O co chodzi z Kolumn

Artur Zabroński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja tak tylko chciaem si dowiedzie o co chodzi z t Kolumn
Zygmunta.

Do refleksji skonia mnie sytuacja z przed chwili. Musiaem sobie
wyskoczy na chwil do sklepu, no to jad. Na placu Narutowicza na
wiatach przede mnie na pasy wjeda jaki go na cebrze z zagit
blach, z tylnej opony to ju oplot wychodzi - no i fajnie, jedziemy
dalej, po drodze gdzie go wyprzedzam i stoj na wiatach na placu
Zawiszy. Podjeda obok, szturcha mnie w okie i mwi "co si nie
witasz?", troch zakopotany odpowiadam "a ty?", na chwil zapada
cisza po czym leci pytanie z oczywistoci w tonie "pod zygmunta
jedziesz?", zawstydzony i znw zakopotany odpowiedziaem, e ja tak
tylko si przejecha...

Kto mi powie o co chodzi? To jaka mekka motocyklistw jest?
--
Artur

Esox #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Artur Zabroski wrote:
Ja tak tylko chciaem si dowiedzie o co chodzi z t Kolumn
Zygmunta.

Kto mi powie o co chodzi? To jaka mekka motocyklistw jest?

Tak, jest to kultowe miejsce, jak tam jeszcze nie bye, oznacza, e nie
jeste Prawdziwym Warszawskim Motocyklist, pamitaj, e jak pierwszy raz
tam podjedziesz, muissz si grzecznie ze wszystkimi przywita i postawi im
conajmniej jedno piwo, oczywicie Krlewskie. Naley te pamita o
odpowiednim odzieniu, ale tu licz na kolegw, e wytumacz., a tak w ogle
czym jedzisz, bo wiesz, moesz nie mie sprzta by pod kolumn tfu Kolumn
podjecha.... nie kazdy tam moe...

Esox

On 30 Lip, 23:01, "Esox" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Texy mog by czy tylko skra jest honorowana? Litr dwiecie w
plastiku da rad?

--
Artur

KLOSZ konradki@USUN_TOwp.pl

Artur Zabroski pisze:

Texy mog by czy tylko skra jest honorowana? Litr dwiecie w
plastiku da rad?

No od biedy jesli texy beda Alpinestars z jakas wielka gwiazda na widoku to moze byc, ale duzo lepiej wygladalby kombi skorzany z taka sama gwiazdka.
Ewentualnie, jako alternatywa moga byc jaskrawe spodenki Adidasa + bialy T-shirt i tejze samej firmy obuwie sportowe zalozone na joggingowe skarpetki typu "stopki".

Aaaaalbo, moze lepiej pojezdzic?

Zdrowko
KLOSZ

Monster "alpy2usun _to"@op.pl

Artur Zabroski pisze:

Texy mog by czy tylko skra jest honorowana?
Tylko tegoroczne modele:-)
  Litr dwiecie w
plastiku da rad?
pewnie tak,ale umyj na wszelki wypadek:-)

--
Tomek
BMW R1100S

marider mariderCUT@go2.pl

Artur Zabroski pisze:
[...]

Dobre! :D

Kto mi powie o co chodzi? To jaka mekka motocyklistw jest?

To zalezy czy chcesz pojezdzic czy powyrywac laski ;)

Pzdr
PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod Kolumna ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Krzysztof Biały #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kto mi powie o co chodzi? To jaka mekka motocyklistw jest?

To zalezy czy chcesz pojezdzic czy powyrywac laski ;)

Czyli z moj 10 letni XT ze ladami szlifu i w kurtce RetBike raczej zerowe
szanse na wyrwanie lachona? :)
Pozdrwka

Kris

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

*** "marider"
PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod  Kolumna
ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]

O chopie...tam robia legularne najazdy panowie wladza...
Wpadaja z testerem glosnosci i jebut...wszystkie DR do kieszonki.
Co do PR to jest problem - kolumna to dosc stacjonarne miejsce, a jak
wiadomo stacjonarnie PR nie jest niezbedne a moze sie tez okazac ze jeden
kolo z PR przyjechal na 10 moto :).
Zreszta na chuj komu PR - tam sie jedzie lansowac nowym kombi czy moto a nie
jezdzic.

--
    T i te
(te najszypsze)

Monster "alpy2usun _to"@op.pl

Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

*** "marider"
[...]

Si nie dziwi-kilka latek wstecz podjechalimy na parking obok na cztery Dukaty,pno byo,podszed Policjant z prob o cichy odlot-ok,nie ma sprawy,ale pod kolumn ju tak lekko nie poszo cyt"wie Pan co ryczy??Krowa ryczy!!!",dla mnie szczyt buractwa:-/

Zreszta na chuj komu PR - tam sie jedzie lansowac nowym kombi czy moto a nie jezdzic.

Kumpel zacz si z nimi zadawa,w zasadzie przesta jezdzi,ale jego dwuletnia Daytona juz jest stara,now chce:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 31 Jul 2009 11:53:47 +0200, marider <mariderCUT@go2.pl> wrote:

[...]
PS: czy Policja kiedykolwiek tam sprawdza kto z "motocyklistow" pod  Kolumna ma choc prawo jazdy na kat.A czy tylko moto? ;]

Do stania prawo jazdy nie jest potrzebne. ;-)

"Ta, to mj motocykl, kumpel mnie wozi, on ma prawo jazdy, przywiz
mnie tutaj i poszed na miasto co zaatwi, jak wrci to pojedziemy
do domu."

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Artur Zabroski pisze:
Ja tak tylko chciaem si dowiedzie o co chodzi z t Kolumn
Zygmunta.

Bylem tam raz zetixem (i to dlatego ze stamtad sie zaczynala wycieczka,   no i paru precli wtedy tez bylo, ale powiedzmy ze juz nie pamietam kto... ale moze tango pamieta :-)).

Jak to zetix byl czarny brudny  i zly i jeszcze akumulator mial slaby wiec dpalilem z pychu.

I Zygmunt od tego z kolumny nie spadl.

Ale nastepnym razem na pytanie o kolumne  mozesz powiedziec ze Ty to zawsze wozisz  masz taka mala  pod siedzeniem.

A druga w sercu.

cieszesiezemoglempomoc

KJ

On 31 Lip, 14:10, KJ Sia Sw <K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ale nastepnym razem na pytanie o kolumne mozesz powiedziec ze Ty to
zawsze wozisz masz taka mala pod siedzeniem.

A druga w sercu.

cieszesiezemoglempomoc

Dziki, wkocu ju nie bd czu si gorszy...

;-)