Nowy i pytanie o Yamah

Paweł Mazurek mazur@WYTNIJwypas.pl

Witam wszech i wobec,

Nazywam si Pawe, 25lata, Warszawa... zatwardziay mionik dwuladw - to
tak w ramach przywitania i przedstawienia :)

Niedawno dojrzaem do zakupu pierwszego wasnego motocykla...
Z racji ograniczonych moliwoci jedzieckich i budetowych (chc wyda ok
6ty z) oraz z racji mojej dugoci (190 z groszami cm) na cel wziem
motr Y. Diversion w sabszej silnikowo wersji (chtniej N ni S gdy ten
drugi mi si najzwyczajniej nie podoba :) )

Troch o tym cudzie poczytaem i mniej wicej wiem na co si porywam... Na
motur idelany dla pocztkujcych (jak dotd na dwch koach zrobiem moe z
500km - plus to co wyjedziem na kursie (jakie siedem lat temu :)) -
znaczy si speniam wymagania dot. bycia pocztkujcym :)

Tu jednake dochodz do sedna sprawy - totalnie, kompletnie i zupenie nie
znam si na mechanice motocyklowej - dobry "handlorz" bdzie mi zapewne w
stanie wcisn kad padlin zachwalajc j jako nwk sztuk nie migan.

Dlatego te bd wielce zobowizany gdyby kto z Was (moe jaki posiadacz
Diversion'a) opisa mi w miar opatologicznie na co mam patrze podczas
ogldzin moto... na ww. okazanie pojad z bratem-mechanikiem (samochodowym)
wic w sumie jako takiego profesjonaa bd mia w druynie... tyle e on o
moto wie tyle co ja :)

A moe wiecie/znacie/syszelicie o jakim diversion w dobrym stanie -
bdcym na sprzeda?
Wiem e na allegro zalega takich yamach od groma... ale one s sprowadzane i
czsto maj mocno niejasn przeszo...

No i ju na sam koniec :)
Zlokalizowaem na allegro takie oto cudo:

Same plusy: niedaleko od Wawy, cena niska (IMO nawet za niska...ale powd
MOE poznam tylko podczas dogbnej analizy) - to ju nawet przebolabym e
czerwona... moe kto z Was widzia to moto?

--
Pozdrawiam!

P.M.

zbyhoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bry
Po pierwsze - raczej nie wybieraj sie po motocykl bez osoby obeznanej
w jednoladowej technice. Puszki to jednak insza inszo i nie
wszystko mona wychwyci nie wiedzc na co spojrze w jednoladzie.
Akurat w Wa-wie masz tylu specw, e na pewno kto pomoe za zestaw
pynu regenerujcego :-)
Po drugie - XJ wcale taka super na pocztek nie jest. Wszdzie pisz,
e to motocykl wietnie wywaony i zwrotny, co wg mnie nie jest do
koca prawd. Po winklach prowadzi si sabiutko, podczas manewrw z
prdkociami parkingowymi jest wraenie, e rodek cikoci jest
przesunity wyranie do przodu, przez co zawraca trzeba w przeciwnym
pochyleniu. Oczywicie szybko si mona przyzwyczai, jednak s
motocykle lepiej wywaone. Za to w kwestii osigw jest spokojna i
przewidywalna, cho potrafi pojecha szybko (wersje 50-61 KM nawet
powyej 180 km/h), a do tego bardzo tania w eksploatacji. Spalanie w
mojej to rednio 4,2 - 4,3 przy normalnej jedzie, kumpla sztuka pali
rednio 3,6 - 3,8!!! Do tego nieprzecitna trwao mechaniczna,
mnogo czci - rwnie uywanych i - cakiem gratis - mnstwo
nieciekawych dwikw podczas pracy silnika plus sabiutkie hamulce
daja obraz sprzta na pocztek. Jesli spokojnie bdziesz jedzi to
nie sponiewiera Ci zbytnio i wystarczy na jaki czas. Taka japoska
WSK z mnstwem wad :-)
pozdrwki
______
zbyhoo
XJ600S '97
Olkusz

krzychut k.thomas@(małpa)polipol.pl

koca prawd. Po winklach prowadzi si sabiutko, podczas manewrw z
prdkociami parkingowymi jest wraenie, e rodek cikoci jest
przesunity wyranie do przodu

dla kogos kto nie ma "za duzo" praktyki bedzie to niezauwazalne i z tego
powodu bym mu tego nie odradzal. Brawo trza bic, Panie, brawo, bo wybor mogl
pasc przeca na R1 to w koncu tez jamacha..;-)  Pawel ma dosc rozumu by
wiedziec w co celowac i mu tego z glowy nie wybijaj bo zacznie patrzec na
wlasciwosci trakcyjne i  inne szczegoly konstrukcyjne, a wtedy o pomylke
latwiej. W internecie pisali ze iksjota jest bardzo dobra na pierwszy motur
i chyba racje mieli.

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

HARY #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zapraszam zajrzec na wortal i forum xj tam napewno znajdziesz odp na twoje
wszystkie pytania dotyczace xj.
http://www.yamahaxj.pl

pozdro
haryb

[...]