZU...
albo jakikolwiek broker ubezp.

Zdaje si, e nie zrozumiae pytania.

--
Yogi(n)

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Yogi(n)"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

[...]

To ja te nie rozumiem o co Ci chodzi
Najtaniej byo i jest w PZU
Jak chcesz droej albo o wiele droej - uyj porwnywarek.
Nie podawaj tam prawdziwego e-maila ani telefonu bo bd ci
przeladowa.
Gdzieniegdzie  mona liczy na extra zniki jeli ubezpieczysz co
dodatkowo. Np. jak w Warcie ubezpieczysz samolot - bdziesz mia OC na
motocykl za 1z.

--
Hinek

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hinek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:o9bdv1$4cm$1node2.news.atman.pl...
> [...]

Gdzieniegdzie  mona liczy na extra zniki jeli ubezpieczysz co
dodatkowo. Np. jak w Warcie ubezpieczysz samolot - bdziesz mia OC na

Chodzi o to, e wyszukiwarki motocyklowe albo nie dziaaj, albo nie maj mojego motocykla, albo sprowadzaj si do podania namiarw i zamwienia rozmowy. To co podpowiada google przejrzaem i "podpowied" w rodzaju lmgfy wiadczy o tym, e radzcy nie przeczyta/nie zrozumia mojego pytania. Chciaem namiar na firm, ktra ubezpiecza motocykle online, bez wizyty u brokera, bo moe kto tak ubepieczy i wie, e mona.
Wszystko pozostae mam ju ubezpieczone, wic na takie zniki nie licz ;-)

--
Yogi(n)

isn't he? #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2017-03-06 o 22:51, Yogi(n) pisze:

Np. jak w Warcie ubezpieczysz samolot - bdziesz mia OC na
motocykl za 1z.

Wszystko pozostae mam ju ubezpieczone, wic na takie zniki nie licz ;-)

Ale nawet samolot? :)

isn't he?

na górę