Numer ramy i w dowodzie nie zgadza si

makumbata1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam, dzi zamierzaem kupi od znajomego Gilere DNA 125/50 i przy sprawdzaniu tak z ciekawoci ramy nie zgadzaa si 1 literka. Zamiast "W" byo "M" lub odwrotnie. Kumpel twierdzi, e jest zaskoczony, poniewa na przegldzie i kontroli nikt tego nie zauway. Teraz ju sam ju nie wiem czy bra to czy te nie... Prosz o pomoc --

On 05/25/2012 08:02 PM, makumbata1 wrote:
Gilere DNA 125/50

A c to?

--
Artur
ZZR 1200

$heikh el $hah #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-25 20:06, AZ pisze:
On 05/25/2012 08:02 PM, makumbata1 wrote:
Gilere DNA 125/50

A c to?

125ccm zarejestrowana jako motorower.
Nic tylko bra i spowodowa wypadek. :)

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

makumbata1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

masti napisal

Dnia pięknego Fri, 25 May 2012 20:11:44 +0200 osobnik zwany $heikh el $hah
wystukał:

W dniu 2012-05-25 20:06, AZ pisze:
On 05/25/2012 08:02 PM, makumbata1 wrote:
Gilere DNA 125/50

A cóż to?

125ccm zarejestrowana jako motorower. Nic tylko brać i spowodować
wypadek. :)

luzik, numery się nie zgadzają to nikt nie dojdzie czyje to

Czemu od razu spowodowa wypadek ? We pod uwag to, i od prawie roku jestem posiadaczem A1 i do wczoraj jedziem  Cygnusem 125 i teraz koniecznie chc t giler. A tak poza tym pytanie dotyczy rnicych si numerw a nie kolizjami. --

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 25.05.2012 20:35, makumbata1 pisze:
[...]

a czemu nie przeszkadza Ci sfaszowana pojemnosc w dowodzie rejestracyjnym a przeszkadza ewidentna pomyka ktr mona leganie wyprostowa?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolakw

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-25 20:39, Arni pisze:

a czemu nie przeszkadza Ci sfaszowana pojemnosc w dowodzie
rejestracyjnym a przeszkadza ewidentna pomyka ktr mona leganie
wyprostowa?

a to nie da sie jednego i drugiego wyprostowac ? :)
Tylko ja bym to zostawil obecnemu wlascicielowi, po co sie stresowac :)

--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-25 20:35, makumbata1 pisze:

[...]

Jak spowodujesz wypadek to bdziesz paka jak ubezpieczyciel si wypnie.
Majc prawko nie ma sensu ryzykowa waka na 50ccm,kilka razy widziaem skutersw zgarnianych przez Policj gdy sobie radonie lecieli jakie 70-80km/h

--
Tomek
BMW R1100S

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-05-25 21:24, Monster pisze:
[...]

Nie strasz bo bede sie bal jezdzic Jogurtem ;P

marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On 29 Maj, 18:00, marider <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

> 70-80km/h

Nie strasz bo bede sie bal jezdzic Jogurtem ;P

Jeszcze slowo... ;)

PS Dla wiadomosci autowa watku: to nie jest forum sikacz.pl, lecz
ZUPELNIE NIEZALEZNA od tegoz gupa dyskusyjna pl.rec.motocykle,
na ktora "tfurcy" najglupszego portalu wtrynili sie bez pytania
celem
podbicia sobie statystyk w wyszukiwarkach.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze zabijac szare

JK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "makumbata1" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl> napisa w wiadomoci
[...]
=================================
Witam.
Moe to pomyka, a moe przekrt...
Tak czy inaczej obecny waciciel powinien to wyprostowa - przed sprzeda.
Jeli nie to si nie napalaj.
Pamitaj, jeeli w trakcie kontroli tak rnic zauway policja to sprzt z
urzdu zostanie zatrzymany do wyjanienia, a wtedy marne szanse na sprawne
jego odebranie. I jeszcze moliwe tumaczenie si z "paserki". Oczywicie
pisz o pomyce w numerach.

Pozdrawiam - JK.

na górę