Nr biegu na wy

prosba o informacje szukam danych jakie nowe motocykle w przedziale
pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie "zapitego" biegu

Magic poczta@CIACHOmag-alu.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
Witam

prosba o informacje szukam danych jakie nowe motocykle w przedziale
pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie "zapitego" biegu

OIDP GSR600 ma cus takiego.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Magic napisa(a):

OIDP GSR600 ma cus takiego.

Suzuki GS i GSX do polowy lat 80 mialy cos takiego :) Nawet nasza babunia GR 650 miala, VF 1100 C '83 tez :)

A teraz skosnookie twierdza ze to mega nowosc :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Magic poczta@CIACHOmag-alu.pl

Kuczu napisa(a):
Magic napisa(a):

OIDP GSR600 ma cus takiego.

Suzuki GS i GSX do polowy lat 80 mialy cos takiego :)

E, czytaj ze zrozumieniem - kolega pyta o NOWE motocykle z przedziau 600-1000 :)

--
[...]

Moj GSX jest jak nowy :) Ale wyswietlacz biegow usunalem... ;)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic wrote:

Suzuki GS i GSX do polowy lat 80 mialy cos takiego :)

E, czytaj ze zrozumieniem - kolega pyta o NOWE motocykle z przedziau 600-1000 :)

Ale jak se kupi GSX-a z polowy lat 80-tych to dla niego bedzie to jego nowy motocykl.

KJ Sia Sw
PS. Wiem, ze nie wnioslem nic tym postem, ale lekarz zakazal mi dzwigac

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 31 Jan 2007 15:06:37 +0100, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

A teraz skosnookie twierdza ze to mega nowosc :)

Troche NTG, ale w katalogu samochody wiata czy jako tak z bodajze 94  roku by
artyku o sportowej bryce w ktrej wprowadzono absolutn nowo -  sekwencyjn
skrzyni biegw...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Sty, 15:06, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Magic napisa(a):

Suzuki GS i GSX do polowy lat 80 mialy cos takiego :) Nawet nasza
babunia GR 650 miala, VF 1100 C '83 tez :)

A teraz skosnookie twierdza ze to mega nowosc :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

A i po poowie lat osiemdziesitych maj :) i dziaaj dalej bez
zarzutu :)
damian
GSX750ES'86
www.cro.pl

Kopyt #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wptotez.itopl

Cze!

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie "zapitego" biegu

Nowe BMW F800S, ktore ujezdzalem testowo tez mialo taki wskaznik.

Pozdro
Pawel -- Otrebusy
gpx 600r '89

Arkadiusz Szulc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nowe BMW F800S, ktore ujezdzalem testowo tez mialo taki wskaznik.

i jeszcze F800ST ( stefcia )

--
Arek
F800ST, DL650 na wydaniu, TDR125 posza

Tadek / Motostore tadek@NOSPAMmotostore.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

prosba o informacje szukam danych jakie nowe motocykle w przedziale
pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie "zapitego" biegu

Suzuki GSX-R 600 / 750 / 1000

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

xevada #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Tadek / Motostore" napisa:

Suzuki GSX-R 600 / 750 / 1000

Jezeli chodz o tysiaczke to dopiero w wersji K5 i K6, pewnie mniejsze
pojemnosci maja podobnie.

--
Pozdrawiam xevada
yfm 660, gsx1300r, rm 125

xevada wrote:

Suzuki GSX-R 600 / 750 / 1000

Jezeli chodz o tysiaczke to dopiero w wersji K5 i K6, pewnie mniejsze
pojemnosci maja podobnie.

Ossiwiscie. Pominelem to info bo pytanie bylo o nowe motocykle, wiec
przyjelem ze bedzie jasne ze chodzi mi o K6 / K7.

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

Agrafka13 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

prosba o informacje szukam danych jakie nowe motocykle w przedziale
pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie "zapitego" biegu

Zdaje si, e Honda Hornet.
-- -
Pozdrawiam
Agn.

Rom@nS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Agrafka13" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

ten na ktorym jezdzilem '03 nie mial

Agrafka113 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ten na ktorym jezdzilem '03 nie mial

OK, zwracam honor :) mylaam, e rocznik 06 ma ten wywietlacz ale si
okazuje, e nie. Ma tylko ciekokrystaliczny wywietlacz, ale niestety nie
biegw.
-- -
Pozdrawiam
Agn.

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2007-01-31 o 12:49:57 osobnik zwany
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wystuka:

Witam

prosba o informacje szukam danych jakie nowe motocykle w
przedziale pojemnoci 600-1000 posiadaja wskanik aktualnie
"zapitego" biegu

o! to ja i nastpcy czyli R1150GS i R1200GS si nie api bo za
due :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)