Nowy sprz

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam e dostaje
szimme. Szczeglnie wida np po rozpdzeniu do 80kmh i puszczeniu rk z
kierownicy.

Co to moze by?

On Fri, 23 Jul 2010 10:09:05 +0200, "Arbiter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam e dostaje
szimme. Szczeglnie wida np po rozpdzeniu do 80kmh i puszczeniu rk z
kierownicy.

Co to moze by?

nadwrazliwosc, za male cisnienie w oponie, zuzyte lozyska glowki, kol.
Jakbys mial szime to nie musialbys puszczac kierownicy bo sama by Ci
sie wyrwala :P

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

kucik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arbiter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci > Czesc, mam
skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam e dostaje
szimme. Szczeglnie wida np po rozpdzeniu do 80kmh i puszczeniu rk z
kierownicy.

Co to moze by?

shimmy?

kucik

revell @poczta.tio.pl

[...]

przy 80km/h? co mi si nie widzi

tomek

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam e dostaje
szimme. Szczeglnie wida np po rozpdzeniu do 80kmh i puszczeniu rk z
kierownicy.
Co to moze by?

W wikszoci skuterw, eby nie powiedzie, e we wszystkich, po puszczeniu
kierownicy w czasie jazdy napierdala ni na boki. I nie ma to nic wsplnego
ze schizm... zachodni...

--
Grzybol

ponury #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lip, 10:09, "Arbiter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Czesc, mam skuter 125 na wtrysku, przebieg 1000km i zauwazam e dostaje
szimme. Szczeglnie wida np po rozpdzeniu do 80kmh i puszczeniu rk z
kierownicy.

Co to moze by?

amorkitez moga byc przyczyna takiego zjawiska.pzdr vivaldi

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2010-07-23 11:15:05 +0200, ponury said:

[...]

kufer posiada?
--
Glub

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Glub" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

kufer posiada?

wlasnie posiada. Moze to miec znaczenie?

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Arbiter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Glub" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Sprobuj bez kufra, bedziesz mia odpowiedz

dzieki, sprobuje, pozdr

na górę