Nowy cross i konserwacja

KaroPL #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Ja bym chcia sobie kupi yamahe dt 50 lub co w tym stylu. Mam zapytanie jak wyglda konserwacja ''crossa'' i ile to kosztuje rocznie , zakadajc e bd jedzi 2 lub razy w tygodniu rednio. Chodzi mi o:
-toki
-paliwo
-olej
-oleje do benzyny
i inne o ktrych nie wiem Pytanie 2 jakiego crossa kupi z 50cc
i pytanie 3 na co zwraca przy kupnie

Mj pierwszy post --

Baczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To Panie bdzie picset